Pobierz materiał i Publikuj za darmo
BAODING, Chiny, 23 czerwca 2021 r. /PRNewswire/ -- TANK, piąta pod względem wielkości marka GWM, budzi szerokie zainteresowanie od momentu uzyskania statusu niezależnej marki. Inteligentny, luksusowy SUV terenowy TANK 300 stał się gorącym produktem tuż po wejściu na rynek i w okresie przedsprzedaży osiągnął rekordową liczbę zamówień ponad 10 tysięcy. Z kolei 300 egzemplarzy limitowanej edycji Monet, które GWM wprowadził do sprzedaży w segmencie standardowych samochodów terenowych TANK 300, zostało wykupione w ciągu zaledwie 5 minut. TANK 300 jest tak popularny na rynku chińskim, że niełatwo go zdobyć, co określa się mianem „fenomenu TANKA”.
TANK 300, który wdarł się przebojem na chiński rynek samochodowy i odnotował doskonałe wyniki sprzedażowe, nadal wzbudza silne emocje. Firma GWM zwiększyła zdolności produkcyjne TANK 300, aby skrócić cykl dostawy pojazdów. Po ponownym uruchomieniu przedsprzedaży TANK 300 w dniu 19 kwietnia firma otrzymała 5 tysięcy zamówień w ciągu zaledwie 3 godzin. W szczególności ze względu na ogromną liczbę zamówień na wersję prime TANK 300, klienci muszą dokonać rezerwacji pół roku wcześniej, aby ostatecznie zakupić samochód. Łączny udział rynkowy TANK 300 w chińskim segmencie SUV-ów terenowych przekracza 50%.
TANK, stworzony przez globalną markę wysokiej klasy pojazdów terenowych GWM, cechują doskonałe możliwości jazdy terenowej oraz połączenie luksusu i komfortu, dzięki którym wpisuje się on w nową kategorię pojazdów terenowych „cool fan”. TANK 300, skonstruowany na profesjonalnej platformie inteligentnego samochodu terenowego GWM i stanowiący najlepiej sprzedający się produkt z tej linii pojazdów, ma tak samo dobre osiągi jak TANK. Wyposażony w silnik 2.0T z turbodoładowaniem i bezpośrednim wtryskiem paliwa, skrzynię biegów ZF 8AT oraz funkcje takie jak system kontroli jazdy terenowej, tryby skrętu i pełzania, które są unikalne wśród produktów tej klasy, TANK 300 może zaspokoić potrzeby klientów zarówno w zakresie dojazdów do pracy w mieście, jak i podróży po otwartym terenie. Jednocześnie luksusowa kabina wykonana z materiałów najwyższej jakości oraz inteligentny system jazdy z dostępem do internetu zapewniają kierowcom inteligentne i komfortowe wrażenia podczas prowadzenia pojazdu. Co więcej, jako luksusowy, flagowy produkt marki GWM, TANK 800 oferuje kierowcom doświadczenia z jazdy na najwyższym poziomie dzięki zastosowaniu estetycznego projektu, wysokiej klasy materiałów, precyzyjnych technik, pełnowymiarowej kabiny i inteligentnych systemów o wysokim stopniu zaawansowania. Dzięki zastosowaniu silnika 3.0T V6 jako głównego układu napędowego i opracowanej przez GWM skrzyni biegów 9AT, TANK 800 zapewnia wydajniejsze zużycie paliwa. TANK 700, jako produkt, w którym zastosowano opracowaną przez GWM technologię Mecha, posiada podwozie o konstrukcji drabinowej, niezależne zawieszenie na cztery koła oraz zawieszenie pneumatyczne, co czyni jazdę bardziej komfortową. Produkt ten stanowi połączenie unikalnej i ekspresyjnej technologii Mecha, która cechuje jego wygląd zewnętrzny, oraz luksusowego i komfortowego wnętrza, co tworzy niezwykle wyrazisty kontrast.
GWM planuje w dalszym ciągu rozszerzać ofertę luksusowych samochodów terenowych TANK, w tym także stworzyć wysokiej klasy SUV-y terenowe w wersjach od kompaktowych do pełnowymiarowych. Po osiągnięciu przez markę stabilnej pozycji na rynku chińskim oczekuje się, że oferta pojazdów TANK stanie się w krótkim czasie dostępna na rynkach światowych, zapewniając użytkownikom na całym świecie dostęp do wysokiej jakości produktów.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1538753/1.jpg
Źródło: GWM
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 23.06.2021, 13:34 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |