Pobierz materiał i Publikuj za darmo
AMSTERDAM, 28 września 2021 r. /PRNewswire/ -- Billups, największa prywatna spółka działająca w obszarze technologii i usług związanych z reklamą zewnętrzną w Stanach Zjednoczonych, ogłosiła zatrudnienie pierwszego pracownika w Europie, powołując Andrew Bruntona na stanowisko dyrektora w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka). Andrew Brunton będzie pracował w Amsterdamie, odpowiadając za wprowadzanie i rozwijanie potencjału Billups na rynku europejskim poprzez innowacyjne technologie, głębsze zrozumienie grup docelowych i kreatywne rozwiązania medialne.
Dysponując ponad 12-letnim doświadczeniem, Andrew Brunton wniesie międzynarodową perspektywę popartą wiedzą w zakresie marketingu strategicznego i reklamy zewnętrznej, którą zdobył w Kinetic Worldwide w Londynie i Amsterdamie podczas pracy dla takich marek jak Facebook American Express, Rolex czy Three Mobile.
Przed przejściem do Billups Andrew Brunton stał na czele zespołu Nike EMEA City Offense w ramach Mindshare Worldwide w Amsterdamie, prowadząc szereg istotnych aktywacji, w których położono nacisk na pierwiastek kulturowy, aby stworzyć głębszą więź pomiędzy konsumentem i światem rzeczywistym, nadając jej większy sens.
W nowej roli w Billups do jego głównych zadań należeć będzie zwiększenie zasięgu firmy w regionie EMEA, rozwój jej działalności i realizacja inicjatyw medialnych opartych na najlepszych praktykach w branży reklamy zewnętrznej i wyjątkowych usługach strategicznych wykorzystujących opatentowane technologie i pomiar danych.
„To wielki moment dla Billups i jesteśmy zachwyceni tym, że dołączył do nas Andrew, odegra on bowiem zasadniczą rolę w ugruntowaniu i wzmocnieniu naszej pozycji na rynku europejskim w dziedzinie technologii, danologii, planowania, zakupu i pomiaru mediów” - powiedział Benjamin Billups, współzałożyciel Billups. „Jego pasja w stawianiu czoła wyzwaniom, przed którymi stoją klienci, i obsesja na punkcie docierania do grup docelowych za pośrednictwem aktywacji z wykorzystaniem reklamy zewnętrznej pomoże nam w osiąganiu niesamowitych rezultatów i kreowaniu rozwoju firmy na niespotykane dotąd sposoby, wywierając istotny wpływ w naszej branży”.
Billups
Billups rewolucjonizuje świat reklamy zewnętrznej. Łącząc sztukę i naukę z nowoczesną technologią, stoi na czele branży, jeśli chodzi o marketing grupy docelowej z wykorzystaniem nauki, precyzyjne pomiary dotyczące reklam zewnętrznych, jak również innowacyjny silnik rekomendacji bazujący na sztucznej inteligencji. Spółka Billups powstała w 2003 r. i obecnie jest największym w Stanach Zjednoczonych prywatnym podmiotem specjalizującym się w technologiach i usługach związanych z reklamą zewnętrzną, oferując rozwiązania w zakresie planowania strategicznego, zakupu mediów, produkcji i brand experience. Billups pomaga największym na świecie markom w realizacji i optymalizacji inwestycji w reklamę zewnętrzną. Spółka ma siedzibę w Portland w Oregonie i 19 biur na terenie całych Stanów Zjednoczonych. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.billups.com.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1635013/Billups_Andrew_Brunton.jpg
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1575372/Billups_Logo_Logo.jpg
Źródło: Billups
KONTAKT:
Jeff Jan
dyrektor ds. rozwoju
e-mail: marketing@billups.com
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 28.09.2021, 09:19 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |