Newsletter

HAVAL H6 i HAVAL JOLION notowały wzrost sprzedaży w okresie od stycznia do sierpnia, wzbudzając coraz większe zainteresowanie na całym świecie

28.09.2021, 14:23aktualizacja: 28.09.2021, 14:27

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

BAODING, Chiny, 28 września 2021 r. /PRNewswire/ -- Według najnowszych danych opublikowanych przez GWM w dniu 8 września, HAVAL H6 i HAVAL JOLION cieszyły się w okresie od stycznia do sierpnia tego roku dużą popularnością wśród nabywców, notując łącznie 280 tys. pojazdów sprzedanych na całym świecie.

W kwietniu na światowy rynek wprowadzono pojazdy HAVAL H6 i HAVAL JOLION trzeciej generacji, a proces aktualizacji produktowej ukończono w ciągu zaledwie 3 miesięcy. Obecnie oba modele są sprzedawane w ponad 60 krajach i regionach świata, a wyniki sprzedaży na kilku kluczowych rynkach osiągnęły znaczący przełom.

Szczególnie w Afryce Południowej model HAVAL JOLION uplasował się na pierwszym miejscu pod względem wielkości sprzedaży detalicznej małych SUV-ów w pierwszym miesiącu od daty wejścia na rynek, a HAVAL H6 trzeciej generacji utrzymał się w pierwszej trójce w segmencie kompaktowych SUV-ów; w Arabii Saudyjskiej wielkość sprzedaży HAVAL JOLION w sierpniu uplasowała się w pierwszej trójce w segmencie rynku lokalnego. Ponadto, oba modele dobrze sprzedają się również w kilku innych regionach, takich jak Rosja, Australia i Nowa Zelandia.

Ich popularność sprawiła także, że HAVAL stał się jedną z marek samochodowych, które przyciągnęły dużą uwagę na rynku międzynarodowym.

„Wprowadzenie tych dwóch modeli sprawiło, że sprzedaż zagraniczna HAVAL wzrosła o 233% rok do roku w pierwszej połowie bieżącego roku, biorąc pod uwagę trwającą na całym świecie epidemię i wciąż niewystarczającą podaż chipów” ‒ powiedział Lv Wenbin, dyrektor techniczny HAVAL.

Przełomowe wyniki sprzedaży HAVAL H6 i HAVAL JOLION trzeciej generacji przełożyły się na zainteresowanie ze strony wielu ośrodków medialnych poważanych w branży.

Hannes Oosthuizen, znany dziennikarz z południowoafrykańskiego magazynu motoryzacyjnego „Cars”, powiedział, że luksus i funkcje systemu infotainment, jakie cechują pojazd HAVAL JOLION, są imponujące. Ogólny design i cechy produktu stanowią zaktualizowane wersje cross-generacyjne.

„Przeprowadzone przez nas testy wykazały, że wszystkie zastosowane w pojeździe systemy bezpieczeństwa są bardzo skuteczne w codziennych warunkach ruchu” ‒ dodał.

„Carsales”, wpływowy australijski ośrodek medialny, okrzyknął HAVAL H6 trzeciej generacji „najlepszym jak dotąd chińskim samochodem w Australii”. „Carsales” uważa, że HAVAL H6 trzeciej generacji to „SUV wysokiej klasy, który jest warty zakupu”. Cechuje go duża mocy, wysoki poziom bezpieczeństwa i bogate systemy inteligentnego wspomagania jazdy.

Gabo Baeza, reporter z chilijskiego ośrodka medialnego „Rutamotor”, również podzielił się swoimi wrażeniami po jeździe próbnej, mówiąc, że HAVAL H6 trzeciej generacji odzwierciedla ogromne postępy w obszarze inteligentnej technologii i wzornictwa, i jest w stanie doskonale konkurować z międzynarodowymi markami.

„Śledzę notowania HAVAL od momentu jego wejścia na rynek chilijski w 2015 roku. Wprowadzanie do produktu kolejnych innowacji sprawia, że czuje się jego wielką witalność. To silna marka, o czym świadczy wydajność jej produktów” ‒ podkreślił.

Dzięki obecnej rozpoznawalności pojazdu HAVAL na rynku międzynarodowym GWM znajduje się w lepszym położeniu, by realizować strategiczne cele na rok 2025.

Na konferencji Overseas Distributors Online w sierpniu tego roku Meng Xiangjun, pełniący funkcję prezesa GWM, przedstawił swoje oczekiwania dotyczące przyszłej sprzedaży.

„Będziemy dążyć do sprzedaży ponad miliona pojazdów za granicą w perspektywie do roku 2025” ‒ powiedział.

Nagranie - https://mma.prnewswire.com/media/1635796/HAVAL_H6_takes_the_leap_into_the_future.mp4

Źródło: GWM

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 28.09.2021, 14:23
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ