Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Ponad 60% wszystkich ankietowanych klientów programu Ulga od Długu poleciłoby udział w programie swoim znajomym i przyjaciołom. Wynik wskaźnika NPS (ang. Net Promoter Score), określający stosunek promotorów, czyli osób, które poleciłyby usługi, do krytyków wyniósł 3,65. Wskaźnik ten wzrasta wraz z czasem trwania udziału w programie. Pierwsze efekty działań kancelarii prawnej CERTO widoczne są już po 2 miesiącach udziału w programie Ulga od Długu, dlatego też różnica we wskaźniku NPS pomiędzy osobami będącymi w programie 1 miesiąc, a 2 miesiące wynosi aż 37,48 pkt. Natomiast wśród osób będących 6 miesięcy w programie zaledwie 12 klientów nie poleciłoby programu Ulga od Długu swoim przyjaciołom (ocena od 0 do 6).
Wzrost pozytywnych opinii klientów o programie Ulga od Długu w drugim miesiącu uczestnictwa wynika m.in. z efektywności działań kancelarii w zakresie powstrzymania kontaktów nawiązywanych przez wierzycieli i negocjacji warunków zadłużenia.
Aż 52,63% klientów będących w programie Ulga od Długu od 2 miesięcy bardzo pozytywnie (powyżej 7 w skali od 0 do 10) ocenia działania kancelarii w zakresie powstrzymania kontaktów inicjowanych przez wierzycieli. I jest to o blisko 15 pp więcej niż w pierwszym miesiącu uczestnictwa w programie Ulga od Długu. Wśród wszystkich klientów programu Ulga od Długu blisko 45% wysoko ocenia skuteczność kancelarii w zakresie powstrzymania kontaktów od wierzycieli.
Równie dobrą opinię mają klienci programu Ulga od Długu odnośnie do efektów negocjacji warunków zadłużenia. 46,52% wszystkich ankietowanych ocenia działania kancelarii powyżej 7 (w skali od 0 do 10). Wskaźnik ten jest najniższy wśród osób, które są w programie Ulga od Długu zaledwie 1 miesiąc i wynosi 32,14%. Natomiast dla osób, które są w programie od 2 do 6 miesięcy, wynosi on 50%.
Gdyby klienci programu Ulga od Długu mieli podjąć ponownie decyzję o nawiązaniu współpracy, blisko 70% klientów programu Ulga od Długu zdecydowałaby się przystąpić do Programu Oddłużeniowego. Ponownie najwyższy wynik jest wśród osób będących w programie Ulga od Długu 2 miesiące i wynosi blisko 80%.
„Klient, przystępując do programu Ulga od Długu, musi przede wszystkim pamiętać, że jest to proces rozpisany na kilka lat. Pierwsze efekty działań widoczne są, co prawda, już po kilku miesiącach, natomiast efekt końcowy, czyli całkowita spłata zadłużenia będzie osiągnięty minimum po 3 latach. Natomiast codziennie podpisywana jest przynajmniej 1 ugoda z wierzycielem, a także podejmowanych jest wiele działań prawnych mających na celu powstrzymanie wierzycieli od nękania klientów programu Ulga od Długu. Cieszy nas natomiast, że tak wielu klientów już od 2. miesiąca udziału w programie Ulga od Długu zaczyna widzieć efekty naszych działań” - podsumowuje Sylwia Pawlina, rzecznik programu Ulga od Długu.
KONTAKT:
Ulga od Długu
tel. 123 453 845
e-mail: pr@ulgaoddlugu.pl
Źródło informacji: Ulga od Długu
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 31.05.2021, 11:51 |
Źródło informacji | Ulga od Długu |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
T-Mobile burzy bariery i zaprasza na dowolną kawę gratis w Żabce
Choć przełamywanie barier międzyludzkich nie jest skomplikowane, to czasem najtrudniej jest zacząć. A przecież nic tak nie sprzyja rozmowom, jak kawa! Dlatego zapraszamy wszystkich klientów, nie tylko tych, będących abonentami T-Mobile, do skorzystania z okazji – codziennie w Żabce dowolna kawa gratis, którą możesz obdarować drugą osobę.- 18.04.2025, 14:28
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: T-Mobile
-
Image
Już za tydzień XVII Europejski Kongres Gospodarczy - w rolach głównych energia, technologie, twórczy dialog biznesu i decydentów
Tegoroczny Europejski Kongres Gospodarczy (EEC - European Economic Congress) podąża agendą za dynamiką sytuacji geopolitycznej, która dostarcza wielu ważnych tematów do dyskusji. Co jest fundamentem bezpieczeństwa w zmieniającym się świecie i jak rozwijać się gospodarczo adekwatnie do nowych wyzwań? Od 23 do 25 kwietnia 2025 r. w Spodku i Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach toczyć się będą dyskusje na szczycie, z mocną reprezentacją biznesu, w międzynarodowym gronie decydentów i praktyków. 1200 panelistów, ponad 200 sesji i rekordowe zainteresowanie uczestników - to wszystko zapowiada wyjątkową edycję największej tego typu imprezy w Europie Centralnej.- 18.04.2025, 12:18
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Biuro Prasowe EKG
-
Image
Prezes PSEW: dzisiaj wiatr wieje dla polskiej gospodarki PAP
Polskie Stowarzyszenie Energetyki Wiatrowej (PSEW) oraz Fundacja Wind Industry Hub (WIH) zaprezentowały „Polską strategię rozwoju przemysłu morskich farm wiatrowych”. Janusz Gajowiecki, prezes zarządu PSEW, twierdzi, że kampania inwestycyjna w morskie farmy wiatrowe nie jest porównywalna z żadnym innym przedsięwzięciem rozwojowym we współczesnej Polsce. Mówimy o skali 300 mld zł nakładów inwestycyjnych w perspektywie 2040 roku.- 18.04.2025, 09:53
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ