Newsletter

Music China 2021: obchody 20-lecia i stymulowanie rozwoju branży w czasach po epidemii

02.09.2021, 09:30aktualizacja: 02.09.2021, 09:32

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

SZANGHAJ, 2 września, 2021 /PRNewswire/ -- Music China, impreza organizowana wspólnie przez CMIA, Shanghai INTEX i Messe Frankfurt, powraca do Shanghai New International Exposition Center w dniach 13-16 października 2021 roku. Jako jedna z najlepszych międzynarodowych wystaw instrumentów muzycznych, Music China 2021 wprowadzi nowe spojrzenie na branżę w erze post-pandemicznej.

Po tym jak Chiny są od ponad roku wolne od dotkliwej pandemii, targi stały się wyjątkową okazją dla przedsiębiorstw do spotkań z klientami i praktykami, poszukującymi nowych możliwości biznesowych. Impreza Music China przyczyniła się do odrodzenia przemysłu muzycznego, ponieważ w zeszłym roku z powodzeniem odbyła się pomimo ogólnoświatowych problemów. Ponad 1,106 wystawców z 15 krajów i regionów dołączyło do Music China ze swoimi najnowszymi produktami i informacjami o markach, przyciągając 81,761 uczestników i 1,62 miliona widzów online, którzy z zainteresowaniem śledzili najnowsze trendy w zrestrukturyzowanym przemyśle w okresie po pandemii.

Uznawana za jedną z najważniejszych imprez wystawienniczych w światowym przemyśle muzycznym, Music China nieustannie dokłada starań, aby wspierać branżę. W tym roku spodziewana powierzchnia wystawiennicza to 115,000 m2, z 11 halami ekspozycyjnymi prezentującymi różnorodne kategorie instrumentów muzycznych i produktów związanych z muzyką. Obecność na targach potwierdziły takie międzynarodowe marki jak: AXL, Casio, C.Bechstein, Dunhuang, Fender, Fengling, GEWA, Gibson, Hailun, Hsinghai, Jinyin, JOYO, Kawai, LAVA, NUX, Parsons, Pearl River, Pioneer DJ, Samick, Steinway, Tama i Yamaha.

Podczas swojej 20. edycji, Music China 2021 będzie kontynuować podnoszenie roli w międzynarodowym przemyśle muzycznym, promując produkcję instrumentów, handel międzynarodowy, edukację muzyczną i rozwój kulturalny poprzez szeroki wachlarz wydarzeń. Niezależnie od regularnych wydarzeń, takich jak premiery nowych produktów, fora i seminaria przemysłowe, programy edukacyjne, konkursy muzyczne i pokazy na żywo, w ramach obchodów 20-lecia Music China zaplanowano również ekskluzywne działania, takie jak chiński elegancki Pop-up Store, Festiwal Muzyki Przyszłości, wystawy tradycyjnych erhu, ręcznie robionych gitar i nowoczesnych produktów audio.

Od 20 lat Music China podejmuje wyzwania wspólnie z przemysłem muzycznym i będzie kontynuować swoją odpowiedzialność za zapewnienie wsparcia dla przemysłu muzycznego, przyczyniając się do rewitalizacji i dobrobytu światowego przemysłu muzycznego.

Więcej informacji na temat Music China można znaleźć na naszej stronie internetowej: www.musicchina-expo.com.

Źródło: Shanghai Intex Exhibition Co., Ltd.

KONTAKT:

Miss Sylvia Xue

tel. +86-21-6295-3159

e-mail: xueaoshuang@shanghai-intex.com

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 02.09.2021, 09:30
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ