Newsletter

Stworzony przez GWM pojazd terenowy TANK, który wdarł się przebojem na rynek chiński, zadebiutuje na rynku ogólnoświatowym

23.06.2021, 13:34aktualizacja: 23.06.2021, 13:38

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/GWM
PR Newswire/GWM

BAODING, Chiny, 23 czerwca 2021 r. /PRNewswire/ -- TANK, piąta pod względem wielkości marka GWM, budzi szerokie zainteresowanie od momentu uzyskania statusu niezależnej marki. Inteligentny, luksusowy SUV terenowy TANK 300 stał się gorącym produktem tuż po wejściu na rynek i w okresie przedsprzedaży osiągnął rekordową liczbę zamówień ponad 10 tysięcy. Z kolei 300 egzemplarzy limitowanej edycji Monet, które GWM wprowadził do sprzedaży w segmencie standardowych samochodów terenowych TANK 300, zostało wykupione w ciągu zaledwie 5 minut. TANK 300 jest tak popularny na rynku chińskim, że niełatwo go zdobyć, co określa się mianem „fenomenu TANKA”.

TANK 300, który wdarł się przebojem na chiński rynek samochodowy i odnotował doskonałe wyniki sprzedażowe, nadal wzbudza silne emocje. Firma GWM zwiększyła zdolności produkcyjne TANK 300, aby skrócić cykl dostawy pojazdów. Po ponownym uruchomieniu przedsprzedaży TANK 300 w dniu 19 kwietnia firma otrzymała 5 tysięcy zamówień w ciągu zaledwie 3 godzin. W szczególności ze względu na ogromną liczbę zamówień na wersję prime TANK 300, klienci muszą dokonać rezerwacji pół roku wcześniej, aby ostatecznie zakupić samochód. Łączny udział rynkowy TANK 300 w chińskim segmencie SUV-ów terenowych przekracza 50%.

TANK, stworzony przez globalną markę wysokiej klasy pojazdów terenowych GWM, cechują doskonałe możliwości jazdy terenowej oraz połączenie luksusu i komfortu, dzięki którym wpisuje się on w nową kategorię pojazdów terenowych „cool fan”. TANK 300, skonstruowany na profesjonalnej platformie inteligentnego samochodu terenowego GWM i stanowiący najlepiej sprzedający się produkt z tej linii pojazdów, ma tak samo dobre osiągi jak TANK. Wyposażony w silnik 2.0T z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa, skrzynię biegów ZF 8AT oraz funkcje takie jak system kontroli jazdy terenowej, tryby skrętu i pełzania, które są unikalne wśród produktów tej klasy, TANK 300 może zaspokoić potrzeby klientów zarówno w zakresie dojazdów do pracy w mieście, jak i podróży po otwartym terenie. Jednocześnie luksusowa kabina wykonana z materiałów najwyższej jakości oraz inteligentny system jazdy z dostępem do internetu zapewniają kierowcom inteligentne i komfortowe wrażenia podczas prowadzenia pojazdu. Co więcej, jako luksusowy, flagowy produkt marki GWM, TANK 800 oferuje kierowcom doświadczenia z jazdy na najwyższym poziomie dzięki zastosowaniu estetycznego projektu, wysokiej klasy materiałów, precyzyjnych technik, pełnowymiarowej kabiny i inteligentnych systemów o wysokim stopniu zaawansowania. Dzięki zastosowaniu silnika 3.0T V6 jako głównego układu napędowego i opracowanej przez GWM skrzyni biegów 9AT, TANK 800 zapewnia wydajniejsze zużycie paliwa. TANK 700, jako produkt, w którym zastosowano opracowaną przez GWM technologię Mecha, posiada podwozie o konstrukcji drabinowej, niezależne zawieszenie na cztery koła oraz zawieszenie pneumatyczne, co czyni jazdę bardziej komfortową. Produkt ten stanowi połączenie unikalnej i ekspresyjnej technologii Mecha, która cechuje jego wygląd zewnętrzny, oraz luksusowego i komfortowego wnętrza, co tworzy niezwykle wyrazisty kontrast.

GWM planuje w dalszym ciągu rozszerzać ofertę luksusowych samochodów terenowych TANK, w tym także stworzyć wysokiej klasy SUV-y terenowe w wersjach od kompaktowych do pełnowymiarowych. Po osiągnięciu przez markę stabilnej pozycji na rynku chińskim oczekuje się, że oferta pojazdów TANK stanie się w krótkim czasie dostępna na rynkach światowych, zapewniając użytkownikom na całym świecie dostęp do wysokiej jakości produktów.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1538753/1.jpg

Źródło: GWM

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 23.06.2021, 13:34
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ