Newsletter

Hisense zachwyca podczas EURO 2020 i notuje ponad dziesięciokrotny wzrost liczby sprzedanych telewizorów laserowych w pierwszej połowie 2021 r.

14.07.2021, 13:53aktualizacja: 14.07.2021, 13:58

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Hisense - EURO 2020
Hisense - EURO 2020

QINGDAO, Chiny, 14 lipca 2021 r. /PRNewswire/ -- Po rozegraniu wielu intensywnych meczów najbardziej oczekiwany finał EURO 2020 zakończył się zwycięstwem Włochy i zdobyciem przez piłkarzy z Italii tytułu mistrzów. Jako globalny sponsor EURO 2020, dzięki wieloletniemu doświadczeniu w marketingu sportowym i wdrażaniu innowacji technologicznych, firma Hisense również osiągnęła mistrzostwo pod względem budowania reputacji marki i sprzedaży produktów. Ponadto w okresie od stycznia do czerwca 2021 roku liczba zrealizowanych zamówień na telewizory laserowe Hisense na całym świecie (z wyłączeniem rynku chińskiego) wzrosła ponad dziesięciokrotnie w porównaniu do analogicznych miesięcy ubiegłego roku.

Marketing sportowy motorem napędowym sprzedaży ekskluzywnych telewizorów laserowych

Wraz z umacnianiem się pozycji marki i ekspansją na globalne rynki, marketing sportowy stanowi nieodzowny element strategii globalizacji firmy Hisense. Korzystając niejako z popularności i wpływu EURO 2020 na całym świecie, firma użyła swojego hasła „Hisense 100' Laser TV”, aby przyciągnąć uwagę odbiorców, zwiększyć rozpoznawalność rynkową swoich produktów typu premium, przedstawić technologię i zalety marki Hisense globalnym konsumentom i wreszcie nawiązać bliską współpracę z licznymi globalnymi partnerami biznesowymi.

Dzięki budowanej przez lata globalnej reputacji i walorom marketingu sportowego, telewizja laserowa Hisense odnotowała duży sukces w Stanach Zjednoczonych, Australii, RPA, Dubaju, Francji i na innych kluczowych rynkach, zwłaszcza na rynku europejskim. Na przykład, podczas EURO 2020 reprezentacja Hiszpanii w piłce nożnej zakupiła osiem zestawów 100-calowych telewizorów laserowych Hisense i sześć z nich podarowała zawodnikom; Boulanger, wiodący francuski sprzedawca detaliczny sprzętu gospodarstwa domowego, stał się z kolei głównym partnerem biznesowym Hisense, podejmując inicjatywę wprowadzenia telewizorów laserowych Hisense do sprzedaży w 13 sklepach we Francji oraz zwiększając w znacznym stopniu rozpoznawalność ekskluzywnych produktów Hisense w Europie.

Aby zaspokoić panujący na dubajskim rynku popyt na produkty z wysokiej półki, firma Hisense opracowała projekt łączący w sobie ekran telewizora laserowego i złotą konstrukcję, tworząc tym samym artystyczny telewizor zaawansowany technologicznie, który wpisał się w gust licznych konsumentów w Dubaju. W rezultacie wielu członków rodzin królewskich, słynnych piosenkarzy i przedsiębiorców z Dubaju zasiliło grono lojalnych konsumentów Hisense. Telewizory laserowe tej marki można znaleźć w wielu znaczących miejscach ‒ od klubu golfowego w Arabian Ranches aż po Sheikh Zayed Road, co dowodzi, że stają się one jednym z najmodniejszych produktów w Dubaju.

Do końca 2020 roku łączny przychód ze sprzedaży telewizorów laserowych za granicą wzrósł o 120% w ujęciu rocznym. Firma Hisense utrzymała stały wzrost i realizowała plan ekspansji rynkowej niezależnie od utrudnień, jakie wiązały się z trwającą przez cały rok pandemią.

Budowanie pozycji globalnego lidera w branży telewizorów laserowych dzięki innowacjom technologicznym

Sukces telewizorów laserowych Hisense jest także nierozerwalnie związany z nieustannie wprowadzanymi przełomowymi rozwiązaniami technologicznymi. Już w 2007 roku firma Hisense podjęła działania mające na celu stworzenie telewizora laserowego, a po 7 latach dokonana przełomu technologicznego i wprowadziła na rynek swój pierwszy telewizor laserowy. W roku bieżącym Hisense wynosi swój produkt na wyższy poziom, wprowadzając do sprzedaży pierwszy na świecie kolorowy, 100-calowy telewizor laserowy TriChroma.

Firma Hisense złożyła wniosek o 1366 globalnych patentów w sektorze telewizji laserowej, stawiając sobie za cel stymulowanie procesu ewolucji w branży telewizji laserowej poprzez dzielenie się patentami, technologiami i prawami własności intelektualnej z innymi podmiotami w branży w ciągu najbliższych pięciu lat.

Prezes Grupy Hisense, Jia Shaoqian, powiedział: „Telewizja laserowa notuje pierwsze sukcesy. Hisense dąży do stworzenia technologicznej ekologii przyszłości, pozwalając większej liczbie przedsiębiorstw zaistnieć w tej branży”.

Światowy sukces telewizorów laserowych Hisense nie jest dziełem przypadku, lecz manifestacją siły rozwiązań technologicznych, zdolności marki i innowacji Hisense. Pojawienie się telewizorów laserowych na EURO 2020 przyspieszyło proces globalizacji marki Hisense. Pod wodzą Hisense telewizja laserowa i cała branża doświadcza ogromnej ekspansji na całym świecie.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1573043/image1.jpg

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1573042/image2.jpg

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1573041/image3.jpg 

Źródło: Hisense

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 14.07.2021, 13:53
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ