Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Producent FoxESS znany na rynku polskim od niedawna, szybko zasłynął z dobrej jakości swoich produktów oraz innowacyjnego podejścia do obsługi produktowej. Doceniana jakość i solidność wykonania urządzeń, ich bezawaryjność i bezkonkurencyjna dostępność, a także otwartość na instalatora i użytkownika sprawiają, że uczestnicy rynku szybko dostrzegli markę FoxESS, która każdego dnia zyskuje nowych zwolenników i odnotowuje kolejne rekordy popularności.
Pod szyldem FOX TEAM marka zbierze najlepszych instalatorów fotowoltaiki, którzy wybierają jakość i solidność wykonania falowników FoxESS oraz instalacji.
Na instalatorów, którzy dołączą do programu FOX TEAM i będą regularnie dodawać zdjęcia poprawnie uruchomionych i zaakceptowanych przez dział techniczny instalacji z falownikami FoxESS czekają zarówno obrandowane i praktyczne nagrody, jak również poziomy zaawansowania od Brązowego po Platynowy, z którymi wiążą się kolejne korzyści.
„Uruchamiając program lojalnościowy dla instalatorów fotowoltaiki FOX TEAM, chcemy podziękować najlepszym instalatorom na rynku za wybór jakości falowników FoxESS i nagrodzić ich za rzetelną oraz solidną pracę. Tworząc elitarną grupę Profesjonalnych Instalatorów wspieramy najlepszych z którymi będziemy wymieniać się doświadczeniami na corocznych zamkniętych spotkaniach FOX TEAM” – mówi Tomasz Walczyk, Country Manager FoxESS Polska
Dołączenie do programu odbywa się poprzez pobranie aplikacji mobilnej* FOX TEAM na telefon. Kliknij w zdjęcie i pobierz* aplikację:

* Uwaga: możliwość pobrania aplikacji jest uzależniona od akceptacji Google oraz AppStore, co jest niezależne od organizatora programu. W miejsce ID należy wkleić oznaczenie instalatora z dedykowanego monitoringu Foxesscloud.com.
Co zyska instalator dołączając do programu FOX TEAM?
· członkostwo w pierwszej w Polsce, prestiżowej grupie Profesjonalnych Instalatorów, którzy otrzymują nagrody i dodatkowe korzyści za wybór jakości FoxESS,
· prostą w obsłudze, intuicyjną aplikację mobilną, którą można mieć w telefonie zawsze przy sobie i dzięki temu szybko oraz w łatwy sposób zdobywać nagrody i poziomy zaawansowania,
· unikatowe, obrandowane nagrody za solidnie wykonaną pracę,
· wysoki poziom zaawansowania technicznego i potwierdzenie solidności wykonania instalacji przed klientami,
· wsparcie techniczne i dodatkowe wyróżnienie na tle konkurencji,
· doskonalenie wiedzy na temat innowacyjnych i nowoczesnych produktów FoxESS,
· otrzymywanie aktualnych informacji dotyczących produktów FoxESS,
· możliwość wydłużenia gwarancji na falowniki FoxESS,
· uroczyste, zamknięte coroczne spotkania z innymi instalatorami i wymianę doświadczeń.
FoxESS od początku kładzie duży nacisk na wsparcie instalatorów i użytkowników swoich falowników, którzy mogą kontaktować się z działem technicznym zarówno na etapie uruchomienia urządzenia, jak również w trakcie jego pracy.
Udostępniając specjalne zaplecze techniczne przy ulicy Konarskiego 18C w gliwickim TECHNOPARKU (kampus Politechniki Śląskiej) oraz oferując darmowe szkolenia stacjonarne, FoxESS daje możliwość praktycznego sprawdzenia poprawności pracy, uruchomienia i testowania falowników. Co więcej - centrum badawcze FoxESS działa na zasadzie „dnia otwartego” co oznacza, że każdy przejeżdżający przez Gliwice instalator oraz klient może od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 bez zapowiedzi sprawdzić jakość falowników FoxESS, potwierdzić ich pracę, uruchomić urządzenia oraz porozmawiać z działem technicznym FoxESS.
Źródło informacji: FoxESS Polska Sp. z o.o.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 10.06.2021, 08:30 |
Źródło informacji | FoxESS Polska Sp. z o.o. |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Tumi inauguruje kampanię „Icons Tested” z udziałem międzynarodowych ambasadorów marki Lando Norrisa i Nelly Kordy
Celebracja indywidualnej doskonałości i ewoluującego designu w postaci dwóch najbardziej ikonicznych rodzin produktowych TUMI.- 04.09.2025, 15:24
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
ORLEN przekaże 370 jednostkom straży pożarnej 20 milionów złotych PAP
Zakończono kolejną edycję programu ORLEN na straży. Rekordowe środki w wysokości 20 mln zł trafią do prawie 370 jednostek Ochotniczej i Państwowej Straży Pożarnej w całej Polsce. Dzięki grantom strażacy będą mogli doposażyć swoje jednostki, szkolić kadry i wzmocnić bezpieczeństwo lokalnych społeczności. W odpowiedzi na duże zainteresowanie, budżet projektu został zwiększony dwukrotnie w porównaniu do poprzedniej edycji i był najwyższy w historii programu.- 04.09.2025, 14:48
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
3 miliony klientów zatankowało taniej w wakacyjnej promocji ORLEN PAP
Sukcesem zakończyła się wakacyjna promocja ORLEN na paliwo. Przez dwa letnie miesiące wzięło w niej udział blisko 3 mln klientów, którzy wykorzystali o około 20 proc. więcej kuponów na tańsze tankowanie niż w ubiegłoroczne wakacje. Z możliwości promocyjnego ładowania korzystali również posiadacze „elektryków”. Liczba pojazdów zarejestrowanych w aplikacji ORLEN CHARGE wzrosła w wakacje o ponad 60 proc., a liczba ładowań o ponad 80 proc.- 04.09.2025, 12:58
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ