Pobierz materiał i Publikuj za darmo
LOS ANGELES i SEATTLE--(BUSINESS WIRE) -- Impreza, która zaczęła się jako spotkanie społeczności stylistów, gdy pandemia zatrzymała branżę w miejscu, rozrosła się do jednego z największych wydarzeń w branży mody na całym świecie. Teraz, gdy życie w USA i za granicą znów się otwiera, 22 maja odbędzie się ostatni, w 100% cyfrowy szczyt Glamhive - Digital Spring Style and Beauty Summit. Glamhive będzie organizować wszystkie przyszłe wydarzenia w formie hybrydowej - fizyczno-cyfrowej.
Niniejszy komunikat prasowy zawiera multimedia. Jego pełna wersja dostępna jest pod adresem: https://www.businesswire.com/news/home/20210520005908/en/.
Wiosenny szczyt będzie piątą ogólnoświatową cyfrową imprezą firmy i po raz kolejny zgromadzi profesjonalistów z branży oraz entuzjastów piękna i stylu, którzy będą dyskutować o wiosennym stylu, pielęgnacji skóry w chłodniejszych miesiącach, rozpoczynaniu pracy w branży mody i na wiele innych tematów.
Podczas całodniowego, biletowanego wydarzenia odbędzie się 19 paneli z udziałem ponad 66 prelegentów. Poniżej znajduje się przegląd tematów, które zostaną poruszone przez gwiazdorski skład prelegentów.
Tematy:
• Kto to zrobił? Jak produkty pozyskiwane w sposób zrównoważony wzmacniają pozycję kobiet przy każdym zakupie;
• Styl 411: w świecie stylizacji;
• Współczesne projektowanie kostiumów: rola, wyzwania i wpływ na modę;
• Raport z czerwonego dywanu;
• „Narodziny gwiazdy” - ekskluzywny wywiad z astrolog Susan Miller;
• Ekskluzywny wywiad z Ellen Mirojnick - projektantką kostiumów do serialu Bridgertonowie;
• Jak zrobić dobre pierwsze wrażenie za każdym razem;
• Budowanie marki dla pracowników działów kreatywnych i przedsiębiorców.
Podczas panelu „Kto to zrobił? Jak produkty pozyskiwane w sposób zrównoważony wzmacniają pozycję kobiet przy każdym zakupie” dyrektor ds. marketingu Mary Kay Inc, Sheryl Adkins-Green poprowadzi dyskusję na temat pochodzenia przedmiotów znajdujących się w każdej z naszych szaf oraz tego, w jaki sposób możemy lepiej poznać innowatorów modowych. Wśród panelistów znajdą się Jane Mosbacher, założycielka i dyrektor generalna TO THE MARKET; Matilda Payne Boakye-Ansah, projektantka, wojowniczka ekologiczna, przedsiębiorczyni społeczna, założycielka MH Couture i współzałożycielka Xtreme Upcycle; Christelle C. Paul, założycielka i dyrektor Atelier Calla oraz Tara Swennen, stylistka gwiazd.
„Każdego dnia mamy możliwość dokonywania wyborów, które pomagają chronić nasze środowisko i ważne jest, aby wiedzieć o ludziach i produktach, które zmieniają świat na lepsze” - powiedziała Sheryl Adkins-Green.
Współorganizatorzy:
Stephanie Sprangers - założycielka i dyrektor generalny Glamhive;
Johnny Wujek - stylista gwiazd i projektant kostiumów dla Katy Perry i Mariah Carey;
Nicole Chavez - stylistka Kristen Bell i Jessiki Simpson;
Andrew Fitzsimons - stylista fryzur rodziny Kardashian;
Claire Sulmers - założycielka i dyrektor generalna Fashion Bomb Daily.
Prelegenci:
Prelegenci to styliści gwiazd, wizażyści i kreatorzy wizerunku, którzy pracują z największymi nazwiskami w Hollywood i nie tylko, w tym m.in. z Kristen Stewart, Angeliną Jolie, Matthew McConaughey’em, Emily Blunt, Gabrielle Union, Zendayą, Sophie Turner, Amandą Seyfried, Margot Robbie, Lupitą Nyong'o, Emmą Watson, Rosie Huntington-Whiteley, Claire Danes czy Carmen Electrą.
Styliści gwiazd:
Jen Rade, Tara Swennen, Jessica Paster, Nicole Chavez, Sonia Young, Dana Asher Levine, Mimi Lombardo, Joiee Thorpe, Franzy Staedter.
Makijażystki i fryzjerki gwiazd:
Sheridan Ward, Matey Denno, Matin Maulawizada, Christian Wood, Halley Brisker, Larry Sims.
Moderatorzy:
Brian Underwood (Oprah Magazine), Brooke Jaffe, (Penske Media), Alexis Bennett (Vogue), Sarah Ball (PEOPLE Magazine), Flavia Nunez (Real Simple), Alana Peden (StyleCaster) i Sheryl Adkins-Green (Mary Kay Inc.).
Bilety na konferencję kosztują 149 USD za bilet całodniowy. Sponsorem prezentującym Glamhive Digital Spring Style and Beauty Summit jest Mary Kay Inc. i jej Mary Kay Global Design Studio.
Więcej informacji można znaleźć na stronie https://www.glamhive.com/live.
Glamhive: Spółka Glamhive została założona przez przedsiębiorczynię Stephanie Sprangers w 2017 roku z wizją demokratyzacji osobistej stylizacji i założeniem, że pewność siebie, która pochodzi z bycia glamour, nie powinna być domeną wyłącznie bogatych i sławnych.
Internetowe wydarzenie poświęcone stylowi oferuje każdemu, kto ma połączenie WiFi, dostęp do stylistów, którzy zapewnią mu wsparcie, jakiego potrzebuje, aby stać się najlepszą wersją samego siebie. Dla stylistów jest to kompleksowa platforma, która pomaga im rozwijać swoją sieć i działalność w 100% wirtualnie.
Mary Kay
Mary Kay Ash, jedna z pierwszych kobiet, której udało się rozbić tzw. szklany sufit, blisko 60 lat temu założyła firmę kosmetyczną, aby zrealizować trzy cele: stworzyć atrakcyjną ofertę dla kobiet, tworzyć olśniewające produkty oraz uczynić świat lepszym. Z tego marzenia powstała firma warta miliardy dolarów, współpracująca z milionami niezależnych konsultantek i konsultantów w prawie 40 krajach. Spółka Mary Kay prowadzi badania naukowe, które pozwalają na tworzenie nowoczesnych kosmetyków do pielęgnacji skóry, kosmetyków kolorowych, suplementów diety i zapachów. Spółka Mary Kay z zaangażowaniem działa na rzecz umocnienia pozycji kobiet i ich rodzin poprzez współpracę z organizacjami z całego świata, skupiając się na badaniach nad nowotworami, pomocy ofiarom przemocy domowej, upiększaniu naszego otoczenia i zachęcaniu dzieci do realizacji swoich marzeń. Wizja Mary Kay Ash jest nadal żywa dzięki niezwykłym produktom firmy.
Wersja źródłowa komunikatu w serwisie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20210520005908/en/.
Źródło: Mary Kay Inc.
KONTAKT:
Stephanie Sprangers
e-mail: stephanie@glamhive.com
tel. +1.206.851.0446
Źródło informacji: Business Wire
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 21.05.2021, 16:33 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |