Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Już od 4 maja we wszystkich 3200 sklepach PSH Lewiatan można kupić wyjątkowe magiczne kolorowanki dla młodych artystów zawierające 20 obrazków do kolorowania. Książeczka dostępna w cenie 4,99 zł bez konieczności zbierania naklejek, podobnie jak wcześniejsza książka „Lewiatanki – Przyjaciele z sąsiedztwa”, będzie łączyć świat rzeczywisty z animacją multimedialną dzięki najnowszej wersji aplikacji mobilnej Lewiatanki. Atrakcje jakie czekają na dzieci w tej pozycji to: Szkółka kolorowania Neli – obrazki bohaterów, których będzie można zobaczyć w rożnych wariantach kolorystycznych, kolorowanki 3D, w których stworzony przez dziecko obrazek ożywa na ekranie oraz dodatkowych pięć kolorowanek z animacjami postaci z Lewiatankowa. Do każdej kolorowanki dołączono 40 naklejek z ulubieńcami najmłodszych klientów sieci.
To jednak dopiero początek atrakcji jakie sieć przygotowała dla fanów akcji w maju. W sobotę 8 maja br. zaplanowano „Dzień Lewiatanków”. Tylko tego dnia klienci, którzy zrobią zakupy w sieci będą mieli szansę otrzymać znaczek za połowę dotychczasowej jego wartości, czyli za każde wydane 15 zł. To niepowtarzalna szansa, aby szybciej uzbierać znaczki potrzebne do zdobycia ulubionego Lewiatanka w promocyjnej cenie.
Natomiast w połowie miesiąca stopniowo w sprzedaży pojawiać się będą również produkty marki własnej nawiązujące grafiką do prowadzonej akcji. Produkty przygotowano z myślą o gustach i preferencjach smakowych najmłodszych klientów i są to m.in. owocowe żelki, kokosowe i śmietankowe draże, puszyste biszkopty, chrupki kukurydziane, herbatniki, płatki śniadaniowe na dobry początek dnia, idealne na wiosenne wycieczki poręczne wody Aria kids, owocowe, orzeźwiające lody Cool Twist czy czekolada mleczna z kawałkami kakaowych ciasteczek. Ożywieni za pomocą aplikacji bohaterowie z opakowań produktów będą nie tylko bawić, ale również edukować najmłodszych klientów sieci.
„Mamy nadzieję, że nasza nowa oferta sprawi dzieciom dużo przyjemności. Kupując słodycze, wodę czy lody z Lewiatankami wystarczy zeskanować postać bohatera znajdującego się na opakowaniu, by w aplikacji zobaczyć, co ma nam do powiedzenia przyjaciel z sąsiedztwa” – mówi Marcin Poniatowski, członek zarządu dyrektor ds. marketingu Lewiatan Holding.
W tym samym czasie do sklepów trafi także kolekcja sześciu różnych wzorów Mini Puzzli przygotowanych we współpracy z firmą Trefl z postaciami Lewiatanków. Po ich ułożeniu i zeskanowaniu obrazka w aplikacji można będzie zobaczyć na ekranie specjalnie przygotowane animacje z postaciami z Lewiatankowa. Aplikacja „Lewiatanki” jest bezpłatna i można ją pobrać ze sklepów Google Play i App Store.
„Lewiatanki. Przyjaciele z sąsiedztwa” to największa w historii sieci akcja konsumencka, w której do zdobycia są wyjątkowe maskotki „Lewiatanki”. Na tle działań konkurencyjnych sieci wyróżnia się poprzez wykorzystanie technologii rozszerzonej rzeczywistości (augmented reality), łączącej świat rzeczywisty z animacją multimedialną, dzięki czemu w książce o przygodach Lewiatanków, kolorowankach, produktach oraz w aplikacji, ożywieni przyjaciele z Lewiatankowa bawią i uprzyjemniają czas najmłodszym klientom. Więcej informacji o projekcie znajduje się na stronie kampanii www.lewiatanki.pl.
Źródło informacji: Polska Sieć Handlowa Lewiatan
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 05.05.2021, 11:09 |
Źródło informacji | Polska Sieć Handlowa Lewiatan |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
HEIDELBERG agrees strategic partnership with defense specialist VINCORION
• HEIDELBERG moves into defense industry
• VINCORION Advanced Systems GmbH specializes in power systems for safety-critical applications
• HEIDELBERG impresses with high vertical range of manufacture and industrialization expertise
• System partnership with VINCORION marks start of strategic collaboration
- 29.07.2025, 09:26
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
-
Targi CBD Guangzhou 2025 za nami - liczba międzynarodowych odwiedzających wzrosła o 47,22%
- 28.07.2025, 14:14
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Archicom Collection niezmiennie zaskakuje. W inwestycji M7 powstanie siedem kolekcjonerskich apartamentów unikalnych w skali światowej
W inwestycji M7 zlokalizowanej w nowym superkwartale Towarowa22, powstaną wyjątkowe, kolekcjonerskie apartamenty stworzone od początku do końca według autorskich koncepcji łączących je z wybitnymi postaciami ze świata sztuki lub prestiżowymi markami. Pierwsze trzy projekty są już gotowe do sprzedaży. To apartamenty „Helmut Newton and Sylvia Gobbel”, „M as Marylin” oraz „Guitar Heroes”. Posiadają swoje wyróżniki, a nawet – oryginalne dzieła wybitnych artystów w luksusowych wnętrzach.- 28.07.2025, 12:23
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Archicom Collection
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ