Pobierz materiał i Publikuj za darmo
![Fot. Bank PEAKO SA - nagrody dla Pekao (1)](/sites/default/files/styles/open_article_750/public/attachments/202106/DOC.20210623.39625759.1.jpg?itok=lTXq63GF)
Konkurs „Gazety Bankowej”, w którym Bank Pekao zajął pierwsze miejsce w obszarze dużych banków komercyjnych, co roku wskazuje zwycięzców, którzy osiągnęli sukces na coraz trudniejszym rynku finansowym. Redakcja magazynu oraz kapituła konkursu Najlepszy Bank analizują nadesłane przez banki ankiety, biorąc pod uwagę wyniki finansowe, przewagi rynkowe, strategie, a także ambitny - ale i rozsądny - sposób zarządzania. Takie cechy procentują w czasach, w których pandemia odcisnęła mocne piętno na całej gospodarce. W ocenie pomagała renomowana firma doradztwa strategicznego Kearney. Bank Pekao okazał się najlepszym bankiem drugi rok z rzędu.
„Rok 2020 był pod wieloma względami szczególny i niezwykle trudny, naznaczony pandemią COVID-19 i serią lockdownów, które odbiły się na gospodarce i funkcjonowaniu biznesu. Potrafiliśmy jednak wykorzystać ten czas do przyspieszenia transformacji cyfrowej oraz zwiększenia elastyczności finansowej i zwinności operacyjnej. Ta nagroda jest dla wszystkich pracowników Pekao, ponieważ wykazali się w ubiegłym roku szczególnym profesjonalizmem, rzetelnością i pracowitością. To dzięki ich zaangażowaniu Bank Pekao pewnie wszedł w 2021 rok i może z odwagą realizować nową strategię, cały czas się rozwijając” - powiedział Leszek Skiba, prezes zarządu Banku Pekao S.A.
Bank Pekao został też laureatem drugiego miejsca w konkursie Lider Roku 2020, który nagradza firmy i rozwiązania przyspieszające cyfrowy rozwój polskiej gospodarki. Celem konkursu było wyłonienie instytucji, która w minionym roku dokonała najlepszego wdrożenia w obszarze nowych technologii. Bank Pekao otrzymał statuetkę za wprowadzenie do oferty aplikacji mobilnej dla dzieci - PeoPay KIDS. Za jej pomocą można m.in. zrobić przelew (po akceptacji rodziców) czy doładować telefon na kartę. Aplikacja PeoPay KIDS oferuje także funkcję Skarbonki, czyli mechanizm pozwalający najmłodszym klientom zbierać pieniądze na konkretny cel.
„Jesteśmy dumni, że stworzyliśmy wyjątkową, technologiczną innowację finansową z myślą o dzieciach. Wszystkie rozwiązania oferowane przez PeoPay KIDS były konsultowane z dziećmi i ich rodzicami. Aplikacja nie tylko odpowiada na potrzeby najmłodszych klientów, ale też przyczynia się do rozwoju edukacji finansowej, rozwija umiejętność oszczędzania i gospodarowania pieniędzmi, co jest we współczesnym świecie szczególnie cenne” - powiedział Bartosz Zborowski, dyrektor Departamentu Innowacji i Płatności w Banku Pekao S.A.
To nie pierwsze wyróżnienie Pekao w konkursie TechnoBiznes. W ubiegłorocznej edycji bank został wyróżniony w kategorii Lider za usługę zakładania konta „na selfie” w aplikacji PeoPay.
Źródło informacji: Bank PEAKO SA
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 23.06.2021, 11:28 |
Źródło informacji | Bank PEAKO SA |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
5 milionów ton ropy naftowej z podmorskiego złoża ORLEN Petrobaltic
W lutym 2025 roku wydobycie ropy naftowej z polskiego złoża B3 przekroczyło 5 mln ton. ORLEN Petrobaltic eksploatuje je nieprzerwanie od 31 lat na potrzeby energetyczne naszego kraju. Ropa znajduje się tam na głębokości 1450 m pod dnem Bałtyku, a głębokość morza sięga 80 m.- 12.02.2025, 14:56
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: ORLEN
-
Heidelberg sees clear increase in profitability in third quarter of financial year 2024/2025
• Q3 sales at previous year’s level and adjusted EBITDA margin improves significantly to 9.2 percent.
• Incoming orders up 8.3 percent for Q3 and 7.7 percent after nine months compared with previous year .
• High order backlog points to strong final quarter.
• Full-year forecast confirmed, adjusted EBITDA margin to rise to up to around 8 percent in FY 2025/2026.
• Packaging remains a growth driver.
• Growth strategy promises sales potential of over € 300 million in medium term.- 12.02.2025, 09:28
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ