Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Marcin Chludziński, prezes KGHM Polska Miedź S.A zaznaczył, że budowanie wizerunku dobrego pracodawcy zarówno wśród obecnych pracowników, jak i osób, które dopiero pracy szukają, wydaje się obecnie nieodzowne. Docelowo pozwala bowiem pozyskiwać lepsze kadry, które ostatecznie mocniej utożsamiają się z firmą.
Zdaniem Chludzińskiego udaje się to wyłącznie wtedy, kiedy budowanie wizerunku opiera się na realnych wartościach, takich jak chociażby odwaga i odpowiedzialność. Szczególnie w dużych przedsiębiorstwach (KGHM zatrudnia ponad 30 tys. pracowników) aspekt skutecznego employer brandingu stanowi mimo wszystko ogromne wyzwanie.
Pandemia koronawirusa w opinii Marcina Chludzińskiego okazała się prawdziwym poligonem zarówno dla procedur, jak i kompetencji miękkich kadry menedżerskiej, która w sytuacji kryzysowej musiała zająć się zarządzaniem kryzysowym. Kluczowa okazała się wtedy zdolność przekazywania wiedzy pracownikom.
Jak zauważył prezes KGHM, firma ma szereg narzędzi do budowania mocniejszej identyfikacji z pracodawcą, wśród których wymienił możliwość udziału pracowników w wypracowanym zysku przedsiębiorstwa. Takie działania firmy są oceniane przez samych pracowników bardzo pozytywnie, o czym świadczą wyniki wewnętrznych badań.
O wysokiej ocenie pracowników z uwzględnieniem wsparcia dla życia rodzinnego opowiedziała szerzej w rozmowie z PAP MediaRoom Magdalena Wróbel, dyrektor naczelna ds. zarządzania zasobami ludzkimi w KGHM Polska Miedź S.A. W jej opinii dialog pracodawcy z pracownikiem jest kluczem do zrozumienia jego potrzeb oraz oczekiwań.
Wróbel przypomniała również tematykę kultury organizacyjnej, która wielokrotnie poruszana była w trakcie dyskusji pomiędzy panelistami. KGHM jako firma mocno związana z tematyką bezpieczeństwa, integracji i odwagi zdaniem Magdaleny Wróbel stoi niejako w uprzywilejowanej pozycji do wyznaczania pozytywnych trendów w employer brandingu.
Dyrektor naczelna ds. zarządzania zasobami ludzkimi w KGHM zaznaczyła, że istotą dobrego employer brandingu jest traktowanie go nie jako reklamy produktu na zewnątrz, ale tworzenie tego systemu z pracownikami, a zatem do wewnątrz. Zadaniem firmy jest przy tym identyfikacja rozbieżności między stanem oczekiwanym przez firmę i pracowników.
Panel o employer brandingu z udziałem przedstawicieli KGHM odbył się w ramach jubileuszowego XXX Forum Ekonomicznego zorganizowanego w dniach 7-9 września 2021 roku w Karpaczu.
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ WIDEO
Wideo do bezpłatnego wykorzystania w całości (bez prawa do edycji lub wykorzystania fragmentów)
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 08.09.2021, 17:46 |
Źródło informacji | PAP MediaRoom |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
T-Mobile burzy bariery i zaprasza na dowolną kawę gratis w Żabce
Choć przełamywanie barier międzyludzkich nie jest skomplikowane, to czasem najtrudniej jest zacząć. A przecież nic tak nie sprzyja rozmowom, jak kawa! Dlatego zapraszamy wszystkich klientów, nie tylko tych, będących abonentami T-Mobile, do skorzystania z okazji – codziennie w Żabce dowolna kawa gratis, którą możesz obdarować drugą osobę.- 18.04.2025, 14:28
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: T-Mobile
-
Image
Już za tydzień XVII Europejski Kongres Gospodarczy - w rolach głównych energia, technologie, twórczy dialog biznesu i decydentów
Tegoroczny Europejski Kongres Gospodarczy (EEC - European Economic Congress) podąża agendą za dynamiką sytuacji geopolitycznej, która dostarcza wielu ważnych tematów do dyskusji. Co jest fundamentem bezpieczeństwa w zmieniającym się świecie i jak rozwijać się gospodarczo adekwatnie do nowych wyzwań? Od 23 do 25 kwietnia 2025 r. w Spodku i Międzynarodowym Centrum Kongresowym w Katowicach toczyć się będą dyskusje na szczycie, z mocną reprezentacją biznesu, w międzynarodowym gronie decydentów i praktyków. 1200 panelistów, ponad 200 sesji i rekordowe zainteresowanie uczestników - to wszystko zapowiada wyjątkową edycję największej tego typu imprezy w Europie Centralnej.- 18.04.2025, 12:18
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Biuro Prasowe EKG
-
Image
Prezes PSEW: dzisiaj wiatr wieje dla polskiej gospodarki PAP
Polskie Stowarzyszenie Energetyki Wiatrowej (PSEW) oraz Fundacja Wind Industry Hub (WIH) zaprezentowały „Polską strategię rozwoju przemysłu morskich farm wiatrowych”. Janusz Gajowiecki, prezes zarządu PSEW, twierdzi, że kampania inwestycyjna w morskie farmy wiatrowe nie jest porównywalna z żadnym innym przedsięwzięciem rozwojowym we współczesnej Polsce. Mówimy o skali 300 mld zł nakładów inwestycyjnych w perspektywie 2040 roku.- 18.04.2025, 09:53
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ