Newsletter

Planowanie finansów osobistych łatwiejsze dzięki nowej funkcji Moje Cele w Santander mobile

21.10.2021, 08:30aktualizacja: 21.10.2021, 08:30

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Materiały prasowe Santander Bank Polska
Materiały prasowe Santander Bank Polska
Każdy ma swoje cele i marzenia. Niektóre są na wyciągnięcie ręki, inne trochę bardziej odległe i do zrealizowania w dłuższym terminie. Większość jednak ma cechę wspólną – wymagają systematyczności i dobrego planowania. Santander Bank Polska wprowadził w aplikacji mobilnej usługę Moje cele, które pomoże zrobić pierwszy krok w oszczędzaniu na wymarzony cel

Już ponad 100 tys. klientów Santander Bank Polska odkłada pieniądze z usługą „Moje Cele”, w pełni zgodnie ze swoim rytmem życia i w pełni mobilnie. Aż 19% z nich odkłada pieniądze na wakacje, 13% na samochód, a 12% na dom i remont. To najczęściej wybierane cele.

„Moje cele” powstały po konsultacjach z klientami, którzy wskazali, co jest dla nich ważne i czego potrzebują, żeby odkładanie pieniędzy było wygodniejsze. Najważniejsza jest dla nich elastyczność narzędzia do oszczędzania oraz motywacja.

„Moduł >>Moje cele<< w Santander mobile wspiera klientów, gdy chcą uporządkować swoje finanse i szybko widzieć, jakie wydatki ich czekają. W module zastosowaliśmy mechanizmy motywujące do systematycznego odkładania pieniędzy, współpracując z doświadczonymi trenerami fitness, bo oszczędzanie to dla wielu ludzi bieg z przeszkodami. Moje cele to także wizualizacja ich stylu życia, dlatego umożliwiliśmy korzystanie z emoji, co nie jest standardem dla bankowości. Po niecałych 2 miesiącach od wdrożenia widzimy, że klienci nie tylko wysoko oceniają nasz moduł, ale także korzystają z niego aktywnie oszczędzając na wakacje, śluby, specjalistyczne kursy, szkolenia lub studia, czy sprzęty, leczenie” - opowiada Dawid Lach, Product Owner odpowiedzialny za narzędzie Moje Cele z Santander Bank Polska.

Aby skorzystać z usługi wystarczy otworzyć aplikację mobilną i na głównym ekranie, pod widokiem stanu konta, kliknąć „Moje cele”. Następnie określić, na co chcemy odłożyć pieniądze – można założyć do 10 celów. W kolejnym kroku wystarczy dopasować metody oszczędzania do swoich możliwości - regularne wpłaty automatyczne, wpłaty własne lub odkładanie końcówek z zaokrąglonych do pełnej złotówki transakcji kartą. Przy każdym celu można wybrać wiele metod. System podpowie też, kiedy osiągniemy cel. W każdej chwili cel można zmienić, skrócić lub wydłużyć czas oszczędzania. Narzędzie wspiera klientów w wytrwałości, motywuje ich do realizacji celów oraz uczy, jak stworzyć poduszkę finansową, czy daje porady dotyczące oszczędzania. Motywacje wspiera widoczny pasek postępu i gratuluje sukcesu, gdy osiągnięty zostanie cel

Więcej szczegółów na temat usługi „Moje cele” dostępne jest na stronie www.santander.pl/cele

Konto „Jakie Chcę”, rachunek „Moich celów” to rachunki płatnicze. „Moje cele” to usługa w ramach Santander mobile. Aplikacja mobilna/bankowość internetowa to usługa bankowości elektronicznej. Płatności w internecie, sklepach i aplikacjach to m.in. transgraniczne transakcje płatnicze przy użyciu karty debetowej do płatności bezgotówkowych. Szczegóły oferty, informacje o opłatach, prowizjach dostępne są na stronie santander.pl oraz pod numerem 1 9999 (opłata zgodna z taryfą danego operatora). Wyjaśnienia pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych objętych tym materiałem na santander.pl/PAD. Stan na 18.10.2021r.

Grupa Santander Bank Polska S.A. jest jedną z największych grup finansowych i największym bankiem z kapitałem prywatnym w Polsce. Oferuje nowoczesne rozwiązania finansowe dla osób indywidualnych, mikro, małych i średnich przedsiębiorstw oraz polskich i międzynarodowych korporacji. Bank ma jedną z największych sieci oddziałów i placówek partnerskich, jak również świadczy usługi poprzez elektroniczne kanały dostępu, w tym bankowość mobilną. Jest jednym z liderów rynku w zakresie wykorzystania nowoczesnych technologii w usługach bankowych, konsekwentnie budując swoją markę zgodnie ze strategicznym celem osiągnięcia pozycji najlepszego banku dla klienta. Priorytetem Santander Bank Polska jest satysfakcja i lojalność klientów, dlatego Bank regularnie wprowadza do oferty innowacyjne funkcjonalności, które pomagają dbać o finanse osobiste oraz efektywnie zarządzać finansami firmowymi. Od 2011 r. Bank należy do międzynarodowej Grupy Santander. Spółki z Grupy Santander Bank Polska oferują m.in. fundusze inwestycyjne, ubezpieczenia, leasing oraz faktoring.

Grupa Santander to wiodąca uniwersalna grupa bankowa z siedzibą w Hiszpanii, założona w 1857 r. Utrzymuje silną obecność na 10 kluczowych rynkach w Europie oraz obu Amerykach i jest jednym z największych banków na świecie pod względem kapitalizacji rynkowej. Jej misją jest pomaganie klientom w codziennych sukcesach w duchu wartości Przyjazny, Rzetelny, Dla Ciebie. Grupa Santander dąży do tego, aby stawać się instytucją coraz bardziej odpowiedzialną społecznie. W tym celu zobowiązała się m.in. przeznaczyć w latach 2019-2025 ponad 120 mld EUR na finansowanie inwestycji i rozwiązań proekologicznych, a także zwiększyć w tym samym okresie dostęp ponad 10 mln osób do produktów i usług bankowych. Według stanu po pierwszym półroczu 2021 r. Grupa posiada 150 mln klientów (w tym 24,2 mln klientów lojalnych oraz 45,3 mln klientów cyfrowych), 10000 oddziałów i 190000 pracowników.

KONTAKT:

Biuro Prasowe Santander Bank Polska

e-mail: biuro.prasowe@santander.pl

Źródło informacji: Santander Bank Polska

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 21.10.2021, 08:30
Źródło informacji Santander Bank Polska
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ