Pobierz materiał i Publikuj za darmo
BAODING, Chiny, 28 września 2021 r. /PRNewswire/ -- Według najnowszych danych opublikowanych przez GWM w dniu 8 września, HAVAL H6 i HAVAL JOLION cieszyły się w okresie od stycznia do sierpnia tego roku dużą popularnością wśród nabywców, notując łącznie 280 tys. pojazdów sprzedanych na całym świecie.
W kwietniu na światowy rynek wprowadzono pojazdy HAVAL H6 i HAVAL JOLION trzeciej generacji, a proces aktualizacji produktowej ukończono w ciągu zaledwie 3 miesięcy. Obecnie oba modele są sprzedawane w ponad 60 krajach i regionach świata, a wyniki sprzedaży na kilku kluczowych rynkach osiągnęły znaczący przełom.
Szczególnie w Afryce Południowej model HAVAL JOLION uplasował się na pierwszym miejscu pod względem wielkości sprzedaży detalicznej małych SUV-ów w pierwszym miesiącu od daty wejścia na rynek, a HAVAL H6 trzeciej generacji utrzymał się w pierwszej trójce w segmencie kompaktowych SUV-ów; w Arabii Saudyjskiej wielkość sprzedaży HAVAL JOLION w sierpniu uplasowała się w pierwszej trójce w segmencie rynku lokalnego. Ponadto, oba modele dobrze sprzedają się również w kilku innych regionach, takich jak Rosja, Australia i Nowa Zelandia.
Ich popularność sprawiła także, że HAVAL stał się jedną z marek samochodowych, które przyciągnęły dużą uwagę na rynku międzynarodowym.
„Wprowadzenie tych dwóch modeli sprawiło, że sprzedaż zagraniczna HAVAL wzrosła o 233% rok do roku w pierwszej połowie bieżącego roku, biorąc pod uwagę trwającą na całym świecie epidemię i wciąż niewystarczającą podaż chipów” ‒ powiedział Lv Wenbin, dyrektor techniczny HAVAL.
Przełomowe wyniki sprzedaży HAVAL H6 i HAVAL JOLION trzeciej generacji przełożyły się na zainteresowanie ze strony wielu ośrodków medialnych poważanych w branży.
Hannes Oosthuizen, znany dziennikarz z południowoafrykańskiego magazynu motoryzacyjnego „Cars”, powiedział, że luksus i funkcje systemu infotainment, jakie cechują pojazd HAVAL JOLION, są imponujące. Ogólny design i cechy produktu stanowią zaktualizowane wersje cross-generacyjne.
„Przeprowadzone przez nas testy wykazały, że wszystkie zastosowane w pojeździe systemy bezpieczeństwa są bardzo skuteczne w codziennych warunkach ruchu” ‒ dodał.
„Carsales”, wpływowy australijski ośrodek medialny, okrzyknął HAVAL H6 trzeciej generacji „najlepszym jak dotąd chińskim samochodem w Australii”. „Carsales” uważa, że HAVAL H6 trzeciej generacji to „SUV wysokiej klasy, który jest warty zakupu”. Cechuje go duża mocy, wysoki poziom bezpieczeństwa i bogate systemy inteligentnego wspomagania jazdy.
Gabo Baeza, reporter z chilijskiego ośrodka medialnego „Rutamotor”, również podzielił się swoimi wrażeniami po jeździe próbnej, mówiąc, że HAVAL H6 trzeciej generacji odzwierciedla ogromne postępy w obszarze inteligentnej technologii i wzornictwa, i jest w stanie doskonale konkurować z międzynarodowymi markami.
„Śledzę notowania HAVAL od momentu jego wejścia na rynek chilijski w 2015 roku. Wprowadzanie do produktu kolejnych innowacji sprawia, że czuje się jego wielką witalność. To silna marka, o czym świadczy wydajność jej produktów” ‒ podkreślił.
Dzięki obecnej rozpoznawalności pojazdu HAVAL na rynku międzynarodowym GWM znajduje się w lepszym położeniu, by realizować strategiczne cele na rok 2025.
Na konferencji Overseas Distributors Online w sierpniu tego roku Meng Xiangjun, pełniący funkcję prezesa GWM, przedstawił swoje oczekiwania dotyczące przyszłej sprzedaży.
„Będziemy dążyć do sprzedaży ponad miliona pojazdów za granicą w perspektywie do roku 2025” ‒ powiedział.
Nagranie - https://mma.prnewswire.com/media/1635796/HAVAL_H6_takes_the_leap_into_the_future.mp4
Źródło: GWM
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 28.09.2021, 14:23 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |