Pobierz materiał i Publikuj za darmo
FoxESS Co., Ltd działa w Polsce za pośrednictwem spółki FoxESS Polska Sp. z o.o., która dostarcza nowoczesne falowniki wysokiej jakości, gotowe do rozbudowy o magazyny energii, przewidując tym samym następny krok w sektorze OZE w Polsce zgodnie z przykładami płynącymi z sąsiednich, rozwiniętych rynków Europy. Nowoczesne rozwiązania, stabilna marka, najdłuższa na rynku gwarancja, niska awaryjność, możliwości obsługi zdalnej, a przede wszystkim polski serwis i wsparcie techniczne dla instalatorów sprawiają, że FoxESS Polska Sp. z o.o. szybko zyskuje zaufanie kolejnych klientów i cieszy się szczególnie dużym zainteresowaniem.
Odpowiadając na zapotrzebowania klientów na polskim rynku, FoxESS Polska Sp. z o.o. dostarczy klientom jeszcze w tym roku ponad 300MW falowników. Z puli dostaw zostanie także zaspokojona dominująca część popytu krajowego pochodząca od klienta indywidualnego na domowe instalacje fotowoltaiczne. Falowniki trafią do polskich dystrybutorów i dużych przedsiębiorstw EPC w ilości łącznej ponad 50 000 sztuk falowników, o mocach w zakresie 2-25 kW. Najbardziej popularne spośród oferowanych urządzeń są falowniki trójfazowe o mocach 8 i 10kW, które stanowią ponad 23% łącznego wolumenu zamówionego przez polskich klientów. To potwierdza dobre przyjęcie produktów FoxESS Polska Sp. z o.o. przez polskich klientów oraz dynamikę i rozwój globalnego biznesu FoxESS Co., Ltd wskazujący na przygotowanie i zaplecze koncernu, aby sprostać tym dużym oczekiwaniom w tak krótkim czasie.
Falowniki FoxESS Polska Sp. z o.o. są dostarczane do największych i sprawdzonych hurtowni fotowoltaicznych w Polsce oraz dużych klientów EPC. Kluczowymi klientami hurtowymi FoxESS Polska Sp. z o.o. są: KENO, Eco System, Menlo Electric, DOKO czy Sunprofi. Firmy te posiadają duży udział w polskim rynku odnawialnych źródeł energii. Produkty FoxESS Polska Sp. z o.o. oferowane są również przez dużych i rzetelnych graczy rynku instalacji domowych takich jak ESoleo (należące do Cyfrowego Polsatu), FG Energy, którzy doceniają niezawodność rozwiązań i prostą obsługę na każdym etapie - od uruchomienia, aż po monitoring instalacji.
Źródło informacji: FoxESS Co., Ltd
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
POBIERZ ZAŁĄCZNIKI
| Data publikacji | 23.04.2021, 09:06 |
| Źródło informacji | FoxESS Co., Ltd |
| Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Rusza XXVII edycja konkursu „Polski Produkt Przyszłości” - innowacje, które zmieniają rzeczywistość
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) ogłasza start XXVII edycji konkursu „Polski Produkt Przyszłości” - jednego z najważniejszych przedsięwzięć promujących polskie innowacje. PARP wyróżnia projekty, które dzięki swojej nowatorskości, potencjałowi rynkowemu i użyteczności przyczyniają się do rozwoju gospodarki oraz wzmocnienia pozycji Polski na arenie międzynarodowej.- 06.11.2025, 16:28
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
-
Image
Olsztynek: ORLEN otworzył pierwszy hub szybkiego ładowania samochodów elektrycznych
Przy trasie S7 na MOP Olsztynek Południe uruchomiony został pierwszy hub ładowania pojazdów elektrycznych sieci ORLEN Charge. „W perspektywie dwóch lat zamierzamy uruchomić ponad 50 takich hubów, wzdłuż głównych tras przejazdowych” - zapowiedział Marek Balawejder, członek zarządu ds. Sprzedaży Detalicznej ORLEN.- 06.11.2025, 13:05
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Go Global Travel przekształca się w Yanolja Go Global, rozpoczynając nową erę globalnych innowacji w branży turystycznej B2B
Zmiana marki odzwierciedla integrację firmy z Yanolja Group oraz jej misję promowania innowacji i globalnego rozwoju poprzez technologie i dane.- 06.11.2025, 13:02
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ