Newsletter

Firma Customertimes aż trzykrotnie wyróżniona w raporcie POI: 2021 Retail Sales Execution Vendor Panorama Report

07.05.2021, 14:26aktualizacja: 07.05.2021, 14:34

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

NOWY JORK, 7 maja 2021 r. /PRNewswire/ -- Customertimes z dumą informuje o zdobyciu trzech wyróżnień „Najlepszy w swojej klasie” za realizację i monitorowanie sprzedaży detalicznej w branży dóbr konsumpcyjnych od Promotion Optimization Institute (POI) w następujących kategoriach: Sprzedaż sterowana, Interaktywne prezentacje dla klientów oraz Grywalizacja. Organizacja ta dokonała oceny 17 najważniejszych dostawców, pomagając swoim partnerom produkcyjnym i detalicznym w zorientowaniu się w opcjach usług technologicznych, które mogą poprawić ich wyniki promocji i przyczynić się do wzrostu rentowności.

Firma Customertimes została wyróżniona na podstawie potencjału oferowanych rozwiązań, takich jak CT Mobile, CT Presenter, CT Vision, CT Sign, CT Scan, CT Pharma CPG i CT Orders. Narzędzia te zostały docenione za ich sprawność, elastyczność i możliwość dostosowania do potrzeb klienta, a także za wyjątkowo skuteczną i użyteczną analitykę danych.

„Jesteśmy dumni, że otrzymaliśmy aż trzy wyróżnienia >>Najlepszy w swojej klasie<< za realizację i monitorowanie sprzedaży detalicznej w branży dóbr konsumpcyjnych od POI, lidera w dziedzinie analityki i zasobów dla środowisk produkcyjnych i detalicznych - podkreśla Alex Patsko, wiceprezes ds. produktów w Customertimes. - Z pełnym przekonaniem twierdzimy, że pakiet produktów CT gwarantuje wyjątkową użyteczność biznesową dla marek z branży Consumer Goods i Consumer Health. Zamierzamy nadal koncentrować się na innowacjach wykorzystujących platformę Salesforce, dzięki czemu pomożemy naszym klientom osiągnąć cele związane z przychodami i transformacją cyfrową, a nawet je przewyższyć”.

W miarę jak nowe technologie, takie jak maszynowe uczenie się i sztuczna inteligencja (AI), będą wywierać coraz większy wpływ na procesy realizacji i składania zamówień w handlu detalicznym, firma ma nadzieję kontynuować swoją misję oferowania innowacyjnych rozwiązań i możliwości, które stymulują rozwój biznesu.

Dodatkowe informacje

· Obserwuj Customertimes na LinkedIn,

· Obserwuj Customertimes na Twitterze,

· Skontaktuj się ze specjalistą Customertimes,

· Dostęp do pełnego raportu POI RetX Vendor Panorama, możliwość otrzymania przepustek na nadchodzące wirtualne i stacjonarne wydarzenia POI, w tym wirtualny szczyt POI Global Spring, 25-26 maja 2021 r., dostęp do kwartalnego forum POI Manufacturer Connect Share Group i wiele więcej, po dołączeniu, jako członek POI,

· W przypadku członkostwa firmy/zespołu, prosimy o kontakt z Joanie Malin. Zespoły uzyskają zaproszenie do udziału w programie Certified Collaborative Marketer (wartość 5 tys. USD), którego celem jest rozwój umiejętności przywódczych w branży CPG.

Customertimes

Customertimes Corp. to globalna firma konsultingowa, której działalność skupia się na ułatwianiu klientom korzystania z technologii informatycznych. Mając na swoim koncie przeszło 4 tys. zrealizowanych projektów i dysponując ponad tysiącem wysoko wykwalifikowanych ekspertów, firma tworzy rozwiązania pomagające klientom przejść transformację biznesową i osiągnąć maksymalny zwrot ze swoich inwestycji technologicznych. Customertimes Corp. jest jednym z pierwszych podmiotów z branży konsultingu i wdrażania rozwiązań Salesforce w Europie Wschodniej. Wielokrotnie nagradzana firma zajmująca się rozwojem produktów aktualnie ma siedzibę w Nowym Jorku, a jej oddziały znajdują się w Londynie, Paryżu, Toronto, Kijowie, Mińsku, Rydze i Moskwie. Więcej informacji można znaleźć na stronie: www.customertimes.com.

Źródło: Customertimes

KONTAKT:

Meriel Sikora

Customertimes

tel. 212-520-0059

e-mail: meriel.sikora@customertimes.com

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 07.05.2021, 14:26
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ