Newsletter

LiveRamp i Carrefour nawiązują współpracę w celu stworzenia oferty detalicznej nowej generacji

16.06.2021, 08:51aktualizacja: 16.06.2021, 08:58

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Globalny lider w dziedzinie współpracy w oparciu o dane osobowe pomaga detalistom uzyskać nowe możliwości biznesowe i przekształcić relacje z partnerami handlowymi.

SAN FRANCISCO--(BUSINESS WIRE)—Platforma LiveRamp® (NYSE: RAMP) ogłosiła rozszerzenie globalnego partnerstwa z Carrefour (OTCMKTS: CRERF) w celu umożliwienia współpracy, analityki i innowacji poprzez LiveRamp Safe Haven. Wykorzystując najlepsze w swojej klasie technologie ochrony prywatności od LiveRamp, sprzedawcy detaliczni, marki pakowanych towarów konsumpcyjnych (CPG) i partnerzy Carrefour mogą realizować bezpieczną, prostą i produktywną współpracę w zakresie danych na niespotykaną dotąd globalną skalę. System Safe Haven jest obecnie dostępny w USA, Wielkiej Brytanii, Francji, Chinach, Japonii i Australii, a wraz z Carrefour rozszerza się na Hiszpanię, Włochy, Belgię, Polskę, Rumunię, Argentynę, Brazylię i Tajwan. LiveRamp Safe Haven jest częścią nowej jednostki biznesowej pod nazwą „Carrefour Links”, którą Carrefour powołuje z tej okazji. Partnerstwo zostało ogłoszone na dzisiejszej konferencji prasowej w Paryżu.

„LiveRamp odegra istotną rolę w przyspieszeniu transformacji Carrefour w wiodącego w branży sprzedawcę detalicznego opierającego swoją działalność na danych - powiedziała Elodie Perthuisot, dyrektor wykonawczy ds. e-commerce, danych i transformacji cyfrowej w Grupie Carrefour. - Dzięki Carrefour Links dostarczamy ogromną wartość, współpracując bardziej zespołowo z naszymi partnerami CPG i dostawcami detalicznymi. Bardzo się cieszymy z partnerstwa z LiveRamp. Będziemy razem pracować, aby oferować setkom naszych partnerów CPG w skali globalnej nowe informacje i możliwości dotyczące klientów”.

Dzięki zapewnieniu wymiany danych i zarządzania tożsamością w neutralnym, bezpiecznym i autoryzowanym środowisku, LiveRamp umożliwia detalistom szeroki zakres nowych zastosowań i strumieni przychodów, jednocześnie przekształcając sposób, w jaki współpracują ze swoimi partnerami dostawczymi. Poprzez Carrefour Links, Safe Haven umożliwia Carrefour bliższą współpracę z partnerami CPG na dziewięciu międzynarodowych rynkach, zapewniając lepsze możliwości współpracy w zakresie danych, w tym:

· Bardziej szczegółowe informacje i analityka - raporty oferują wgląd w wyniki przeprowadzanych akcji, zarządzanie kategoriami i analitykę dotyczącą kupujących. Safe Haven oferuje również możliwość wykorzystania przez zespoły data science własnych modeli i uczenia maszynowego;

· Aktywacja omnichannel - aktywacja kampanii CPG z wykorzystaniem danych Carrefour na platformach społecznościowych i otwartych platformach internetowych oraz w kanałach będących własnością spółki Carrefour i przez nią zarządzanych.

· Lepszy pomiar - przedsiębiorstwa CPG mogą lepiej zrozumieć wpływ działań marketingowych na sprzedaż, wykorzystując dane detaliczne, a także istotnie wpływać na osiąganie kluczowych wyników biznesowych.

„Dane zmieniają sposób obsługi klientów na całym świecie - a Carrefour jest na czele tego trendu dzięki swojej platformie Carrefour Links - powiedział Warren Jenson, prezes LiveRamp. - Dzięki LiveRamp Safe Haven marki i ich partnerzy mogą teraz bezpiecznie współpracować na rzecz lepszej obsługi klientów i zwiększania wyników biznesowych. Jesteśmy dumni, że możemy udostępnić tę przełomową funkcjonalność dla Carrefour w całej sieci partnerów CPG i w ponad dziewięciu krajach”.

Rozszerzone partnerstwo LiveRamp z Carrefour potwierdza rosnącą dynamikę rozwoju systemu Safe Haven, który obecnie obsługuje ponad 45 klientów w handlu detalicznym, spożywczym, CPG, elektronice użytkowej i innych sektorach wertykalnych. Niedawne przejęcie DataFleets przez LiveRamp wnosi do Safe Haven wiodące w branży technologie zwiększające prywatność, pozwalając klientom na wdrożenie konfigurowalnej kontroli danych. LiveRamp Safe Haven sprawia, że współpraca w zakresie danych jest bezpieczna i łatwa dla klientów niezależnie od infrastruktury technicznej czy platformy chmurowej używanej przez każdą ze stron, bez konieczności przenoszenia danych.

„Safe Haven umożliwia klientom współpracę między chmurami, partnerami i granicami, zwiększając innowacyjność, poprawiając obsługę klientów i przyczyniając się do osiągnięcia przewagi konkurencyjnej - dodał Jenson. - W ciągu nieco ponad roku od ogłoszenia Safe Haven zdobyliśmy 30% udziału w amerykańskim rynku detalicznych sklepów spożywczych i wielkopowierzchniowych, a w Europie przecieramy szlaki we współpracy z Carrefour i innymi wiodącymi detalistami. Kontynuując ekspansję na rynkach międzynarodowych, cieszymy się, że obsługujemy już ponad 30% z 50 największych globalnych firm z branży CPG”.

Więcej informacji na temat Safe Haven i Safe Haven for Retail (Safe Haven dla detalistów) na stronie LiveRamp.

Grupa Carrefour

Grupa Carrefour, posiadająca sieć około 13 tys. sklepów wielkoformatowych w ponad 30 krajach, jest jednym z wiodących detalistów spożywczych na świecie. W 2020 r. Carrefour odnotował sprzedaż brutto na poziomie 78,6 mld euro. Grupa zatrudnia ponad 320 tys. pracowników, którzy pomagają Carrefour stać się światowym liderem w zakresie transformacji żywnościowej dla wszystkich, zapewniając każdemu dostęp do wysokiej jakości żywności w przystępnych cenach każdego dnia, we wszystkich lokalizacjach.

Więcej informacji można uzyskać na stronie http://www.carrefour.com lub na Twitterze (@GroupeCarrefour) i LinkedIn (Carrefour).

LiveRamp

LiveRamp to czołowa platforma wymiany danych służąca do bezpiecznego i efektywnego ich wykorzystywania. Dzięki kluczowym możliwościom rozpoznawania tożsamości i bezprecedensowej sieci, LiveRamp pozwala firmom i ich partnerom na lepsze łączenie, kontrolowanie i aktywowanie danych w celu tworzenia zupełnie nowej jakości obsługi klienta i osiągania lepszych wyników biznesowych. W pełni interoperacyjna i neutralna infrastruktura LiveRamp zapewnia kompleksowe możliwości zastosowania przez najlepsze marki, agencje i wydawców z całego świata. Więcej informacji na stronie internetowej http://www.LiveRamp.com.

Wersja źródłowa komunikatu w serwisie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20210615005755/en/.

Źródło: LiveRamp

KONTAKT:

Kontakt dla mediów

Michelle Millsap w imieniu LiveRamp

e-mail: liveramp@havasformula.com

tel. 619-857-2384

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 16.06.2021, 08:51
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii