Newsletter

Champion® Athleticwear prezentuje drugą odsłonę kolekcji kapsułowej Muhammad Ali

06.08.2021, 13:05aktualizacja: 06.08.2021, 13:10

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Fot. Business Wire/HanesBrands
Fot. Business Wire/HanesBrands
Marka wprowadza nowe produkty zainspirowane przez złotego medalistę, zaprojektowane tak, aby każdy mógł wyglądać i czuć się jak mistrz.

WINSTON SALEM, N.C. --(BUSINESS WIRE)-- Champion, producent autentycznej odzieży sportowej na rynku od 1919 roku oraz Muhammad Ali Enterprises wypuścili drugą część limitowanej kolekcji Muhammad Ali Collection. Nowe wzory i świeże kolory stworzono po to, aby przywołać etos legendy sportu z czasów inspirującego zdobycia złotego medalu podczas Igrzysk w Rzymie w 1960 roku, gdy miał 18 lat.

Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Zobacz pełną informację tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20210805005624/en/.

Dzięki detalom nawiązującym do historycznej lokalizacji Igrzysk w 1960 roku oraz strojów drużynowych odzież zawiera wyjątkowe akcenty sportowe, kultowe kroje, luksusowe tkaniny i obszerne drapowania. Kolekcja damska i męska, której cena detaliczna w Stanach Zjednoczonych wynosi od 35 do 125 dolarów, obejmuje rozmiary XS-2XL, w tym bluzy z kapturem Reverse Weave®, swetry z ćwierćzamkiem, joggery, szorty, koszulki z grafikami, crop topy, spodenki rowerowe, czapki i specjalną satynową szatę bokserską. Na koszulkach znajdują się legendarne cytaty z Alego, m.in. „Jestem największy, mówiłem to jeszcze zanim o tym wiedziałem", a także inspirowane grami kalkomanie marki.

„Muhammad Ali był artystą na ringu i mistrzem dla rzesz ludzi poza nim, inspirując swoich fanów na całym świecie, aby byli najlepsi - powiedział Jon Ram, prezes grupy globalnej odzieży aktywnej dla HanesBrands. - Druga część tej kolekcji pozwala każdemu, od profesjonalnych sportowców po entuzjastów sportów podwórkowych i kuratorów kultury, naprawdę stać się swoim własnym Championem, odnajdując radość w ubieraniu się dla wyrażenia siebie i poczucia pewności siebie, zachowując jednocześnie wygodę”.

Druga część kolekcji powstała w ramach wieloletniego partnerstwa marki z Muhammad Ali Enterprises, którego właścicielem jest Authentic Brands Group (ABG) w połączeniu z Lonnie Ali, powiernikiem Muhammad Ali Family Trust (MAFT), jest dostępna globalnie na wszystkich platformach marki Champion. Kolekcja jest dystrybuowana poprzez Champion.com i sklepy detaliczne Champion w Stanach Zjednoczonych, Europie, Azji, Meksyku i Ameryce Południowej. Trzecia część pojawi się jeszcze w tym roku, a w 2022 roku możemy spodziewać się dodatkowych kolekcji kapsułowych.

„Ali powiedziałby: >>Mistrzowie nie tworzą się na siłowni. Mistrzowie są tworzeni przez coś, co mają głęboko w sobie - pragnienie, marzenie, wizja<< - powiedziała Katie Jones, starsza wiceprezes ds. rozrywki ABG. - To partnerstwo stanowi dalsze uhonorowanie tego, co było najważniejsze dla Alego za jego życia”.

Aby uczcić drugą część kolekcji Muhammad Ali, Champion przekaże darowiznę na rzecz Muhammad Ali Center w Louisville w stanie Kentucky, muzeum non-profit i centrum kulturalnego poświęconego uhonorowaniu człowieka, który znaczył tak wiele dla tak wielu.

Aby dowiedzieć się więcej o kolekcji i marce Champion, odwiedź Champion.com i obserwuj markę na Instagramie, Twitterze, TikToku i Facebooku.

Champion® Athleticwear

Od 1919 roku Champion oferuje pełną linię innowacyjnej odzieży sportowej dla mężczyzn i kobiet, w tym odzież sportową, bluzy, koszulki, biustonosze sportowe, stroje drużynowe, obuwie i akcesoria. Champion wykorzystuje innowacyjny design i najnowocześniejsze testy produktów, aby zapewnić bezkompromisową jakość i innowacyjną odzież dla swoich klientów. Odzież Champion można kupić w domach towarowych, sklepach sportowych, sklepach specjalistycznych oraz na Champion.com. Więcej informacji pod numerem 1-800-315-0563 lub na Facebook.com/Champion, Twitterze @Championusa lub na Instagramie @Champion. Champion jest marką należącą do HanesBrands (NYSE:HBI).

Muhammad Ali

Muhammad Ali jest jednym z najbardziej wpływowych sportowców i humanitarystów XX wieku, któremu zawdzięczamy jedne z najbardziej legendarnych momentów w historii sportu i praw obywatelskich. Ponad 50 lat po zdobyciu złotego medalu w boksie na Olimpiadzie w Rzymie w 1960 roku spuścizna Alego wykracza poza ring i nadal jest on powszechnie uznawany za jedną z najbardziej znanych i lubianych kultowych postaci wszech czasów.

Jego niezrównana etyka pracy, charakterystyczne techniki bokserskie i bezkompromisowość w bronieniu swoich przekonań składają się na legendę, jaką jest Muhammad Ali. Wśród niezliczonych nagród i wyróżnień Muhammad Ali został uznany przez Sports Illustrated oraz przez GQ za sportowca stulecia. ONZ wyróżniło go mianem posłańca pokoju, a także otrzymał Prezydencki Medal Wolności i nagrodę Amnesty International za całokształt twórczości. Spuścizna Muhammada Alego jest celebrowana we wszystkich kulturach i ciągle inspiruje współczesnych najbardziej wpływowych sportowców, artystów, muzyków i humanitarystów na całym świecie.

Authentic Brands Group

Authentic Brands Group (ABG) jest firmą zajmującą się rozwojem marek, marketingiem i rozrywką, spółka posiada portfolio globalnych marek medialnych, rozrywkowych i lifestyle’owych. ABG z siedzibą w Nowym Jorku podnosi i buduje długoterminową wartość ponad 30 marek konsumenckich i własności poprzez współpracę z najlepszymi w swojej klasie producentami, hurtownikami i detalistami. Marki ABG mają globalny zasięg w rozmaitych detalicznych kanałach sprzedaży - luksusowych i specjalistycznych w domach towarowych, punktach sprzedaży średniej wielkości, kanałach sprzedaży masowej i e-commerce oraz w ponad 6000 sklepach wolnostojących i sklepach typu shop-in-shop na całym świecie.

ABG jest zaangażowane w przekształcanie marek poprzez dostarczanie atrakcyjnych i angażujących produktów, treści, doświadczeń biznesowych. Tworzy i aktywuje oryginalne strategie marketingowe, aby prowadzić do sukcesu swoich marek we wszystkich punktach kontaktu z konsumentem, na wszystkich platformach i w nowych mediach. Portfolio legendarnych i rozpoznawanych na całym świecie marek ABG obejmuje Marilyn Monroe®, Elvis Presley®, Muhammad Ali®, Shaquille O'Neal®, Dr. J®, Greg Norman®, Neil Lane®, Thalia®, Sports Illustrated®, Eddie Bauer®, Spyder®, Volcom®, Airwalk®, Nautica®, Izod®*, Forever 21®, Aéropostale®, Juicy Couture®, Vince Camuto®, Lucky Brand®, Nine West®, Jones New York®, Frederick's of Hollywood®, Adrienne Vittadini®, Van Heusen®*, Arrow®*, Tretorn®, Tapout®, Prince®, Vision Street Wear®, Brooks Brothers®, Barneys New York®, Judith Leiber®, Herve Leger®, Frye®, Hickey Freeman®, Hart Schaffner Marx®, Thomasville®, Drexel® i Henredon®. W III kw. 2021 r. w trakcie transakcji przejęcia*.

Więcej informacji: authenticbrands.com.

Obserwuj ABG na Twitterze, LinkedIn i Instagramie.

Wersja źródłowa informacji na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20210805005624/en/.

Źródło: HanesBrands

KONTAKT:

Carole Crosslin

HanesBrands

e-mail: carole.crosslin@hanes.com

-

Suzanne Joyella

Current Global

e-mail: sjoyella@currentglobal.com

-

Michelle Ciciyasvili

Authentic Brands Group –

Muhammad Ali Enterprises

e-mail: mciciyasvili@abg-nyc.com

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 06.08.2021, 13:05
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ