Newsletter

GWM organizuje konferencję 2021 Overseas Distributors Online, dążąc do globalnego zwycięstwa dzięki ciągłym zmianom

10.08.2021, 16:48aktualizacja: 10.08.2021, 16:53

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/GWM
PR Newswire/GWM

BAODING, Chiny, 10 sierpnia 2021 r. /PRNewswire/ -- 9 sierpnia przedsiębiorstwo GWM zorganizowało konferencję 2021 Overseas Distributors Online pod hasłem "To Change & For Future" (za zmiany i dla przyszłości). Do udziału w transmitowanej na żywo konferencji zostali zaproszeni przedstawiciele blisko 200 zagranicznych dystrybutorów z ponad 60 krajów i regionów, takich jak Rosja, Australia, Afryka Południowa, Bliski Wschód, Afryka Północna, Ameryka Środkowa i Południowa. Celem konferencji jest wyjaśnienie koncepcji ciągłych zmian, omówienie strategii GWM oraz wzmocnienie zaufania do tej strategii poprzez analizę wyników.

GWM osiągnęło wzrost sprzedaży w kontekście kontynuacji ponownego wzrostu zakażeń COVID-19 i globalnego niedoboru chipów. Od stycznia do lipca 2021 r. całkowita wielkość sprzedaży GWM przekroczyła 700 tys. jednostek, co stanowi wzrost o 49,9% w ujęciu rok do roku, natomiast sprzedaż zagraniczna przekroczyła 74 tys. jednostek, co odpowiada wzrostowi o 176,2% w ujęciu rok do roku i stanowi 10,4% całkowitej sprzedaży, pokazując, jak ogromny potencjał GWM zbudowało na rynku globalnym i jak zaawansowana jest jego strategia w nowej sytuacji. Zachęceni tymi wynikami dystrybutorzy zagraniczni przezwyciężyli trudności i dokonali przełomów. GWM przyznało nagrody Sales Pioneer Awards czterem wiodącym dystrybutorom w Chile, Arabii Saudyjskiej, Wybrzeżu Kości Słoniowej i na Ukrainie.

W oparciu o dotychczasowe osiągnięcia i strategię do roku 2025, Meng Xiangjun, rotacyjny prezes GWM, wskazał na konferencji, że jedyną drogą do globalnego zwycięstwa jest ciągła zmiana. Zachęcał wszystkie osoby związane z GWM do zwyciężania w ramach tej globalnej zmiany, jednocześnie dbając, aby GWM wyróżniało się spośród innych konkurentów poprzez skupienie się na zwyciężaniu zorientowanym na produkt i naciskowi na obsługę użytkownika.

W oparciu o strategię działania kategorii, GWM uczyni ze swoich produktów światowe hity poprzez "ewolucję pojedynczego produktu" i "różnicowanie kategorii" oraz zwycięży globalną konkurencję dzięki produktom wysokiej jakości. Podążając za globalnym trendem elektryfikacji, sieci i inteligencji, GWM będzie liderem w segmencie nowej energii z pełną gamą modeli EV, opierając się na sile technicznej, aby skonsolidować swoją wiodącą pozycję inteligentnej marki i stworzyć bardziej ekologiczne, inteligentne i bezpieczne produkty dla użytkowników na całym świecie.

W oparciu o zwyciężanie przez produkty, GWM zdobędzie serca użytkowników dzięki innowacjom około- i ogólno branżowym poprzez "głębokie reformy przedsiębiorstwa", ostatecznie wygrywając poprzez zbudowanie znanej na całym świecie marki. Umożliwiając systematyczną obsługę użytkowników, GWM zdobywa również coraz więcej klientów poprzez unowocześnienia marketingowe i ustawiczne doskonalenie procedur, a także konsoliduje inteligentny i innowacyjny ekosystem usług, przekraczając oczekiwania użytkowników z całego świata i osiągając „reakcję łańcuchową” w ramach marketingu szeptanego.

Na konferencji GWM podkreślił zagranicznym dystrybutorom strategiczne cele zakładające osiągnięcie w ramach globalnej produkcji i wielkości sprzedaży 4 mln jednostek, oraz 1 mln jednostek w ramach sprzedaży zagranicznej do roku 2025. Dla GWM celem będzie kompleksowa obsługa użytkownika natomiast środkiem do tego celu stanie się segment produktów nowych, pozwalający stworzyć zróżnicowane doświadczenia produktowe i innowacyjne metody dla użytkowników na całym świecie. GWM będzie nadal się zmieniać i wygrywać przyszłość w globalnych zawodach.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1591680/1.jpg

Źródło: GWM

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 10.08.2021, 16:48
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ