Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Go to Brand to konkurs, którego celem jest pomoc w finansowaniu działań promocyjnych polskich marek na rynkach zagranicznych. W zakończonym naborze finansowanie projektu otrzymały mikro, małe i średnie przedsiębiorstwa. Całkowita kwota środków w konkursie to 50 mln. zł. Aż 300 beneficjentów Go to Brand promuje obecnie swoje produkty na Wystawie Światowej EXPO w Dubaju.
Konkurs miał na celu umożliwić wzmocnienie kontaktów gospodarczych Polski i Zjednoczonych Emiratów Arabskich oraz krajów regionu Zatoki Perskiej, tj. Arabii Saudyjskiej, Kataru, Kuwejtu, Omanu i Bahrajnu.
W ramach konkursu Go to Brand, finansowanego z Programu Inteligentny Rozwój, kosztami kwalifikowanymi są m.in. udział w Polsko-Arabskim Forum Gospodarczym, koszty organizacji stoiska targowego na wydarzenia, które są wskazane w programie promocji, możliwość wzięcia udziału w misji wyjazdowej oraz realizacja działań promocyjnych.
Beneficjenci konkursu Go to Brand, mają szansę zaistnieć na rynkach zagranicznych. Wystawa EXPO to wydarzenie, w którym biorą udział ludzie biznesu z całego świata. To świetna okazja do nawiązania międzynarodowych znajomości i zainteresowania potencjalnych partnerów swoimi produktami. To doskonała okazja do indywidualnych spotkań, podczas których planowane jest podpisywanie umów dwustronnych.
Polskie firmy na EXPO w Dubaju
Jednym z wystawców na światowej wystawie jest Dorota Goldpoint. To luksusowa marka dla kobiet, która w swojej ofercie posiada m.in. kolekcje ślubną, biznesową, wieczorową i sportową. Projektantka stworzyła projekt „The Inner Power”, który jest hołdem, składanym dojrzałym kobietom. W projekcie wzięły udział znane gwiazdy: Grażyna Szapołowska, Alicja Węgorzewska, Katarzyna Grochola, Anna Korcz, Joanna Kurowska, Katarzyna Żak, Jolanta Fraszyńska, Agata Młynarska oraz bohaterka honorowa – Irena Santor.
Innym laureatem konkursu Go to Brand, jest klinika stomatologiczna Furyk Clinic. Produktami eksportowymi, które przedsiębiorstwo promuje w Dubaju, są innowacyjne zabiegi stomatologiczne. Przedsiębiorstwo planuje rozszerzyć zakres swoich działań poza granice naszego kraju.
Na wystawie jest obecna firma Kryształowy Świat, która zajmuje się projektowaniem i wykonywaniem specjalistycznych instalacji solnych. Opracowane w firmie produkty można stosować do wspomagania leczenia chorób górnych dróg oddechowych: astmy, alergii, schorzeń dermatologicznych. Głównym celem projektu jest rozwój eksportu firmy Kryształowy Świat poprzez wejście na kolejne rynki międzynarodowe ze swoją unikatową ofertą nowatorskich produktów: płyty solne, obrazy solne, tężnie solankowe, komnaty solne.
PPH BIM to producent kosmetyków kolorowych i pielęgnacyjnych, który również dzięki konkursowi znalazł się na światowej wystawie. Firma posiada własne laboratorium badawczo-rozwojowe, w którym doświadczony zespół specjalistów tworzy oryginalne receptury w oparciu o najnowocześniejsze technologie i najlepsze dostępne surowce. PPH BIM kontroluje produkcję w fabryce w Polsce, dlatego jest w stanie zagwarantować klientom wysoką jakość i bezpieczny produkt.
Na 6 grudnia 2021 r. zaplanowane zostało Polsko-Arabskie Forum Gospodarcze. Celem wydarzenia będzie promocja wzajemnych kontaktów gospodarczych, prezentacja polskich doświadczeń w dziedzinie eksportu produktów i usług, w szczególności z branż związanych z tematyką EXPO. Podczas wydarzenia zostanie również zapewniona możliwość nawiązania współpracy z partnerami gospodarczymi z krajów Zatoki Perskiej. W Polsko-Arabskim Forum Gospodarczym udział wezmą przedstawiciele najwyższych władz państwowych oraz liczne grono przedsiębiorców, również tych korzystających ze wsparcia w ramach programu Go to Brand.
Źródło informacji: PARP
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 06.12.2021, 09:00 |
Źródło informacji | PARP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |