Newsletter

129. Targi Kantońskie zakończyły się z rekordową pod względem pochodzenia kupujących liczbą krajów uczestniczących, budując solidniejszy pomost dla globalnego handlu

26.04.2021, 15:01aktualizacja: 26.04.2021, 15:07

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Fot. PR Newswire/Canton Fair
Fot. PR Newswire/Canton Fair

KANTON, Chiny, 26 kwietnia 2021 r. /PRNewswire/ -- 129. Targi Importu i Eksportu w Chinach (Targi Kantońskie) zakończyły się 24 kwietnia z rekordową pod względem pochodzenia kupujących liczbą 227 krajów uczestniczących, zapewniając efektywną platformę handlową dla globalnych nabywców, umożliwiającą dotarcie do chińskich innowacyjnych produktów.

W ramach Targów w 32 krajach i regionach na całym świecie odbyły się 44 wydarzenia pod hasłem „Promocja w chmurze” oraz nawiązano partnerstwo z 10 instytucjami przemysłowymi i handlowymi, w tym z Chińską Izbą Handlową Brazylii (CCCB) i Izbą Handlu Międzynarodowego Kazachstanu poprzez podpisanie umowy online, dodatkowo rozszerzając sieć wspierania kupujących w dostępie do chińskich przedsiębiorstw.

Xu Bing, rzecznik prasowy Targów Kantońskich i zastępca dyrektora generalnego Chińskiego Centrum Handlu Zagranicznego, powiedział: „Targi Kantońskie wspierają rozwój handlu międzynarodowego, a nawet globalnej gospodarki. Wartość Targów Kantońskich opiera się na innowacyjnych usługach, które mogą promować współpracę handlową między Chinami a światem. Obejmuje to zapewnienie rzetelnych zasobów dla dostawców i nabywców oraz oferowanie kompleksowych analiz dla przemysłu”.

129. Targi Kantońskie umożliwiły kupującym bezpośrednią komunikację z ponad 800 wiodącymi chińskimi przedsiębiorstwami i kluczowymi klastrami przemysłowymi poprzez wydarzenia matchmakingowe organizowane dla rosyjskiej X5 Group, indonezyjskiej Kawan Lama Group i amerykańskiego Krogera, a także przygotowały działania promocyjne klastrów przemysłowych, obejmujące zabawki Shantou, małe AGD Guangdong, tekstylia Zhejiang i przemysł spożywczy Shandong.

26000 wystawców przesłało ponad 2,76 miliona produktów, co stanowi wzrost o 290000 w stosunku do ostatniej sesji, w tym 840000 nowych produktów i 110000 produktów inteligentnych. Te nowe produkty wykonane w zrewolucjonizowanej technologii pokazują światu żywotność chińskich firm w zakresie innowacji oraz zupełnie nowy wizerunek chińskich przedsiębiorstw i marek.

Oficjalną stronę internetową targów odwiedzono aż 35,38 mln razy, przy 6,87 mln wizyt w wirtualnych halach wystawienniczych, w tym 100 tys. wizyt na 2662 stanowiskach VR. Transmisje na żywo obejrzano 880 tys. razy, a liczba wyświetleń każdej z nich wzrosła o 28,6% dzięki wykorzystaniu źródeł udostępnionych przez Targi, które pomagają wystawcom w skutecznym nawiązaniu kontaktu z docelowymi odbiorcami i zdobywaniu wiedzy o rynkach, na których działają.

Oprócz współpracy z krajowymi i międzynarodowymi partnerami targi ułatwiły kupującym proces negocjacji i pozyskiwania partnerów biznesowych w jednym miejscu, oferując finansowanie, kontrolę w kierunku certyfikacji jakości oraz usługi logistyczne i transportowe.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1495914/1.jpg 

Źródło: Canton Fair

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 26.04.2021, 15:01
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ