Pobierz materiał i Publikuj za darmo
KANTON, Chiny, 26 kwietnia 2021 r. /PRNewswire/ -- 129. Targi Importu i Eksportu w Chinach (Targi Kantońskie) zakończyły się 24 kwietnia z rekordową pod względem pochodzenia kupujących liczbą 227 krajów uczestniczących, zapewniając efektywną platformę handlową dla globalnych nabywców, umożliwiającą dotarcie do chińskich innowacyjnych produktów.
W ramach Targów w 32 krajach i regionach na całym świecie odbyły się 44 wydarzenia pod hasłem „Promocja w chmurze” oraz nawiązano partnerstwo z 10 instytucjami przemysłowymi i handlowymi, w tym z Chińską Izbą Handlową Brazylii (CCCB) i Izbą Handlu Międzynarodowego Kazachstanu poprzez podpisanie umowy online, dodatkowo rozszerzając sieć wspierania kupujących w dostępie do chińskich przedsiębiorstw.
Xu Bing, rzecznik prasowy Targów Kantońskich i zastępca dyrektora generalnego Chińskiego Centrum Handlu Zagranicznego, powiedział: „Targi Kantońskie wspierają rozwój handlu międzynarodowego, a nawet globalnej gospodarki. Wartość Targów Kantońskich opiera się na innowacyjnych usługach, które mogą promować współpracę handlową między Chinami a światem. Obejmuje to zapewnienie rzetelnych zasobów dla dostawców i nabywców oraz oferowanie kompleksowych analiz dla przemysłu”.
129. Targi Kantońskie umożliwiły kupującym bezpośrednią komunikację z ponad 800 wiodącymi chińskimi przedsiębiorstwami i kluczowymi klastrami przemysłowymi poprzez wydarzenia matchmakingowe organizowane dla rosyjskiej X5 Group, indonezyjskiej Kawan Lama Group i amerykańskiego Krogera, a także przygotowały działania promocyjne klastrów przemysłowych, obejmujące zabawki Shantou, małe AGD Guangdong, tekstylia Zhejiang i przemysł spożywczy Shandong.
26000 wystawców przesłało ponad 2,76 miliona produktów, co stanowi wzrost o 290000 w stosunku do ostatniej sesji, w tym 840000 nowych produktów i 110000 produktów inteligentnych. Te nowe produkty wykonane w zrewolucjonizowanej technologii pokazują światu żywotność chińskich firm w zakresie innowacji oraz zupełnie nowy wizerunek chińskich przedsiębiorstw i marek.
Oficjalną stronę internetową targów odwiedzono aż 35,38 mln razy, przy 6,87 mln wizyt w wirtualnych halach wystawienniczych, w tym 100 tys. wizyt na 2662 stanowiskach VR. Transmisje na żywo obejrzano 880 tys. razy, a liczba wyświetleń każdej z nich wzrosła o 28,6% dzięki wykorzystaniu źródeł udostępnionych przez Targi, które pomagają wystawcom w skutecznym nawiązaniu kontaktu z docelowymi odbiorcami i zdobywaniu wiedzy o rynkach, na których działają.
Oprócz współpracy z krajowymi i międzynarodowymi partnerami targi ułatwiły kupującym proces negocjacji i pozyskiwania partnerów biznesowych w jednym miejscu, oferując finansowanie, kontrolę w kierunku certyfikacji jakości oraz usługi logistyczne i transportowe.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1495914/1.jpg
Źródło: Canton Fair
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 26.04.2021, 15:01 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |