Newsletter

Maj z Lewiatankami w sklepach PSH Lewiatan

05.05.2021, 11:09aktualizacja: 12.10.2022, 13:15

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Lewiatan - Kolorowanki Lewiatanki
Lewiatan - Kolorowanki Lewiatanki
Od marca we wszystkich sklepach PSH Lewiatan trwa największa w historii sieci akcja konsumencka, w której do zdobycia są wyjątkowe maskotki „Lewiatanki”. Na początku maja w ramach akcji pojawi się kilka nowości – produkty marki własnej w okazjonalnej lewiatankowej szacie graficznej oraz puzzle Trefl i kolorowanki dla najmłodszych, których pełnię możliwości będzie można odkryć dzięki nowej wersji aplikacji mobilnej „Lewiatanki” wykorzystującej technologię rozszerzonej rzeczywistość. Dodatkowo 8 maja został ogłoszony w całej sieci „Dniem Lewiatanków” – tylko tego dnia jeden znaczek będzie można zdobyć za zakupy już za 15 zł! Sieć jako pierwsza w Polsce na tak szeroką skalę wykorzystała rozszerzoną rzeczywistość w akcji skierowanej do konsumentów.

Już od 4 maja we wszystkich 3200 sklepach PSH Lewiatan można kupić wyjątkowe magiczne kolorowanki dla młodych artystów zawierające 20 obrazków do kolorowania. Książeczka dostępna w cenie 4,99 zł bez konieczności zbierania naklejek, podobnie jak wcześniejsza książka „Lewiatanki – Przyjaciele z sąsiedztwa”, będzie łączyć świat rzeczywisty z animacją multimedialną dzięki najnowszej wersji aplikacji mobilnej Lewiatanki. Atrakcje jakie czekają na dzieci w tej pozycji to: Szkółka kolorowania Neli – obrazki bohaterów, których będzie można zobaczyć w rożnych wariantach kolorystycznych, kolorowanki 3D, w których stworzony przez dziecko obrazek ożywa na ekranie oraz dodatkowych pięć kolorowanek z animacjami postaci z Lewiatankowa. Do każdej kolorowanki dołączono 40 naklejek z ulubieńcami najmłodszych klientów sieci.

To jednak dopiero początek atrakcji jakie sieć przygotowała dla fanów akcji w maju. W sobotę 8 maja br. zaplanowano „Dzień Lewiatanków”. Tylko tego dnia klienci, którzy zrobią zakupy w sieci będą mieli szansę otrzymać znaczek za połowę dotychczasowej jego wartości, czyli za każde wydane 15 zł. To niepowtarzalna szansa, aby szybciej uzbierać znaczki potrzebne do zdobycia ulubionego Lewiatanka w promocyjnej cenie.

Natomiast w połowie miesiąca stopniowo w sprzedaży pojawiać się będą również produkty marki własnej nawiązujące grafiką do prowadzonej akcji. Produkty przygotowano z myślą o gustach i preferencjach smakowych najmłodszych klientów i są to m.in. owocowe żelki, kokosowe i śmietankowe draże, puszyste biszkopty, chrupki kukurydziane, herbatniki, płatki śniadaniowe na dobry początek dnia, idealne na wiosenne wycieczki poręczne wody Aria kids, owocowe, orzeźwiające lody Cool Twist czy czekolada mleczna z kawałkami kakaowych ciasteczek. Ożywieni za pomocą aplikacji bohaterowie z opakowań produktów będą nie tylko bawić, ale również edukować najmłodszych klientów sieci.

„Mamy nadzieję, że nasza nowa oferta sprawi dzieciom dużo przyjemności. Kupując słodycze, wodę czy lody z Lewiatankami wystarczy zeskanować postać bohatera znajdującego się na opakowaniu, by w aplikacji zobaczyć, co ma nam do powiedzenia przyjaciel z sąsiedztwa” – mówi Marcin Poniatowski, członek zarządu dyrektor ds. marketingu Lewiatan Holding.

W tym samym czasie do sklepów trafi także kolekcja sześciu różnych wzorów Mini Puzzli przygotowanych we współpracy z firmą Trefl z postaciami Lewiatanków. Po ich ułożeniu i zeskanowaniu obrazka w aplikacji można będzie zobaczyć na ekranie specjalnie przygotowane animacje z postaciami z Lewiatankowa. Aplikacja „Lewiatanki” jest bezpłatna i można ją pobrać ze sklepów Google Play i App Store.

„Lewiatanki. Przyjaciele z sąsiedztwa” to największa w historii sieci akcja konsumencka, w której do zdobycia są wyjątkowe maskotki „Lewiatanki”. Na tle działań konkurencyjnych sieci wyróżnia się poprzez wykorzystanie technologii rozszerzonej rzeczywistości (augmented reality), łączącej świat rzeczywisty z animacją multimedialną, dzięki czemu w książce o przygodach Lewiatanków, kolorowankach, produktach oraz w aplikacji, ożywieni przyjaciele z Lewiatankowa bawią i uprzyjemniają czas najmłodszym klientom. Więcej informacji o projekcie znajduje się na stronie kampanii www.lewiatanki.pl.

Źródło informacji: Polska Sieć Handlowa Lewiatan

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 05.05.2021, 11:09
Źródło informacji Polska Sieć Handlowa Lewiatan
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ