Newsletter

9 lat działalności Vivre – sprzedaż o wartości ponad 261 milionów EUR i ponad 1,1 miliona klientów w 9 krajach Europy

12.05.2021, 11:12aktualizacja: 12.05.2021, 11:16

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Vivre - logo
Vivre - logo

BUKARESZT, Rumunia, 12 maja 2021 r. /PRNewswire/ -- Vivre świętuje 9. rocznicę rozpoczęcia działalności, osiągając sprzedaż w wysokości ponad 261 milionów EUR w dziewięciu krajach Europy Środkowej i Wschodniej. Zgodnie z dotychczasowymi danymi firma dotarła do ponad 1,1 miliona klientów i do końca 2021 roku zamierza przekroczyć liczbę 1,4 miliona unikatowych klientów, którzy przynajmniej raz dokonali zakupu na platformach Vivre.

W pierwszym kwartale tego roku sprzedaż firmy wykazywała tendencję wzrostową, notując wzrost o około 28% w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego. Uruchomiona w 2020 r. linia biznesowa Vivre Marketplace, która ułatwia sprzedawcom detalicznym sprzedaż produktów na platformach Vivre, również przeżywa rozkwit i obejmuje już ponad 500 aktywnych dostawców.

Jeśli chodzi o całkowitą liczbę zamówień zrealizowanych w ciągu 9 lat istnienia Vivre, do klientów w Rumunii i pozostałych ośmiu krajach, w których działa firma, trafiło 6,3 mln paczek, z czego większość jest dystrybuowana w Rumunii, Bułgarii, na Węgrzech i w Chorwacji. Najbardziej poszukiwaną kategorią produktów były meble, które w ciągu dziewięciu lat istnienia firmy wygenerowały sprzedaż w wysokości ponad 80 milionów EUR.

„Dziewiątą rocznicę Vivre obchodzimy w dziewięciu krajach, z wielkimi planami konsolidacji rynków, na których działamy. Ostatni rok pokazał nam, że branża e-commerce może się tylko rozwijać, dlatego chcemy nadążyć za szybkim tempem wzrostu tego segmentu rynku i w najbliższych latach stać się głównym miejscem sprzedaży wyposażenia domu i artykułów wystroju wnętrz w regionie. Wzrost w pierwszym kwartale 2021 roku przebiegał zgodnie z prognozą wzrostu na ten rok, która wynosiła 30%, co daje nam pewność, że możemy skierować ważne inwestycje we wszystkich obszarach biznesowych, aby zaoferować naszym klientom unikatowy design w jak najkrótszym czasie i w atrakcyjnych cenach” – powiedziała Monica Cadogan, dyrektor generalna i współzałożycielka Vivre.

6 maja 2021 roku Vivre wprowadziła kampanię z rabatami do 80% na meble, sofy i fotele, tekstylia domowe, akcesoria do kuchni i jadalni, dekoracje, dywany, artykuły lifestyle’owe i wiele innych.

Vivre

Vivre to główny podmiot e-commerce w branży wyposażenia domu i artykułów do wystroju wnętrz w Europie Środkowo-Wschodniej, założony w 2012 roku przez rumuńskich przedsiębiorców, prowadzący sprzedaż w 9 krajach Europy Środkowo-Wschodniej: Rumunii, Bułgarii, na Węgrzech, Słowacji, w Słowenii, Czechach, Chorwacji, Polsce i Grecji. Ponad 150000 pozycji mebli, dekoracji, tekstyliów i akcesoriów 1000 marek z całego świata jest dostępnych na mobilnych stronach i aplikacjach Vivre. Vivre oferuje tysiące nowych produktów każdego dnia dla tych, którzy chcą zostać swoimi własnymi designerami.

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1506586/Vivre_Logo.jpg

Źródło: Vivre

KONTAKT:

Ecaterina Micutaru

e-mail: ecaterina.micutaru@vivre.eu

tel. + 40 757 01 97 84

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 12.05.2021, 11:12
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ