Newsletter

Polskie przedsiębiorstwa na Wystawie Światowej EXPO w Dubaju dzięki Funduszom Europejskim

06.12.2021, 09:00aktualizacja: 06.12.2021, 09:00

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Od października trwa jedno z ważniejszych wydarzeń kulturalno-biznesowych – EXPO w Dubaju. W wystawie uczestniczą beneficjenci konkursu Go to Brand EXPO Dubaj. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości weźmie udział w dwóch wydarzeniach podczas targów.

Go to Brand to konkurs, którego celem jest pomoc w finansowaniu działań promocyjnych polskich marek na rynkach zagranicznych. W zakończonym naborze finansowanie projektu otrzymały mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa. Całkowita kwota środków w konkursie to 50 mln. zł. Aż 300 beneficjentów Go to Brand promuje obecnie swoje produkty na Wystawie Światowej EXPO w Dubaju.

Konkurs miał na celu umożliwić wzmocnienie kontaktów gospodarczych Polski i Zjednoczonych Emiratów Arabskich oraz krajów regionu Zatoki Perskiej, tj. Arabii Saudyjskiej, Kataru, Kuwejtu, Omanu i Bahrajnu.

W ramach konkursu Go to Brand, finansowanego z Programu Inteligentny Rozwój, kosztami kwalifikowanymi są m.in. udział w Polsko-Arabskim Forum Gospodarczym, koszty organizacji stoiska targowego na wydarzenia, które są wskazane w programie promocji, możliwość wzięcia udziału w misji wyjazdowej oraz realizacja działań promocyjnych.

Beneficjenci konkursu Go to Brand, mają szansę zaistnieć na rynkach zagranicznych. Wystawa EXPO to wydarzenie, w którym biorą udział ludzie biznesu z całego świata. To świetna okazja do nawiązania międzynarodowych znajomości i zainteresowania potencjalnych partnerów swoimi produktami. To doskonała okazja do indywidualnych spotkań, podczas których planowane jest podpisywanie umów dwustronnych.

Polskie firmy na EXPO w Dubaju

Jednym z wystawców na światowej wystawie jest Dorota Goldpoint. To luksusowa marka dla kobiet, która w swojej ofercie posiada m.in. kolekcje ślubną, biznesową, wieczorową i sportową. Projektantka stworzyła projekt „The Inner Power”, który jest hołdem, składanym dojrzałym kobietom. W projekcie wzięły udział znane gwiazdy: Grażyna Szapołowska, Alicja Węgorzewska, Katarzyna Grochola, Anna Korcz, Joanna Kurowska, Katarzyna Żak, Jolanta Fraszyńska, Agata Młynarska oraz bohaterka honorowa – Irena Santor.

Innym laureatem konkursu Go to Brand, jest klinika stomatologiczna Furyk Clinic. Produktami eksportowymi, które przedsiębiorstwo promuje w Dubaju, są innowacyjne zabiegi stomatologiczne. Przedsiębiorstwo planuje rozszerzyć zakres swoich działań poza granice naszego kraju.

Na wystawie jest obecna firma Kryształowy Świat, która zajmuje się projektowaniem i wykonywaniem specjalistycznych instalacji solnych. Opracowane w firmie produkty można stosować do wspomagania leczenia chorób górnych dróg oddechowych: astmy, alergii, schorzeń dermatologicznych. Głównym celem projektu jest rozwój eksportu firmy Kryształowy Świat poprzez wejście na kolejne rynki międzynarodowe ze swoją unikatową ofertą nowatorskich produktów: płyty solne, obrazy solne, tężnie solankowe, komnaty solne.

PPH BIM to producent kosmetyków kolorowych i pielęgnacyjnych, który również dzięki konkursowi znalazł się na światowej wystawie. Firma posiada własne laboratorium badawczo-rozwojowe, w którym doświadczony zespół specjalistów tworzy oryginalne receptury w oparciu o najnowocześniejsze technologie i najlepsze dostępne surowce. PPH BIM kontroluje produkcję w fabryce w Polsce, dlatego jest w stanie zagwarantować klientom wysoką jakość i bezpieczny produkt.

Na 6 grudnia 2021 r. zaplanowane zostało Polsko-Arabskie Forum Gospodarcze. Celem wydarzenia będzie promocja wzajemnych kontaktów gospodarczych, prezentacja polskich doświadczeń w dziedzinie eksportu produktów i usług, w szczególności z branż związanych z tematyką EXPO. Podczas wydarzenia zostanie również zapewniona możliwość nawiązania współpracy z partnerami gospodarczymi z krajów Zatoki Perskiej. W Polsko-Arabskim Forum Gospodarczym udział wezmą przedstawiciele najwyższych władz państwowych oraz liczne grono przedsiębiorców, również tych korzystających ze wsparcia w ramach programu Go to Brand.

Image
PARP

Źródło informacji: PARP

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 06.12.2021, 09:00
Źródło informacji PARP
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ