Pobierz materiał i Publikuj za darmo
BAODING, Chiny, 10 sierpnia 2021 r. /PRNewswire/ -- 9 sierpnia przedsiębiorstwo GWM zorganizowało konferencję 2021 Overseas Distributors Online pod hasłem "To Change & For Future" (za zmiany i dla przyszłości). Do udziału w transmitowanej na żywo konferencji zostali zaproszeni przedstawiciele blisko 200 zagranicznych dystrybutorów z ponad 60 krajów i regionów, takich jak Rosja, Australia, Afryka Południowa, Bliski Wschód, Afryka Północna, Ameryka Środkowa i Południowa. Celem konferencji jest wyjaśnienie koncepcji ciągłych zmian, omówienie strategii GWM oraz wzmocnienie zaufania do tej strategii poprzez analizę wyników.
GWM osiągnęło wzrost sprzedaży w kontekście kontynuacji ponownego wzrostu zakażeń COVID-19 i globalnego niedoboru chipów. Od stycznia do lipca 2021 r. całkowita wielkość sprzedaży GWM przekroczyła 700 tys. jednostek, co stanowi wzrost o 49,9% w ujęciu rok do roku, natomiast sprzedaż zagraniczna przekroczyła 74 tys. jednostek, co odpowiada wzrostowi o 176,2% w ujęciu rok do roku i stanowi 10,4% całkowitej sprzedaży, pokazując, jak ogromny potencjał GWM zbudowało na rynku globalnym i jak zaawansowana jest jego strategia w nowej sytuacji. Zachęceni tymi wynikami dystrybutorzy zagraniczni przezwyciężyli trudności i dokonali przełomów. GWM przyznało nagrody Sales Pioneer Awards czterem wiodącym dystrybutorom w Chile, Arabii Saudyjskiej, Wybrzeżu Kości Słoniowej i na Ukrainie.
W oparciu o dotychczasowe osiągnięcia i strategię do roku 2025, Meng Xiangjun, rotacyjny prezes GWM, wskazał na konferencji, że jedyną drogą do globalnego zwycięstwa jest ciągła zmiana. Zachęcał wszystkie osoby związane z GWM do zwyciężania w ramach tej globalnej zmiany, jednocześnie dbając, aby GWM wyróżniało się spośród innych konkurentów poprzez skupienie się na zwyciężaniu zorientowanym na produkt i naciskowi na obsługę użytkownika.
W oparciu o strategię działania kategorii, GWM uczyni ze swoich produktów światowe hity poprzez "ewolucję pojedynczego produktu" i "różnicowanie kategorii" oraz zwycięży globalną konkurencję dzięki produktom wysokiej jakości. Podążając za globalnym trendem elektryfikacji, sieci i inteligencji, GWM będzie liderem w segmencie nowej energii z pełną gamą modeli EV, opierając się na sile technicznej, aby skonsolidować swoją wiodącą pozycję inteligentnej marki i stworzyć bardziej ekologiczne, inteligentne i bezpieczne produkty dla użytkowników na całym świecie.
W oparciu o zwyciężanie przez produkty, GWM zdobędzie serca użytkowników dzięki innowacjom około- i ogólno branżowym poprzez "głębokie reformy przedsiębiorstwa", ostatecznie wygrywając poprzez zbudowanie znanej na całym świecie marki. Umożliwiając systematyczną obsługę użytkowników, GWM zdobywa również coraz więcej klientów poprzez unowocześnienia marketingowe i ustawiczne doskonalenie procedur, a także konsoliduje inteligentny i innowacyjny ekosystem usług, przekraczając oczekiwania użytkowników z całego świata i osiągając „reakcję łańcuchową” w ramach marketingu szeptanego.
Na konferencji GWM podkreślił zagranicznym dystrybutorom strategiczne cele zakładające osiągnięcie w ramach globalnej produkcji i wielkości sprzedaży 4 mln jednostek, oraz 1 mln jednostek w ramach sprzedaży zagranicznej do roku 2025. Dla GWM celem będzie kompleksowa obsługa użytkownika natomiast środkiem do tego celu stanie się segment produktów nowych, pozwalający stworzyć zróżnicowane doświadczenia produktowe i innowacyjne metody dla użytkowników na całym świecie. GWM będzie nadal się zmieniać i wygrywać przyszłość w globalnych zawodach.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1591680/1.jpg
Źródło: GWM
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 10.08.2021, 16:48 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |