Pobierz materiał i Publikuj za darmo
BAODING, Chiny, 11 maja 2021 r. /PRNewswire/ -- 10 maja Google i Kantar wspólnie opublikowały listę 50 najlepszych chińskich twórców marek globalnych 2021 BrandZ™, a GWM po raz pierwszy znalazła się na liście innych marek. GWM został również wymieniony wśród 20 najlepszych „wschodzących gwiazd” 2021 BrandZ™. GWM po raz kolejny przyciągnął uwagę światowych użytkowników swoim potencjałem produkcyjnym i stałym wzrostem po targach Auto Shanghai 2021.
BrandZ™ jest międzynarodową renomowaną platformą budowania dużych marek oraz jedyną w swoim rodzaju listą wartości marek, która bierze pod uwagę opinie konsumentów. Od 2017 roku Google połączyło się z Kantar, aby zbierać dane na platformie badawczej Google i oceniać wzrost chińskich marek globalnych za pomocą uznanego na całym świecie modelu wartości marki BrandZ™ opracowanego przez Kantar i opartego na liczbie wyszukiwań w Google. Badanie 50 najlepszych chińskich marek globalnych 2021 BrandZ™ zostało opublikowane przez Kantar wspólnie z Google. Objęto nim ponad 860000 konsumentów z 11 rynków. Lista najlepszych 50 marek została stworzona na podstawie oceny znaczenia, zróżnicowania i wyróżnienia, a poszczególne pozycje zostały wybrane spośród 1662 kandydatów w 15 kategoriach. Według IMF światowa gospodarka odnotowała spadek o 3,5% z powodu pandemii, jednak wiele chińskich marek, w tym GWM, wykazało się determinacją we wspieraniu tworzenia marki i przyspieszaniu zagranicznego wzrostu biznesu w obliczu zjawiska „czarnego łabędzia”.
W ostatnim miesiącu GWM oficjalnie wprowadził pięć marek na targi Auto Shanghai 2021, tj. HAVAL, WEY, ORA, Pickup i TANK, aby stale promować swoją globalną ekspansję. Jako główna marka GWM w kategorii SUV, HAVAL zdobył pierwsze miejsce wśród marek samochodowych na liście 50 najlepszych chińskich marek globalnych BrandZ™ w 2020 roku. W pierwszej połowie 2021 roku JOLION i HAVAL H6 3. generacji zostały kolejno wprowadzone na kluczowe rynki, takie jak Arabia Saudyjska, Australia i RPA. Debiutujący wcześniej GWM POER stał się pierwszą chińską marką pickupów, która weszła do wielu krajów. Przy obecnej sytuacji na rynku globalnym GWM z pewnością umocni swoją pozycję lidera w branży.
Jako jedna z 50 najlepszych chińskich marek globalnych BrandZ™, GWM stworzyła globalną sieć sprzedaży na głównych rynkach, takich jak Bliski Wschód, Ameryka Południowa, Australia, RPA i Rosja, obejmującą ponad 500 dystrybutorów. Jej sprzedaż zagraniczna obejmuje ponad 60 krajów na całym świecie. W ciągu najbliższych pięciu lat GWM zainwestuje ponad 30 miliardów RMB w globalne badania i rozwój oraz zaangażuje ponad 400 globalnych inżynierów motoryzacyjnych i ekspertów IT. GWM będzie także współpracować z globalnymi gigantami technologicznymi, takimi jak Intel, Google i Apple, aby rozwijać najbardziej zaawansowane technologie i dostarczać użytkownikom na całym świecie bardziej inteligentne, zaawansowane technologicznie i wysokiej jakości produkty.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1507581/image.jpg
Źródło: GWM
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 11.05.2021, 16:17 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |