Pobierz materiał i Publikuj za darmo
PEKIN, 19 października 2021 r. /PRNewswire/ -- 18 października 2021 r. na „platformie wystawienniczej online” należącej do Chińskiej Rady ds. Promocji Handlu Międzynarodowego rozpoczęły się Międzynarodowe Cyfrowe Targi Expo Chiny - Państwa Europy Środkowej i Wschodniej prowadzone pod auspicjami Chińskiej Rady ds. Promocji Handlu Międzynarodowego (CCPIT), a zorganizowane wspólnie przez Chińską Izbę Handlu Międzynarodowego (CCOIC) i spółkę ZhongZhan Information Cooperation Data Service.
Odpowiadając na zainteresowanie chińskich przedsiębiorstw oraz potrzeby nabywców z Europy Środkowej i Wschodniej, targi te zorganizowano na platformie online będącej również miejscem, w którym przedsiębiorcy będą mogli prowadzić negocjacje online i skorzystać z usług dostosowanych do ich wymagań. Udział w targach bierze niemal 1000 przedsiębiorstw z Chin. Podczas targów zaprezentowane zostaną wyroby włókiennicze i odzież, wyroby bawełniane pochodzące z głównych obszarów produkcji bawełny w Chinach, urządzenia medyczne, sprzęt i materiały budowlane, artykuły podarunkowe, artykuły biurowe, artykuły gospodarstwa domowego i meble, elektronika użytkowa i inne. Na targach zaaranżowanych zostanie 13 alejek wystawienniczych, między innymi alejka „chińskich marek”, na której zaprezentowane zostaną przedsiębiorstwa, produkty i usługi reprezentujące Chiny; w alejce „usługi handlowe” zaprezentują się przedsiębiorstwa oferujące usługi handlowe, promujące na świecie „chińskie usługi” dla łańcucha przemysłowego, łańcucha wartości i logistyki.
W dzisiejszych czasach prowadzenie różnego rodzaju wydarzeń w mieszanym trybie online i offline jest nową normą w branży wystawienniczej. Chińska Rada ds. Promocji Handlu Międzynarodowego (CCPIT) prowadzi aktywne działania na rzecz umożliwienia chińskim przedsiębiorstwom „utrzymania zamówień” i „ustabilizowania handlu zagranicznego” poparte doświadczeniami w organizowaniu targów cyfrowych, wykorzystywaniu pełnej gamy funkcjonalności oferowanych przez platformę wystawienniczą w chmurze oraz dążeniami do osiągnięcia celów rozwoju Chin, współpracy gospodarczej Chin z państwami Europy Środkowej i Wschodniej, chińskimi rezultatami w zapobieganiu i kontrolowaniu pandemii, a także krajowymi wytycznymi dla otoczenia biznesowego oraz wykładnią międzynarodowych umów handlowych, wartościami indeksów trudności w handlu i innymi informacjami. Podczas targów odbędzie się sześć spotkań umożliwiających skojarzenie podmiotów zajmujących się przede wszystkim produkcją wyrobów włókienniczych i odzieży, a także wyrobów bawełnianych pochodzących z głównych obszarów produkcji bawełny w Chinach, urządzeń medycznych, sprzętu i materiałów budowalnych, artykułów podarunkowych i biurowych, artykułów gospodarstwa domowego i elektroniki użytkowej, które umożliwią chińskim przedsiębiorstwom nawiązanie i rozwinięcie komunikacji online z politykami i przedsiębiorcami z Europy Środkowej i Wschodniej.
Targi potrwają 10 dni i zakończą się 27 października 2021 r.
Źródło: ZhongZhan Information Cooperation Data Service Companya
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 19.10.2021, 08:33 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |