Newsletter

Hisense zwiększa przychody ze sprzedaży w Europie do 113%, skutecznie wzmacnia europejską pozycję konkurencyjną i opłacalność

14.06.2021, 16:39aktualizacja: 14.06.2021, 16:44

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Business Wire/Hisense
Business Wire/Hisense

QINGDAO, Chiny--(BUSINESS WIRE)-- Hisense, oficjalny sponsor UEFA EURO 2020, uroczyście świętuje oficjalne rozpoczęcie EURO 2020 we Włoszech. Turniej piłkarski, jako jedno z najważniejszych wydarzeń w Europie, stwarza Hisense sposobność do budowania emocjonalnych więzi z europejskimi konsumentami. Od czasu objęcia sponsoringiem UEFA EURO 2016 poprzez wspieranie wydarzeń sportowych i innowacji technologicznych, Hisense zyskuje ogromne uznanie i pochwały ze strony europejskich konsumentów; świadomość marki wzrosła o 6%. W 2021 roku przychody ze sprzedaży Hisense na rynku europejskim wzrosły o 113% rok do roku, z ponad 355% i 185% wzrostem na najważniejszych rynkach, takich jak Polska i Francja. Hisense koncentruje się na rozwoju i produkcji najnowocześniejszych technologii, przyjmując strategię lokalizacji w celu zaspokojenia potrzeb konsumentów na różnych rynkach i wrażeń związanych z produktem.

Niniejsza informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść dostępna tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20210614005257/en/

Zarządzanie lokalizacją

Firma Hisense uruchomiła oddziały i biura w Niemczech, Włoszech, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Francji oraz innych krajach europejskich, aktywnie rozwijając lokalną sprzedaż poprzez współpracę z Amazon, Euronics, ElectonicPartner oraz sprzedawcami lokalnymi itp.

Ponadto firma Hisense zwiększyła inwestycje w Europie, aby poprawić świadomość marki i przyspieszyć proces lokalizacji. W 2021 roku od stycznia do maja sprzedaż ULED TV U7 i ULED TV U8 w Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii i Rosji wzrosła o 181% rok do roku, zaś przychody ze sprzedaży wzrosły o 258% rok do roku. Wychodząc naprzeciw zapotrzebowaniu lokalnego rynku i przyspieszając produkcję, Hisense podpisała umowę ze słoweńskim rządem i planuje wyprodukować 2,5 miliona telewizorów na rynek europejski w 2021 roku.

Lokalizacja produktu

Poświęcając się innowacyjności technicznej i stawiając konsumenta na pierwszym miejscu, Hisense idealnie dostosowuje produkty do zróżnicowanych potrzeb rynku. Dla przykładu, ze względu na wysoki poziom wilgotności w Wielkiej Brytanii, Hisense zmienia standardową liczbę 1200 obrotów pralki suszącej na 1400 obrotów, specjalnie na potrzeby rynku brytyjskiego, dzięki czemu pranie wysycha szybciej.

Poza dbałością o nawyki konsumentów, Hisense także optymalizuje swoje produkty w odpowiedzi na wymagania lokalnego rynku i zmiany środowiskowe. Według badań rynku dotknięci przez Covid-19 i lockdown europejscy konsumenci potrzebują większej lodówki do przechowywania żywności. Hisense wprowadziła na rynek 2-metrową lodówkę SkyLine, której wysokość i objętość są znacznie większe i z powodzeniem spełniają wymagania europejskich konsumentów.

Rekrutacja lokalizacyjna

Hisense podkreśla rolę miejscowego zarządzania poprzez tworzenie lokalnych jednostek, takich jak sprzedaż, produkcja, logistyka i obsługa klienta dzięki zarządzaniu projektami i autoryzacji pracy. Firma Hisense jest przekonana, że lokalne zarządzanie i spostrzeżenia miejscowych pracowników umożliwiają lepszą integrację z rynkiem.

Od czasu otwarcia europejska fabryka telewizorów Hisense podwoiła liczbę pracowników. Chcąc wzmocnić lokalną działalność, fabryka nadal zatrudnia miejscowych pracowników. „Fabryka telewizorów Hisense wnosi znaczący wkład w rozwój regionu, tworząc ponad 700 nowych miejsc pracy” – podkreśla minister Zdravko Počivalšek.

Patrząc w przyszłość, Hisense będzie nadal nawiązywać partnerskie relacje z rynkiem europejskim oraz ściśle współpracować z miejscowymi oddziałami i partnerami, aby zapewnić wysokiej jakości produkty technologiczne i usługi dla europejskich konsumentów.

Wersja źródłowa na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20210614005257/en/

Źródło: Hisense

KONTAKT:

Dla mediów:

Lori Luo (Ogilvy PR Team)

e-mail: lori.luo@ogilvy.com / HisenseGlobal@ogilvy.com

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 14.06.2021, 16:39
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii