Pobierz materiał i Publikuj za darmo
SAN FRANCISCO--(BUSINESS WIRE)—Platforma LiveRamp® (NYSE: RAMP) ogłosiła rozszerzenie globalnego partnerstwa z Carrefour (OTCMKTS: CRERF) w celu umożliwienia współpracy, analityki i innowacji poprzez LiveRamp Safe Haven. Wykorzystując najlepsze w swojej klasie technologie ochrony prywatności od LiveRamp, sprzedawcy detaliczni, marki pakowanych towarów konsumpcyjnych (CPG) i partnerzy Carrefour mogą realizować bezpieczną, prostą i produktywną współpracę w zakresie danych na niespotykaną dotąd globalną skalę. System Safe Haven jest obecnie dostępny w USA, Wielkiej Brytanii, Francji, Chinach, Japonii i Australii, a wraz z Carrefour rozszerza się na Hiszpanię, Włochy, Belgię, Polskę, Rumunię, Argentynę, Brazylię i Tajwan. LiveRamp Safe Haven jest częścią nowej jednostki biznesowej pod nazwą „Carrefour Links”, którą Carrefour powołuje z tej okazji. Partnerstwo zostało ogłoszone na dzisiejszej konferencji prasowej w Paryżu.
„LiveRamp odegra istotną rolę w przyspieszeniu transformacji Carrefour w wiodącego w branży sprzedawcę detalicznego opierającego swoją działalność na danych - powiedziała Elodie Perthuisot, dyrektor wykonawczy ds. e-commerce, danych i transformacji cyfrowej w Grupie Carrefour. - Dzięki Carrefour Links dostarczamy ogromną wartość, współpracując bardziej zespołowo z naszymi partnerami CPG i dostawcami detalicznymi. Bardzo się cieszymy z partnerstwa z LiveRamp. Będziemy razem pracować, aby oferować setkom naszych partnerów CPG w skali globalnej nowe informacje i możliwości dotyczące klientów”.
Dzięki zapewnieniu wymiany danych i zarządzania tożsamością w neutralnym, bezpiecznym i autoryzowanym środowisku, LiveRamp umożliwia detalistom szeroki zakres nowych zastosowań i strumieni przychodów, jednocześnie przekształcając sposób, w jaki współpracują ze swoimi partnerami dostawczymi. Poprzez Carrefour Links, Safe Haven umożliwia Carrefour bliższą współpracę z partnerami CPG na dziewięciu międzynarodowych rynkach, zapewniając lepsze możliwości współpracy w zakresie danych, w tym:
· Bardziej szczegółowe informacje i analityka - raporty oferują wgląd w wyniki przeprowadzanych akcji, zarządzanie kategoriami i analitykę dotyczącą kupujących. Safe Haven oferuje również możliwość wykorzystania przez zespoły data science własnych modeli i uczenia maszynowego;
· Aktywacja omnichannel - aktywacja kampanii CPG z wykorzystaniem danych Carrefour na platformach społecznościowych i otwartych platformach internetowych oraz w kanałach będących własnością spółki Carrefour i przez nią zarządzanych.
· Lepszy pomiar - przedsiębiorstwa CPG mogą lepiej zrozumieć wpływ działań marketingowych na sprzedaż, wykorzystując dane detaliczne, a także istotnie wpływać na osiąganie kluczowych wyników biznesowych.
„Dane zmieniają sposób obsługi klientów na całym świecie - a Carrefour jest na czele tego trendu dzięki swojej platformie Carrefour Links - powiedział Warren Jenson, prezes LiveRamp. - Dzięki LiveRamp Safe Haven marki i ich partnerzy mogą teraz bezpiecznie współpracować na rzecz lepszej obsługi klientów i zwiększania wyników biznesowych. Jesteśmy dumni, że możemy udostępnić tę przełomową funkcjonalność dla Carrefour w całej sieci partnerów CPG i w ponad dziewięciu krajach”.
Rozszerzone partnerstwo LiveRamp z Carrefour potwierdza rosnącą dynamikę rozwoju systemu Safe Haven, który obecnie obsługuje ponad 45 klientów w handlu detalicznym, spożywczym, CPG, elektronice użytkowej i innych sektorach wertykalnych. Niedawne przejęcie DataFleets przez LiveRamp wnosi do Safe Haven wiodące w branży technologie zwiększające prywatność, pozwalając klientom na wdrożenie konfigurowalnej kontroli danych. LiveRamp Safe Haven sprawia, że współpraca w zakresie danych jest bezpieczna i łatwa dla klientów niezależnie od infrastruktury technicznej czy platformy chmurowej używanej przez każdą ze stron, bez konieczności przenoszenia danych.
„Safe Haven umożliwia klientom współpracę między chmurami, partnerami i granicami, zwiększając innowacyjność, poprawiając obsługę klientów i przyczyniając się do osiągnięcia przewagi konkurencyjnej - dodał Jenson. - W ciągu nieco ponad roku od ogłoszenia Safe Haven zdobyliśmy 30% udziału w amerykańskim rynku detalicznych sklepów spożywczych i wielkopowierzchniowych, a w Europie przecieramy szlaki we współpracy z Carrefour i innymi wiodącymi detalistami. Kontynuując ekspansję na rynkach międzynarodowych, cieszymy się, że obsługujemy już ponad 30% z 50 największych globalnych firm z branży CPG”.
Więcej informacji na temat Safe Haven i Safe Haven for Retail (Safe Haven dla detalistów) na stronie LiveRamp.
Grupa Carrefour
Grupa Carrefour, posiadająca sieć około 13 tys. sklepów wielkoformatowych w ponad 30 krajach, jest jednym z wiodących detalistów spożywczych na świecie. W 2020 r. Carrefour odnotował sprzedaż brutto na poziomie 78,6 mld euro. Grupa zatrudnia ponad 320 tys. pracowników, którzy pomagają Carrefour stać się światowym liderem w zakresie transformacji żywnościowej dla wszystkich, zapewniając każdemu dostęp do wysokiej jakości żywności w przystępnych cenach każdego dnia, we wszystkich lokalizacjach.
Więcej informacji można uzyskać na stronie http://www.carrefour.com lub na Twitterze (@GroupeCarrefour) i LinkedIn (Carrefour).
LiveRamp
LiveRamp to czołowa platforma wymiany danych służąca do bezpiecznego i efektywnego ich wykorzystywania. Dzięki kluczowym możliwościom rozpoznawania tożsamości i bezprecedensowej sieci, LiveRamp pozwala firmom i ich partnerom na lepsze łączenie, kontrolowanie i aktywowanie danych w celu tworzenia zupełnie nowej jakości obsługi klienta i osiągania lepszych wyników biznesowych. W pełni interoperacyjna i neutralna infrastruktura LiveRamp zapewnia kompleksowe możliwości zastosowania przez najlepsze marki, agencje i wydawców z całego świata. Więcej informacji na stronie internetowej http://www.LiveRamp.com.
Wersja źródłowa komunikatu w serwisie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20210615005755/en/.
Źródło: LiveRamp
KONTAKT:
Kontakt dla mediów
Michelle Millsap w imieniu LiveRamp
e-mail: liveramp@havasformula.com
tel. 619-857-2384
Źródło informacji: Business Wire
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 16.06.2021, 08:51 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |