Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Marcin Chludziński, prezes KGHM Polska Miedź S.A zaznaczył, że budowanie wizerunku dobrego pracodawcy zarówno wśród obecnych pracowników, jak i osób, które dopiero pracy szukają, wydaje się obecnie nieodzowne. Docelowo pozwala bowiem pozyskiwać lepsze kadry, które ostatecznie mocniej utożsamiają się z firmą.
Zdaniem Chludzińskiego udaje się to wyłącznie wtedy, kiedy budowanie wizerunku opiera się na realnych wartościach, takich jak chociażby odwaga i odpowiedzialność. Szczególnie w dużych przedsiębiorstwach (KGHM zatrudnia ponad 30 tys. pracowników) aspekt skutecznego employer brandingu stanowi mimo wszystko ogromne wyzwanie.
Pandemia koronawirusa w opinii Marcina Chludzińskiego okazała się prawdziwym poligonem zarówno dla procedur, jak i kompetencji miękkich kadry menedżerskiej, która w sytuacji kryzysowej musiała zająć się zarządzaniem kryzysowym. Kluczowa okazała się wtedy zdolność przekazywania wiedzy pracownikom.
Jak zauważył prezes KGHM, firma ma szereg narzędzi do budowania mocniejszej identyfikacji z pracodawcą, wśród których wymienił możliwość udziału pracowników w wypracowanym zysku przedsiębiorstwa. Takie działania firmy są oceniane przez samych pracowników bardzo pozytywnie, o czym świadczą wyniki wewnętrznych badań.
O wysokiej ocenie pracowników z uwzględnieniem wsparcia dla życia rodzinnego opowiedziała szerzej w rozmowie z PAP MediaRoom Magdalena Wróbel, dyrektor naczelna ds. zarządzania zasobami ludzkimi w KGHM Polska Miedź S.A. W jej opinii dialog pracodawcy z pracownikiem jest kluczem do zrozumienia jego potrzeb oraz oczekiwań.
Wróbel przypomniała również tematykę kultury organizacyjnej, która wielokrotnie poruszana była w trakcie dyskusji pomiędzy panelistami. KGHM jako firma mocno związana z tematyką bezpieczeństwa, integracji i odwagi zdaniem Magdaleny Wróbel stoi niejako w uprzywilejowanej pozycji do wyznaczania pozytywnych trendów w employer brandingu.
Dyrektor naczelna ds. zarządzania zasobami ludzkimi w KGHM zaznaczyła, że istotą dobrego employer brandingu jest traktowanie go nie jako reklamy produktu na zewnątrz, ale tworzenie tego systemu z pracownikami, a zatem do wewnątrz. Zadaniem firmy jest przy tym identyfikacja rozbieżności między stanem oczekiwanym przez firmę i pracowników.
Panel o employer brandingu z udziałem przedstawicieli KGHM odbył się w ramach jubileuszowego XXX Forum Ekonomicznego zorganizowanego w dniach 7-9 września 2021 roku w Karpaczu.
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ WIDEO
Wideo do bezpłatnego wykorzystania w całości (bez prawa do edycji lub wykorzystania fragmentów)
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 08.09.2021, 17:46 |
Źródło informacji | PAP MediaRoom |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Strategia ESG wspiera rozwój biznesu z korzyścią dla pracowników, społeczeństwa i środowiska PAP
Konsumenci, pracownicy, inwestorzy, a także instytucje regulacyjne zwracają coraz większą uwagę na wskaźniki środowiskowe, zaangażowanie społeczne i transparentność w biznesie. Zrównoważony rozwój powinien być elementem strategii firmy i wyznaczać długoterminowy kierunek działania. Pokazuje to przykład Opella, jednostki biznesowej Consumer Healthcare w Sanofi, która realizując konsekwentnie cele ESG, uzyskała niedawno certyfikat B Corp w Europie Środkowo-Wschodniej.- 15.01.2025, 10:03
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Lisner rezygnuje z jaj z chowu klatkowego - kolejny krok firmy w kierunku zrównoważonego rozwoju
- 14.01.2025, 15:37
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Lisner
-
Image
Cognex umacnia pozycję lidera rynku przemysłowych czytników kodów, rozszerzając ofertę o dwa nowe produkty oparte na sztucznej inteligencji
Czytniki kodów DataMan 290 i DataMan 390, wspierane przez wiodącą w branży obsługę klienta, zapewniają niezrównaną niezawodność i łatwość użytkowania.- 14.01.2025, 14:19
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire