Pobierz materiał i Publikuj za darmo
QINGDAO, Chiny, 14 czerwca 2021 r. /PRNewswire/ -- Z ponad rocznym opóźnieniem, 12 czerwca, we wczesnych godzinach porannych czasu pekińskiego, oficjalnie zainaugurowano w Rzymie UEFA EURO 2020. Obecność znacznej liczby chińskich akcentów na wielu cyfrowych ekranach umieszczonych na stadionie wzbudziła powszechną dyskusję wśród publiczności w całych Chinach. W 2016 roku Hisense, jako pierwsza chińska firma, która została sponsorem UEFA EURO, wystartowała z reklamą pod hasłem „Buy TV, Choose U7”, oglądaną przez miliony fanów piłki nożnej na całym świecie. Mecenat Hisense sprzed 5 lat zainspirował szereg innych chińskich przedsiębiorstw do pójścia w ich ślady i zostania sponsorem UEFA EURO. W efekcie reklamy chińskich firm stały się częstym widokiem na wszystkich najważniejszych turniejach w Europie.
Po raz pierwszy w historii UEFA EURO okres między turniejami został wydłużony do pięciu lat, a nie wyniósł jak zwykle - cztery. W tym roku przypada również 60. rocznica istnienia tej cyklicznej imprezy. Tegoroczny turniej był szczególnie oczekiwany przez widzów i fanów piłki nożnej na całym świecie, jest to, bowiem pierwsze światowej klasy wydarzenie sportowe po zakończeniu okresu lockdownu obowiązującego w większości krajów od czasu wybuchu pandemii, a także pierwsze, które pozwala ograniczonej liczbie widzów na oglądanie meczu na żywo. W Europie frekwencja na pierwszym meczu mistrzostw była wyjątkowo wysoka, z kolei chińscy kibice, ze względu na różnicę czasu, nie spali do późna, aby obejrzeć widowisko. Pierwsze trzy dni UEFA EURO 2020 zbiegły się w czasie z chińskim Świętem Smoczych Łodzi, wtedy też swoje pierwsze mecze rozegrały drużyny Belgii, Anglii i Holandii. Oczekuje się, że popularność tych trzech drużyn w Chinach spowoduje wzrost oglądalności wśród tamtejszej publiczności.
Pięć lat temu, w 2016 roku, Hisense, pierwszy chiński sponsor UEFA Euro w 56-letniej historii turnieju, wywarł niezatarte wrażenie na widzach dzięki hasłu „Hisense TV China's No. 1”. Podczas tegorocznego meczu otwarcia Hisense zdecydowała się jednak pozostać skromniejsza, powracając do wcześniejszego hasła „Buy TV, Choose U7”. Model U7 to niestandardowa seria telewizorów stworzona specjalnie na okazję UEFA Euro 2020, która okazuje się być produktem z portfolio Hisense TV, wzbudzającym ogromne zainteresowanie. Tak jak większość drużyn piłkarskich ma swojego legendarnego „zawodnika nr 7”, tak i kierownictwo Spółki, zdając sobie sprawę z popularności serii, zaczęło określać ją na spotkaniach firmowych mianem „Gracz Hisense z nr 7”.
Z ogólnodostępnych danych All View Cloud wynika, że przez dwa kolejne miesiące trzy modele z serii Hisense U7 znajdowały się w pierwszej dziesiątce najlepiej sprzedających się nowych telewizorów w Chinach. Hisense U7G-Pro, pierwszy na świecie telewizor ULED XDR, wyróżnia się wyjątkową jasnością obrazu 1600nit, ponad 5 razy większą niż w przypadku zwykłych telewizorów LCD, co znacząco poprawia klarowność obrazu i szczegółowość detali. Niezwykle wysoka częstotliwość odświeżania 144HZ eliminuje efekt tzw. smużenia, który psuje wrażenia z oglądania, gdy gracze biegną lub podają piłkę. Hisense opracowała również tryb oglądania „Super Fan”, specjalnie przygotowany na tegoroczne UEFA Euro, który obejmuje takie funkcje jak AI Green Field (inteligentna funkcja, która optymalizuje efekt oglądania podczas przesuwania nad zieloną trawą, dzięki czemu obraz jest znacznie wyraźniejszy), AI Watching i Multi-Perspective Watching. Wyposażenie w te specjalne funkcje z myślą o kibicach piłki nożnej sprawia, że U7G-Pro jest szczególnie trafnym wyborem podczas oglądania meczów UEFA EURO 2020.
Materiał zdjęciowy - https://mma.prnewswire.com/media/1532063/image1.jpg
Materiał zdjęciowy - https://mma.prnewswire.com/media/1532064/image2.jpg
Materiał zdjęciowy - https://mma.prnewswire.com/media/1532065/image3.jpg
Źródło: Hisense
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 15.06.2021, 16:21 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |