Newsletter

Zdrowie i styl życia

Zynga ogłasza nadchodzącą premierę „ReVamp”, pierwszej gry społecznościowej na Snapchata opartej na motywie ukrytych ról

20.09.2021, 09:27aktualizacja: 20.09.2021, 10:16

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Zynga
Zynga

SAN FRANCISCO--(BUSINESS WIRE)-- Zynga Inc. (Nasdaq: ZNGA), światowy lider w dziedzinie interaktywnej rozrywki, ogłosił dzisiaj, że wkrótce nastąpi premiera gry „ReVamp”, gry społecznościowej opartej na motywie ukrytych ról z udziałem wielu graczy, która będzie dostępna na wybranych rynkach wyłącznie w aplikacji Snapchat. Gra oparta na tematyce wampirów będzie pierwszą grą społecznościową polegającą na wprowadzaniu przeciwników w błąd dostępną w aplikacji Snapchat, dając jej użytkownikom możliwość wgryzienia się w ten popularny gatunek.  

Niniejsza informacja prasowa zawiera materiały multimedialne. Pełna wersja informacji dostępna jest tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20210917005012/en/

„ReVamp” jest grą polegającą na wprowadzaniu przeciwników w błąd, przeznaczoną dla wielu graczy, w której uczestniczy rozgrywki próbują odkryć, który z przyjaciół remontujących pomieszczenia starej posiadłości jest wampirem. Gracze wcielający się w rolę ludzi muszą wykonywać zadania remontowe, takie jak rozbiórka czy budowa, w celu zwiększenia swoich szans na przeżycie, jednocześnie próbując zidentyfikować i pokonać wampira podczas etapu głosowania. Gracze wcielający się w rolę wampira muszą unikać podejrzeń, eliminując równocześnie graczy niebędących wampirami, poprzez wykonywanie fałszywych zadań na terenie całej posiadłości.

„Cieszymy się na dalszą współpracę ze Snap ukierunkowaną na stworzenie nowej gry, która jest doskonale dopasowana do wysoce społecznościowej mechaniki platformy – powiedział Bernard Kim, prezes ds. publikacji w Zynga. - >>ReVamp<< odkrywa na nowo gatunek gier społecznościowych z motywem ukrytych ról dla graczy przyjmujących role ludzi i wampirów, reprezentujących wszystkie poziomy zaawansowania”.

„Zynga to jeden z pierwszych producentów gier udostępniających swoje tytuły na Snapchacie. Od początku naszego partnerstwa, byliśmy pod wrażeniem pracy zespołu deweloperów, których celem było określenie przestrzeni dla gier społecznościowych jak również wprowadzenie nowych, zabawnych koncepcji gier i treści dla naszej społeczności - powiedział Pany Haritatos, dyrektor Snap Games. - Podczas gdy nasza platforma gier nieustannie się rozrasta, tytuły jak >>ReVamp<< odzwierciedlają kierunek rozwoju i potencjał platformy”.

Od momentu ogłoszenia partnerstwa w sprawie gier w czerwcu 2020 roku, ”ReVamp”” jest trzecią grą stworzoną przez firmę Zynga, która zostanie wprowadzona wyłącznie na aplikację Snapchat. Zynga jest partnerem Snapchat od początku uruchomienia Snap Games, a gry, które uprzednio udostępniono wyłącznie na tej platformie to „Bumped Out” i „Tiny Royale”.

Graczy zapraszamy do odwiedzenia strony www.zynga.com gdzie znajdują się aktualne informacje na temat „ReVamp”. Platformę Snap Games zaprojektowano w celu umożliwienia znajomym prowadzenia rozgrywek na urządzeniach mobilnych i zbudowana jest na potężnym silniku PlayCanvas. Ta uruchomiona w kwietniu 2019 r. platforma zawiera starannie wybraną kolekcję gier autorskich i stworzonych przez podmioty zewnętrzne.

Dodatkowe materiały dostępne są pod adresem: https://www.dropbox.com/sh/a29lhiski2s1o2e/AAA9PeeZwKA9DXhCVGUW1whva?dl=0

Zynga Inc.

Zynga jest światowym liderem w dziedzinie interaktywnej rozrywki, którego misją jest zbliżanie do siebie ludzi z całego świata za pośrednictwem gier. Docierając do 175 krajów i regionów świata, Zynga posiada różnorodną ofertę popularnych serii gier, które zostały pobrane na urządzenia mobilne ponad 4 miliardy razy, w tym CSR Racing™, Empires & Puzzles™, Hair Challenge™, Harry Potter: Puzzles & Spells™, High Heels!™, Merge Dragons!™, Merge Magic!™, Queen Bee™, Toon Blast™, Toy Blast™, Words With Friends™ i Zynga Poker™. Z Chartboost, czołową platformą służącą do sprzedaży i reklamowania gier, Zynga staję się platformą nowej generacji zajmującą czołową pozycję w branży, zyskując możliwość optymalizacji kampanii programmatic i zwiększenia skali zysków. Powstała w 2007 r. spółka ma siedzibę główną w Kalifornii i biura w Ameryce Północnej, Europie i Azji. Więcej informacji  na stronie www.zynga.com ub na profilach Zynga w serwisach Twitter, Instagram, Facebook lub Zynga blog.
 
Wersja źródłowa dostępna na stronie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20210917005012/en

Źródło: Zynga

KONTAKT:

Zynga, kontakt dla mediów

Kenny Johnston

e-mail: kjohnston@zynga.com

-

Brian Parvizshahi

e-mail: bparvizshahi@zynga.com

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 20.09.2021, 09:27
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii