Pobierz materiał i Publikuj za darmo
W męskim dążeniu do dobrego wyglądu duże znaczenie mają dobrej jakości akcesoria do golenia. Jak pokazały wyniki badania [1] przeprowadzonego na zlecenie marki Bulldog, co piąty mężczyzna używa maszynki z wymiennymi ostrzami codziennie, a 42% Polaków sięga po nią kilka razy w tygodniu. Nic więc dziwnego, że dla 66% badanych ważne jest, aby marki oferowały gamę produktów odpowiednią dla zróżnicowanych męskich potrzeb.
Mężczyźni są coraz bardziej świadomymi konsumentami. Wielu z nich zwraca uwagę na kwestie środowiskowe. Dla 59% istotne jest, aby surowce do produktów, których używają, były pozyskiwane w sposób zrównoważony, z poszanowaniem zasobów naturalnych planety. Prawie połowa mężczyzn (46%) ocenia produkt przez pryzmat wpływu na środowisko i uznaje za istotne, aby ograniczono ilość plastiku przy produkcji maszynki do golenia.
Dużą popularnością cieszą się produkty oparte o naturalne elementy. Obecnie chętnie używamy bambusowych akcesoriów wielorazowych, jak sztućce czy szczoteczki do zębów. Ich atutem jest wytrzymałość oraz nierzadko piękny wygląd. Dlaczego nie wykorzystać tego przyjaznego środowisku surowca w maszynkach do golenia? Bambusową rączkę docenią zarówno mężczyźni dbający o środowisko, jak i ci, którzy poszukują trwałych produktów zapewniających długie użytkowanie.
Mężczyźni zwracają uwagę także na walory estetyczne. Dla blisko połowy z nich przy wyborze maszynki ważny jest elegancki i nowoczesny design. Bambus pozwala na tworzenie pięknych i trwałych elementów akcesoriów do golenia, które goszczą w męskich łazienkach. Tym bardziej, że wykorzystanie tego materiału nie tylko gwarantuje ładny wygląd maszynki, ale idzie w parze z przystępną ceną (ok. 50 zł), istotną dla 77% mężczyzn.
„Od początku działamy w sposób odpowiedzialny i ograniczamy do minimum wpływ środowiskowy. Oprócz zastępowania plastiku w naszych produktach, takich jak maszynki z bambusową rączką, podejmujemy wiele inicjatyw prośrodowiskowych. Między innymi, jako pierwsza na świecie marka produktów pielęgnacyjnych do skóry dla mężczyzn wprowadziliśmy opakowania z trzciny cukrowej. Cieszymy się, że nasi klienci nie są obojętni na losy naszej planety” - mówi Mateusz Góral, Senior Brand and Media Manager z Bulldoga.
Wyniki badania pokazały także wrażliwą stronę mężczyzn. Stereotyp obojętnego na los zwierząt faceta odchodzi do lamusa. Ponad połowa Polaków (57%) NIE chce, aby marki, których akcesoria i produkty kupują, testowały kosmetyki na zwierzętach. Dla ponad 1/4 badanych (27%) ważne jest, aby produkty były także odpowiednie dla wegetarian i wegan.
„Konsumenci oczekują, że marki będą działać uczciwie i oferować produkty stworzone w sposób zrównoważony i etyczny. Dla Bulldoga, podobnie, jak dla wielu mężczyzn, kluczowa jest prostota i skuteczność, a także bycie po prostu fair. To podejście obejmuje zarówno naszych klientów, jak i otoczenie naturalne. Nigdy nie używamy składników pochodzenia zwierzęcego, a nasza marka jest certyfikowana przez Cruelty Free International oraz Vegetarian Society” - dodaje Mateusz Góral z Bulldoga.
[1] Badanie przeprowadzone przez SW Research w maju 2021 r. metodą CAWI, na reprezentatywnej próbie 1000 dorosłych Polaków, w tym 470 mężczyzn. Prezentowane wyniki dotyczą respondentów płci męskiej.
Źródło informacji: Bulldog Skincare for Men
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 18.06.2021, 14:01 |
Źródło informacji | Bulldog Skincare for Men |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Citi Foundation Announces 2025 Global Innovation Challenge for Nonprofits Accelerating Youth Employability
50 community organizations to receive a collective $25 million in catalytic funding, building on over a decade of Citi Foundation investment in youth.- 04.02.2025, 15:51
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
Dubai to Gather More Than 30 Heads of State and Government, Global Leaders at the World Governments Summit 2025
Delegations from 140 governments, global tech leaders gather in Dubai on February 11-13 to accelerate solutions for the world’s greatest challenges. Among notable guests - 30 heads of state and governments, the Managing Director of IMF, CEOs of Google, AstraZeneca, MasterCard, Dow Jones and more.- 04.02.2025, 15:48
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
-
Image
Składane smartfony na fali wznoszącej – HUAWEI Mate X6 debiutuje w Polsce
Zgodnie ze wstępnymi szacunkami ekspertów na podstawie raportu IDC [1], globalny rynek dostaw składanych smartfonów mógł wzrosnąć w 2024 roku nawet o 22%. Tym samym oczekiwany rozwój segmentu składaków byłby ponad 3 razy większy niż przewidywany łączny poziom wzrostu całego rynku smartfonów w ubiegłym roku, który ma wynieść 5,8%. Jednym z głównych napędów tego trendu jest firma Huawei, która w 2024 roku wprowadziła do sprzedaży m.in. innowacyjny, podwójnie składany smartfon HUAWEI Mate XT Ultimate Design. To nowatorskie podejście pozwoliło Huawei globalnie zwiększyć udział w rynku dostaw dużych, składanych smartfonów do 25% w okresie Q1-Q3 2024. W nowym roku firma kontunuuje ekspansję w tym segmencie i właśnie rozpoczęła w Polsce sprzedaż swojego najnowszego, składanego fotosmartfonu – HUAWEI Mate X6.- 04.02.2025, 15:10
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Huawei
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ