Pobierz materiał i Publikuj za darmo

O segregator mogą wnioskować aktualni i nowi użytkownicy Mosińskiej Karty Mieszkańca.
Nie masz jeszcze karty?
1. załóż konto na stronie mkm.mosina.pl
2. złóż wniosek o „Pakiet mieszkańca” dla siebie i wszystkich członków rodziny, którym chcesz założyć kartę,
3. w zakładce dziecka urodzonego w 2021 r. wybierz opcję „Pakiet noworodkowy”.
Masz już kartę i chcesz otrzymać segregator?
1. zaloguj się na swoje konto na stronie https://mkm.mosina.pl/
2. złóż wniosek o „Pakiet mieszkańca” dla dziecka urodzonego w 2021 r. jeśli jeszcze go nie ma
3. w zakładce dziecka wybierz opcję „Pakiet noworodkowy”.
Segregatory wysyłane są do użytkowników pocztą. Można odebrać je także osobiście (po uprzednim umówieniu telefonicznym).
Masz pytania? Odpowiedzi znajdują się tutaj: https://mkm.mosina.pl/faq-pytania-ogolne.qbpage
Załóż konto dla siebie i swojego dziecka https://mkm.mosina.pl/n-rejestracja.qbpage
Jesteśmy do Waszej dyspozycji pod numerem telefonu: 61 81018 220 i e-mailem: mkm@mosina.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 11.05.2021, 13:26 |
Źródło informacji | Mosina |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Których owoców Polacy chcą jeść więcej?
Konsumenci zwracają większą uwagę na jakość i pochodzenie owoców. Wg. Kantar Polska 65% konsumentów, czyli 21 mln osób, zamierza w nadchodzącym sezonie jeść więcej polskich owoców i warzyw. Rekordowe 10 mln Polaków chce kupować więcej truskawek (30%), podobnie jabłek (29%). Porównując wyniki sprzed roku, najbardziej wzrosła ilość deklaracji zakupu borówek (54%), truskawek (34%), malin (18,4%) i polskich jabłek (18%). To dobre informacje dla plantatorów i sadowników. Patrząc na sezon od strony popytowej, chęci nie powinno zabraknąć.- 08.05.2025, 10:31
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw
-
Image
Opieka nad pacjentem z rakiem pęcherza moczowego to nadal wyzwanie PAP
Choć sytuacja pacjentów z nowotworem pęcherza moczowego dzięki nowemu programowi lekowemu uległa dużej poprawie, to klinicyści, eksperci i pacjenci mają nadzieję, że jest to wstęp do systemowych zmian w opiece: w profilaktyce, diagnostyce, dostępie do innowacyjnych terapii oraz rehabilitacji. Rak ten pozostaje jednym z najczęściej występujących nowotworów złośliwych wśród Polaków.- 07.05.2025, 16:11
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Szkolenie VR pomaga pracownikom ochrony zdrowia przestrzegać zasad higieny rąk
Światowy Dzień Higieny Rąk - globalna inicjatywa Światowej Organizacji Zdrowia (WHO), co roku obchodzony jest 5 maja. Tork, marka należąca do Essity i światowy lider w dziedzinie profesjonalnej higieny już po raz 10. aktywnie bierze w nim udział. Tematem przewodnim tegorocznej edycji jest higiena rąk w szpitalach w kontekście zapobiegania zakażeniom i opracowywania procedur, które pomagają zachowywać czystość rąk. Specjalnie z myślą o pracownikach ochrony zdrowia powstał innowacyjny i angażujący trening w wirtualnej rzeczywistości. Jego celem jest pomoc w skutecznym wdrażaniu praktyk higienicznych i przestrzeganiu pięciu momentów higieny rąk według WHO.- 05.05.2025, 12:05
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: TORK
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ