Newsletter

Firma ChannelAdvisor została uznana przez Digital Commerce 360 za dostawcę nr 1 usług zarządzania kanałami 10. rok z rzędu

23.11.2021, 09:00aktualizacja: 23.11.2021, 09:04

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/ChannelAdvisor Corporation
PR Newswire/ChannelAdvisor Corporation

RESEARCH TRIANGLE PARK, Karolina Północna, 23 listopada 2021 r. /PRNewswire/ -- Korporacja ChannelAdvisor (NYSE: ECOM), wiodący dostawca rozwiązań chmurowych e-commerce, ogłosiła dziś, że 10. rok z rzędu została uznana za dostawcę nr 1 usług zarządzania kanałami w raporcie organizacji Digital Commerce 360 „Leading Vendors to the Top 1000 Retailers". Firma ChannelAdvisor została również sklasyfikowana jako czwarty wiodący dostawca usług marketingowych w wyszukiwarkach oraz wiodący dostawca usług reklamowych online.

Organizacja Digital Commerce 360 w swoim corocznym raporcie dotyczącym czołowych dostawców konsekwentnie uznaje firmę ChannelAdvisor za wiodącego dostawcę usług zarządzania kanałami. Wielokanałowa platforma handlowa ChannelAdvisor umożliwia markom i sprzedawcom detalicznym dostęp do setek globalnych rynków, kanałów typu „dropship" i sklepów internetowych, a także zarządzanie danymi o produktach w celu zwiększenia skuteczności wyszukiwania, zakupów online i kampanii społecznościowych. Pozwala ona również na efektywne zarządzanie stanami magazynowymi, cenami, treściami dotyczącymi produktów, reklamą w obiektach handlowych oraz zamówieniami. Z kolei praktyczne analizy umożliwiają optymalizację wydajności.

ChannelAdvisor z dumą utrzymuje pozycję lidera przyznaną firmie przez Digital Commerce 360 w kategorii marketingu w wyszukiwarkach i online. Dzięki zautomatyzowanym i konfigurowalnym rozwiązaniom przeznaczonym do marketingu cyfrowego oraz zespołowi ekspertów firma ChannelAdvisor współpracuje z markami i sprzedawcami detalicznymi w zakresie tworzenia strategii zaspokajających potrzeby biznesowe w dziedzinie e-commerce, zwiększenia sprzedaży, zapewnienia oczekiwanego zwrotu z inwestycji w reklamę i tworzenia spójnych, wysokiej jakości doświadczeń konsumentów w cyfrowych punktach kontaktu.

„Wzrost popularności zakupów online daje markom i sprzedawcom detalicznym możliwości dotarcia do nowych klientów. Oznacza on również większą konkurencję – mówi Mike Shapaker, dyrektor ds. marketingu w ChannelAdvisor. - Otrzymanie wyróżnienia 10. rok z rzędu jest odzwierciedleniem naszych inwestycji w zapewnienie naszym klientom narzędzi i możliwości pozwalających im na wyróżnienie się z tłumu i dotarcie do konsumentów niezależnie od tego, gdzie dokonują zakupów".

Więcej informacji na temat ChannelAdvisor jest dostępnych na blogu ChannelAdvisor i w mediach społecznościowych: Twitter @ChannelAdvisor, Facebook oraz LinkedIn.

Więcej informacji na temat Digital Commerce 360 znajduje się na stronie internetowej organizacji.

O ChannelAdvisor

ChannelAdvisor (NYSE: ECOM) jest wiodącą platformą handlu wielokanałowego, której misją jest łączenie i optymalizacja światowego handlu. Od ponad dwóch dekad ChannelAdvisor pomaga markom i sprzedawcom detalicznym na całym świecie w poprawie wyników ich działalności w internecie poprzez rozszerzanie kanałów sprzedaży, nawiązywanie kontaktów z konsumentami w całym cyklu zakupowym, optymalizację operacji w celu uzyskania maksymalnej wydajności oraz dostarczanie użytecznych analiz umożliwiających zwiększenie konkurencyjności. Tysiące klientów polega na ChannelAdvisor w kwestii bezpiecznego zwiększenia skuteczności działań w dziedzinie e-commerce w setkach kanałów, jak na przykład Amazon, eBay, Google, Facebook czy Walmart. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.channeladvisor.com.

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/787743/channel_advisor_Logo.jpg

Źródło: ChannelAdvisor Corporation

KONTAKT:

Osoba do kontaktu z mediami ze strony ChannelAdvisor:

Blast Media

e-mail: channeladvisor@blastmedia.com

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 23.11.2021, 09:00
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ