Newsletter

Zdrowie i styl życia

Nowe smartwatche Amazfit z nowym, mocnym systemem operacyjnym sprawiają, że dbanie o zdrowie staje się proste

04.10.2021, 16:03aktualizacja: 04.10.2021, 16:15

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Amazfit
Amazfit
Nowy system operacyjny zaprojektowany z myślą o smartwatchach zoptymalizuje monitorowanie parametrów zdrowotnych, obniży zużycie energii i zapewni płynniejszą interakcję z użytkownikiem.

SHENZHEN, Chiny, 4 października 2021 r. /PRNewswire/ -- Amazfit, marka Zepp Health (NYSE: ZEPP), zamierza wprowadzić na rynek nowe smartwatche w ramach jednej z najpopularniejszych serii marki. Będą one posiadać liczne funkcje służące do monitorowania stanu zdrowia i aktywności fizycznej.

Nowe produkty będą wyposażone w innowacyjny, mocny i intuicyjny system operacyjny przeznaczony do smartwatchów. W porównaniu do dotychczasowego systemu operacyjnego nowy jest zaprojektowany z myślą o optymalizacji działania inteligentnych urządzeń do noszenia Amazfit – zamiast korzystania z czerpiącego dużo energii systemu operacyjnego dla smartfonów. Nowy system operacyjny, który zgodnie z koncepcją ma być lekki, płynnie działający i praktyczny w użyciu, pozwoli użytkownikom uniknąć mozolnych czynności przy sprawdzaniu danych na temat ich stanu zdrowia, a także ograniczy zużycie energii o 65% w porównaniu do poprzedniego systemu operacyjnego na smartwatche.

Amazfit jako czołowa globalna marka w branży inteligentnych urządzeń do noszenia oraz w sektorze szeroko rozumianych inteligentnych technologii kontynuuje osiąganie ambitnych celów w zakresie innowacji, stylu i funkcji dostosowanych do potrzeb użytkownika przy tworzeniu nowych urządzeń.

Więcej informacji na temat wzbogaconych funkcji nowych produktów Amazfit będzie można uzyskać o 17:00 (GMT+1) 11 października 2021 r. podczas globalnej premiery produktów Amazfit. W wydarzeniu można wziąć udział online za pośrednictwem profili Amazfit na Twitterze, Facebooku i YouTube.

Amazfit

Założona w 2015 r. spółka Amazfit oferuje smartwatche i opaski przeznaczone do użytku codziennego i do sportów uprawianych na świeżym powietrzu oraz inteligentne urządzenia dla sportu i zdrowia, takie jak słuchawki douszne TWS, inteligentne bieżnie i wagi wskazujące skład ciała oraz sprzęt sportowy. Dzięki kompletnej ofercie produktów zapewniających użytkownikom wyjątkowe wrażenia Amazfit jest w pełni zdolny, aby spełnić potrzeby różnych grup konsumentów.

Obecnie produkty Amazfit trafiają na rynki ponad 90 krajów i regionów, w tym USA, Niemiec, Turcji i Japonii. W I kw. 2021 r. [1] Amazfit znalazł się w rankingu Zepp Health czterech podmiotów odpowiadających za globalne dostawy smartwatchów dla dorosłych, odnotowując wzrost rok do roku o 68,8% w zakresie smartwatchów i opasek.

[1] Według danych International Data Corporation (IDC) Worldwide Quarterly Wearable Device Tracker

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1638850/2021926_121127.jpg

Źródło: Amazfit

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 04.10.2021, 16:03
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ