Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Laureat pierwszego miejsca otrzyma nagrodę w wysokości 9000 zł, drugiego – 7000 zł, trzeciego – 5000 zł. Co ciekawe, wspaniałych prac było tak dużo, że w trakcie obrad członkowie Jury podjęli decyzję o zwiększeniu puli wyróżnień z trzech do siedmiu. Ósme wyróżnienie przyznali internauci w głosowaniu publiczności. Wartość każdego wyróżnienia wynosi 500 zł. A oto wyniki konkursu:
I miejsce: Monika Prus,
II miejsce: Agnieszka Srokosz,
III miejsce: Magdalena Majewska.
Wyróżnienia: Magdalena Błażków, Marek Osman, Agnieszka Pacewicz, Max Skorwider, Beata Świerczyńska, Andrzej Wieteszka, Magdalena Wójcik.
Wyróżnienie przyznane w drodze głosowania publiczności: Natalia Bugaj
Szczegółowe informacje o konkursie, jego wynikach oraz nagrodzone plakaty dostępne są na: www.totalizator.stgu.pl.
Zwycięzców wyłoniło Jury w składzie: Magdalena Kopka-Wojciechowska, Lena Pianovska, Bożena Cichecka, Edgar Bąk, Marcin Władyka oraz Kacper Sakowicz.
„Jestem pod ogromnym wrażeniem liczby prac, które napłynęły do nas w ramach organizowanego przez Totalizator Sportowy oraz Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej konkursu na plakat z okazji Jubileuszu 65-lecia spółki. Jury stanęło przed wyzwaniem wyboru trzech najlepszych projektów oraz wyróżnień. Zadanie było trudne, ponieważ bardzo wiele plakatów jest na wysokim poziomie warsztatowym i w sposób kreatywny oddaje charakter naszej firmy. Dlatego też zdecydowaliśmy, że przyznamy dodatkowe wyróżnienia. Bardzo cieszę się, że poprzez ten ciekawy projekt i konkurs 65. rocznica Totalizatora Sportowego zostanie utrwalona w formie niezwykłego plakatu tak, jak było to robione przed laty. Gratuluję wszystkim nagrodzonym i dziękuję za piękne doznania artystyczne” – powiedziała Magdalena Kopka-Wojciechowska, członek Zarządu Totalizatora Sportowego.
„To wielka przyjemność, aby wraz z gronem znakomitych znawców sztuki graficznej, mieć udział w wyborze najlepszych plakatów upamiętniających 65. rocznicę działalności największego mecenasa sportu i kultury w Polsce, jakim jest Totalizator Sportowy. Zwycięskie prace w niezwykle prosty, sugestywny, a zarazem kreatywny sposób podkreśliły fakt jubileuszowych obchodów i z pewnością trwale wpiszą się w historię polskiej sztuki plakatu. Cieszę się, że możemy wspólnie z Totalizatorem Sportowym dbać o tę dobrą artystyczną tradycję” – skomentował Kacper Sakowicz, dyrektor, Ministerstwo Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu.
„Jesteśmy dumni, że mogliśmy współorganizować konkurs na plakat z okazji Jubileuszu 65-lecia Totalizatora Sportowego. Jesteśmy dumni z naszej społeczności, która stworzyła plakaty wyraziste, niebanalne, wzbudzające emocje. Cieszymy się, że w tym konkursie sport i sztuka w kreatywny sposób połączyły siły! Jesteśmy wdzięczni za zaufanie, jakim obdarzył nas Totalizator Sportowy oraz twórcy plakatów. Serdecznie gratulujemy uczestnikom i laureatom – dzięki wam również tworzą się #WielkieChwile” – Lena Pianovska, członkini Zarządu STGU, założycielka Livi Studio.
Przypomnijmy, że tradycja plakatowa Totalizatora Sportowego sięga 1956 roku. Od początku działalności spółka swoje zyski ze sprzedaży przekazywała na remont oraz budowę obiektów sportowych i tak jest do dziś. Uczyniło to z Totalizatora Sportowego instytucję zaufania społecznego. By zwiększać obroty i uświadamiać swoją społeczną użyteczność, przedsiębiorstwo rozwinęło szeroką działalność informacyjną i reklamową. Wówczas jedną z form komunikacji marketingowej były murale, neony i plakaty. Firma – jako zasłużony mecenas kultury – pragnie kontynuować i dbać o tradycję sztuki polskiego plakatu. Wyrazem tego jest m.in. zakończony właśnie konkurs, z którego wyłonione prace pozostaną z nami na długo.
Autorem pierwszego plakatu Totalizatora Sportowego był Konstanty Maria Sopoćko. Więcej historycznych projektów można obejrzeć w galerii na stronie www.wielkiechwile.pl/plakaty.
Jubileusz 65-lecia Totalizatora Sportowego
Od 65 lat przeżywamy #WielkieChwile z Totalizatorem Sportowym, największym mecenasem sportu i kultury w Polsce, właścicielem marki LOTTO, pod którą od kilkudziesięciu lat spółka oferuje najwyższej jakości gry liczbowe i loterie pieniężne z największymi wygranymi na rynku. W historii Totalizatora Sportowego nie bez znaczenia są liczby: 25 stycznia 65 lat temu Totalizator Sportowy rozpoczął działalność, a w tym roku tego dnia oficjalnie wystartowały jubileuszowe obchody 65-lecia pod hasłem #WielkieChwile; ambasadorem jubileuszu został Robert Lewandowski – najlepszy piłkarz świata. Od tego dnia wszyscy Polacy mogą także odwiedzać dedykowaną tej wyjątkowej rocznicy stronę internetową www.wielkiechwile.pl; 25 lutego wystartował konkurs na plakat z okazji Jubileuszu 65-lecia spółki, który przypomina artystyczną tradycję polskiej sztuki plakatu, zakorzenionej w Totalizatorze Sportowym od początku jego istnienia. 25 marca Fundacja LOTTO im. Haliny Konopackiej, której firma jest fundatorem, uruchomiła „Jubileuszowy program stypendialny 65 na 65”, skierowany do 65 najzdolniejszych studentów, których pasją są nowe technologie. Środki przeznaczone na stypendium będą pochodziły ze sprzedaży jubileuszowej zdrapki JUBILOTKA. Więcej informacji o produkcie na jego stronie. Wreszcie – 25 kwietnia – ogłosiliśmy zwycięskie plakaty upamiętniające 65. rocznicę działalności Totalizatora Sportowego.
KONTAKT:
Biuro Rzecznika Prasowego
tel. 22 518 22 50
email: biuroprasowe@totalizator.pl
www.twitter.com/totalizator_sp
Źródło informacji: Totalizator Sportowy
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 26.04.2021, 09:25 |
Źródło informacji | Totalizator Sportowy |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
„Played, Worn & Torn Auction” od Julien's powraca do miasta muzyki z legendarną aukcją 20-21 listopada 2024 r.
- 19.11.2024, 15:10
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Saudyjska Komisja Filmowa uroczyście zamyka drugą edycję Konferencji Krytyki Filmowej
- 15.11.2024, 09:08
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: Business Wire
-
Image
Te nietypowe znaleziska z lumpeksów zaskoczyły wszystkich
Branża tekstylna stoi w obliczu poważnych wyzwań środowiskowych. Szacuje się, że co roku produkuje się 100 miliardów sztuk odzieży, z czego ogromna część nigdy nie trafia do konsumentów lub jest noszona tylko kilka razy [1]. W ten sposób 92 miliony ton ubrań trafia każdego roku na wysypiska, tworząc toksyczne hałdy na pustyniach czy terenach wiejskich, przyczyniając się do rozwoju zjawiska zwanego „fast fashion”. To ilość, która mogłaby wypełnić… 1,5 miliona ciężarówek.- 14.11.2024, 08:00
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: Semcore Sp. z o.o.