Pobierz materiał i Publikuj za darmo
RESEARCH TRIANGLE PARK, Karolina Północna, 23 listopada 2021 r. /PRNewswire/ -- Korporacja ChannelAdvisor (NYSE: ECOM), wiodący dostawca rozwiązań chmurowych e-commerce, ogłosiła dziś, że 10. rok z rzędu została uznana za dostawcę nr 1 usług zarządzania kanałami w raporcie organizacji Digital Commerce 360 „Leading Vendors to the Top 1000 Retailers". Firma ChannelAdvisor została również sklasyfikowana jako czwarty wiodący dostawca usług marketingowych w wyszukiwarkach oraz wiodący dostawca usług reklamowych online.
Organizacja Digital Commerce 360 w swoim corocznym raporcie dotyczącym czołowych dostawców konsekwentnie uznaje firmę ChannelAdvisor za wiodącego dostawcę usług zarządzania kanałami. Wielokanałowa platforma handlowa ChannelAdvisor umożliwia markom i sprzedawcom detalicznym dostęp do setek globalnych rynków, kanałów typu „dropship" i sklepów internetowych, a także zarządzanie danymi o produktach w celu zwiększenia skuteczności wyszukiwania, zakupów online i kampanii społecznościowych. Pozwala ona również na efektywne zarządzanie stanami magazynowymi, cenami, treściami dotyczącymi produktów, reklamą w obiektach handlowych oraz zamówieniami. Z kolei praktyczne analizy umożliwiają optymalizację wydajności.
ChannelAdvisor z dumą utrzymuje pozycję lidera przyznaną firmie przez Digital Commerce 360 w kategorii marketingu w wyszukiwarkach i online. Dzięki zautomatyzowanym i konfigurowalnym rozwiązaniom przeznaczonym do marketingu cyfrowego oraz zespołowi ekspertów firma ChannelAdvisor współpracuje z markami i sprzedawcami detalicznymi w zakresie tworzenia strategii zaspokajających potrzeby biznesowe w dziedzinie e-commerce, zwiększenia sprzedaży, zapewnienia oczekiwanego zwrotu z inwestycji w reklamę i tworzenia spójnych, wysokiej jakości doświadczeń konsumentów w cyfrowych punktach kontaktu.
„Wzrost popularności zakupów online daje markom i sprzedawcom detalicznym możliwości dotarcia do nowych klientów. Oznacza on również większą konkurencję – mówi Mike Shapaker, dyrektor ds. marketingu w ChannelAdvisor. - Otrzymanie wyróżnienia 10. rok z rzędu jest odzwierciedleniem naszych inwestycji w zapewnienie naszym klientom narzędzi i możliwości pozwalających im na wyróżnienie się z tłumu i dotarcie do konsumentów niezależnie od tego, gdzie dokonują zakupów".
Więcej informacji na temat ChannelAdvisor jest dostępnych na blogu ChannelAdvisor i w mediach społecznościowych: Twitter @ChannelAdvisor, Facebook oraz LinkedIn.
Więcej informacji na temat Digital Commerce 360 znajduje się na stronie internetowej organizacji.
O ChannelAdvisor
ChannelAdvisor (NYSE: ECOM) jest wiodącą platformą handlu wielokanałowego, której misją jest łączenie i optymalizacja światowego handlu. Od ponad dwóch dekad ChannelAdvisor pomaga markom i sprzedawcom detalicznym na całym świecie w poprawie wyników ich działalności w internecie poprzez rozszerzanie kanałów sprzedaży, nawiązywanie kontaktów z konsumentami w całym cyklu zakupowym, optymalizację operacji w celu uzyskania maksymalnej wydajności oraz dostarczanie użytecznych analiz umożliwiających zwiększenie konkurencyjności. Tysiące klientów polega na ChannelAdvisor w kwestii bezpiecznego zwiększenia skuteczności działań w dziedzinie e-commerce w setkach kanałów, jak na przykład Amazon, eBay, Google, Facebook czy Walmart. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.channeladvisor.com.
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/787743/channel_advisor_Logo.jpg
Źródło: ChannelAdvisor Corporation
KONTAKT:
Osoba do kontaktu z mediami ze strony ChannelAdvisor:
Blast Media
e-mail: channeladvisor@blastmedia.com
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 23.11.2021, 09:00 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |