Newsletter

NielsenIQ stawia czoła wyzwaniom związanym z pomiarami wielokanałowymi

08.12.2021, 15:41aktualizacja: 08.12.2021, 15:46

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Inwestycja NielsenIQ w rozwiązania dla handlu elektronicznego zapewnia najlepszy w branży wgląd w cały rynek.

CHICAGO--(BUSINESS WIRE)-- Proces zakupowy nieustannie ewoluuje, ponieważ konsumenci mają coraz większą kontrolę nad tym, co robią, widzą i słyszą. Oznacza to, że narzędzia wykorzystywane do monitorowania i analizowania sprzedaży, udziału w rynku i zachowań konsumenckich również muszą się zmieniać. W środowisku, w którym wciąż obserwowane są dynamiczne zmiany, pomiar czasu, miejsca i sposobu dokonywania zakupów przez konsumentów jest niezbędny. Pozwala to producentom i detalistom szybko rotujących dóbr konsumpcyjnych (FMCG) przewidywać trendy i sprawniej reagować na potrzeby i oczekiwania klientów.

Wprawdzie najszybciej rozwijającym się kanałem w Europie Zachodniej i Ameryce Północnej jest internet, jednak narzędzia pomiaru handlu elektronicznego są w dużej mierze fragmentaryczne. Użytkownicy muszą łączyć dane z różnorodnych źródeł, aby uzyskać pełny obraz rynku. NielsenIQ zmienia branżę FMCG i handlu detalicznego dzięki swoim innowacyjnym rozwiązaniom i precyzyjnym spostrzeżeniom, które oferują zintegrowany, precyzyjny, kompletny i jeszcze bardziej szczegółowy obraz rynku offline i online, ułatwiając analizę trendów w poszczególnych kanałach.

Foxintelligence, najnowszy nabyty podmiot, wzmocni ofertę firmy na całym świecie.

Foxintelligence jest największym w Europie dostawcą usług pomiaru handlu elektronicznego i analizy danych konsumenckich. Prowadzi największy w Europie panel konsumencki zgodny z wymogami RODO, który może pochwalić się ponad 600000 aktywnych kupujących online we Francji, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii i Wielkiej Brytanii, a jako firma wspierana przez NielsenIQ będzie mogła rozszerzyć swój zasięg i ofertę na dodatkowe rynki.

Osiem miesięcy po utworzeniu samodzielnej jednostki NielsenIQ dokonał kilku kluczowych przejęć i znacznie zwiększył inwestycje w celu przyspieszenia dostarczania produktów i budowania kompleksowych rozwiązań, całkowicie zmieniając oblicze rozwiązań pomiarowych i analitycznych dostępnych dla dynamicznie zmieniającej się branży FMCG i handlu detalicznego.

„Naszym celem jest zmiana sposobu, w jaki działamy i obsługujemy naszych klientów, wspomagając ich w przyspieszeniu wzrostu. Inwestycje, które poczyniliśmy do tej pory, stanowią fundament transformacji NielsenIQ i przenoszą kluczowe talenty do firmy, aby rozwiązać niektóre z najbardziej krytycznych problemów, z którymi nasi klienci borykają się obecnie i z którymi będą zmagać się w przyszłości” - stwierdziła Lorena Elizondo, główny dyrektor ds. strategii NielsenIQ.

„Ambicją NielsenIQ jest holistyczne podejście do handlu elektronicznego. Foxintelligence odgrywa kluczową rolę w tej strategii, rozszerzając zasięg naszego niezrównanego rozwiązania do pomiaru sprzedaży detalicznej. Odkrywają one martwe punkty działalności internetowej, takie jak platformy sprzedaży, specjaliści od kategorii, bezpośredni konsumenci, szybka sprzedaż i podmioty na ostatnim etapie sprzedaży, zapewniając pełne pokrycie rynku” – powiedział Clément Colin, dyrektor ds. międzynarodowych pomiarów handlu elektronicznego w NielsenIQ.

Foxintelligence gromadzi i anonimizuje paragony elektroniczne w celu stworzenia szczegółowych, kompleksowych i zastrzeżonych danych transakcyjnych. Dane te są podstawą badań rynkowych w dzisiejszej erze cyfrowej konsumpcji, natomiast NielsenIQ będzie ich motorem napędowym.

„Jesteśmy niezwykle dumni i szczęśliwi, że możemy dołączyć do grupy NielsenIQ. Od ponad roku pracowaliśmy nad wspólnymi zagadnieniami, aby dostarczać naszym klientom jeszcze większą wartość, a teraz będziemy im dostarczać pełniejszą i bardziej zintegrowaną wizję rynku internetowego i stacjonarnego” – skomentował Edouard Nattée, dyrektor generalny i założyciel Foxintelligence.

Przejęcie Foxintelligence stanowi najnowszy odważny krok NielsenIQ w dostarczaniu przełomowych, kompleksowych danych z zakresu handlu elektronicznego. We wrześniu 2021 roku NielsenIQ przejęła Rakuten Intelligence i Data Impact, aby wzmocnić swoją ofertę rozwiązań e-commerce i poszerzyć ją na skalę międzynarodową.

NielsenIQ

NielsenIQ jest światowym liderem w dziedzinie dostarczania najbardziej kompletnego i bezstronnego wglądu w zachowania klientów. Działając w oparciu o przełomową platformę danych konsumenckich i czerpiąc z rozległych zdolności analitycznych, NielsenIQ umożliwia śmiałe i pewne podejmowanie decyzji przez czołowych światowych producentów towarów konsumpcyjnych i sprzedawców.

Korzystając z kompleksowych zbiorów danych i analizując w równym stopniu wszystkie transakcje, NielsenIQ zapewnia swoim klientom nastawiony na przyszłość wgląd w zachowania klientów, który pozwala optymalizować wydajność na wszystkich platformach detalicznych. Nasza otwarta filozofia integracji danych pozwala na tworzenie najbardziej znaczących zbiorów danych o konsumentach na całym świecie. NielsenIQ oferuje całą prawdę.

Jako spółka należąca do portfela Advent International, NielsenIQ działa na blisko 100 rynkach, obejmując swoim zasięgiem ponad 90% globalnej populacji. Więcej informacji na stronie NielsenIQ.com.

Foxintelligence

Misją Foxintelligence jest dostarczanie decydentom danych, które poprawiają sposób funkcjonowania społeczeństw i przedsiębiorstw. Firma dostarcza najlepsze informacje na temat ostatnich trendów w europejskim handlu elektronicznym poprzez zapewnienie dostępu informacji z e-paragonów pochodzących od setek sprzedawców i tysięcy marek. W ten sposób Foxintelligence gromadzi informacje handlowe dotyczące handlu elektronicznego z wiadomości e-mail (np. elektroniczne paragony): dzięki autorskiej technologii Foxintelligence potrafi ustrukturyzować tę ogromną ilość danych, aby wygenerować niespotykane dotąd spostrzeżenia na temat rynku i udostępnić je na swojej platformie SaaS Foxapp.

Wersja źródłowa na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20211208005244/en/

Źródło: NielsenIQ

KONTAKT:

Obsługa mediów w USA i na świecie

Fernanda Paredes, fernanda.paredes@nielseniq.com, +1 917-291-1196

Alex Tekip, alexandra.tekip@nielseniq.com,  +1 517-249-2588

-

Obsługa mediów w EU

Francja: Sebastien Monard, sebastien.monard@nielseniq.com,  +33 6 85 32 94 61

Niemcy: Julia Mayer, julia.mayer@nielseniq.com

Hiszpania: Marta Correia da Silva, marta.correia@nielseniq.com

Włochy: Lara Clementi, lara.clementi@nielseniq.com,  +39 344 0164721

Wielka Brytania: Mikolaj Piotrowski, mikolaj.piotrowski@nielseniq.com,  +48661950246

Źródło informacji: Business Wire

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 08.12.2021, 15:41
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ