Pobierz materiał i Publikuj za darmo
CHICAGO--(BUSINESS WIRE)-- Proces zakupowy nieustannie ewoluuje, ponieważ konsumenci mają coraz większą kontrolę nad tym, co robią, widzą i słyszą. Oznacza to, że narzędzia wykorzystywane do monitorowania i analizowania sprzedaży, udziału w rynku i zachowań konsumenckich również muszą się zmieniać. W środowisku, w którym wciąż obserwowane są dynamiczne zmiany, pomiar czasu, miejsca i sposobu dokonywania zakupów przez konsumentów jest niezbędny. Pozwala to producentom i detalistom szybko rotujących dóbr konsumpcyjnych (FMCG) przewidywać trendy i sprawniej reagować na potrzeby i oczekiwania klientów.
Wprawdzie najszybciej rozwijającym się kanałem w Europie Zachodniej i Ameryce Północnej jest internet, jednak narzędzia pomiaru handlu elektronicznego są w dużej mierze fragmentaryczne. Użytkownicy muszą łączyć dane z różnorodnych źródeł, aby uzyskać pełny obraz rynku. NielsenIQ zmienia branżę FMCG i handlu detalicznego dzięki swoim innowacyjnym rozwiązaniom i precyzyjnym spostrzeżeniom, które oferują zintegrowany, precyzyjny, kompletny i jeszcze bardziej szczegółowy obraz rynku offline i online, ułatwiając analizę trendów w poszczególnych kanałach.
Foxintelligence, najnowszy nabyty podmiot, wzmocni ofertę firmy na całym świecie.
Foxintelligence jest największym w Europie dostawcą usług pomiaru handlu elektronicznego i analizy danych konsumenckich. Prowadzi największy w Europie panel konsumencki zgodny z wymogami RODO, który może pochwalić się ponad 600000 aktywnych kupujących online we Francji, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii i Wielkiej Brytanii, a jako firma wspierana przez NielsenIQ będzie mogła rozszerzyć swój zasięg i ofertę na dodatkowe rynki.
Osiem miesięcy po utworzeniu samodzielnej jednostki NielsenIQ dokonał kilku kluczowych przejęć i znacznie zwiększył inwestycje w celu przyspieszenia dostarczania produktów i budowania kompleksowych rozwiązań, całkowicie zmieniając oblicze rozwiązań pomiarowych i analitycznych dostępnych dla dynamicznie zmieniającej się branży FMCG i handlu detalicznego.
„Naszym celem jest zmiana sposobu, w jaki działamy i obsługujemy naszych klientów, wspomagając ich w przyspieszeniu wzrostu. Inwestycje, które poczyniliśmy do tej pory, stanowią fundament transformacji NielsenIQ i przenoszą kluczowe talenty do firmy, aby rozwiązać niektóre z najbardziej krytycznych problemów, z którymi nasi klienci borykają się obecnie i z którymi będą zmagać się w przyszłości” - stwierdziła Lorena Elizondo, główny dyrektor ds. strategii NielsenIQ.
„Ambicją NielsenIQ jest holistyczne podejście do handlu elektronicznego. Foxintelligence odgrywa kluczową rolę w tej strategii, rozszerzając zasięg naszego niezrównanego rozwiązania do pomiaru sprzedaży detalicznej. Odkrywają one martwe punkty działalności internetowej, takie jak platformy sprzedaży, specjaliści od kategorii, bezpośredni konsumenci, szybka sprzedaż i podmioty na ostatnim etapie sprzedaży, zapewniając pełne pokrycie rynku” – powiedział Clément Colin, dyrektor ds. międzynarodowych pomiarów handlu elektronicznego w NielsenIQ.
Foxintelligence gromadzi i anonimizuje paragony elektroniczne w celu stworzenia szczegółowych, kompleksowych i zastrzeżonych danych transakcyjnych. Dane te są podstawą badań rynkowych w dzisiejszej erze cyfrowej konsumpcji, natomiast NielsenIQ będzie ich motorem napędowym.
„Jesteśmy niezwykle dumni i szczęśliwi, że możemy dołączyć do grupy NielsenIQ. Od ponad roku pracowaliśmy nad wspólnymi zagadnieniami, aby dostarczać naszym klientom jeszcze większą wartość, a teraz będziemy im dostarczać pełniejszą i bardziej zintegrowaną wizję rynku internetowego i stacjonarnego” – skomentował Edouard Nattée, dyrektor generalny i założyciel Foxintelligence.
Przejęcie Foxintelligence stanowi najnowszy odważny krok NielsenIQ w dostarczaniu przełomowych, kompleksowych danych z zakresu handlu elektronicznego. We wrześniu 2021 roku NielsenIQ przejęła Rakuten Intelligence i Data Impact, aby wzmocnić swoją ofertę rozwiązań e-commerce i poszerzyć ją na skalę międzynarodową.
NielsenIQ
NielsenIQ jest światowym liderem w dziedzinie dostarczania najbardziej kompletnego i bezstronnego wglądu w zachowania klientów. Działając w oparciu o przełomową platformę danych konsumenckich i czerpiąc z rozległych zdolności analitycznych, NielsenIQ umożliwia śmiałe i pewne podejmowanie decyzji przez czołowych światowych producentów towarów konsumpcyjnych i sprzedawców.
Korzystając z kompleksowych zbiorów danych i analizując w równym stopniu wszystkie transakcje, NielsenIQ zapewnia swoim klientom nastawiony na przyszłość wgląd w zachowania klientów, który pozwala optymalizować wydajność na wszystkich platformach detalicznych. Nasza otwarta filozofia integracji danych pozwala na tworzenie najbardziej znaczących zbiorów danych o konsumentach na całym świecie. NielsenIQ oferuje całą prawdę.
Jako spółka należąca do portfela Advent International, NielsenIQ działa na blisko 100 rynkach, obejmując swoim zasięgiem ponad 90% globalnej populacji. Więcej informacji na stronie NielsenIQ.com.
Foxintelligence
Misją Foxintelligence jest dostarczanie decydentom danych, które poprawiają sposób funkcjonowania społeczeństw i przedsiębiorstw. Firma dostarcza najlepsze informacje na temat ostatnich trendów w europejskim handlu elektronicznym poprzez zapewnienie dostępu informacji z e-paragonów pochodzących od setek sprzedawców i tysięcy marek. W ten sposób Foxintelligence gromadzi informacje handlowe dotyczące handlu elektronicznego z wiadomości e-mail (np. elektroniczne paragony): dzięki autorskiej technologii Foxintelligence potrafi ustrukturyzować tę ogromną ilość danych, aby wygenerować niespotykane dotąd spostrzeżenia na temat rynku i udostępnić je na swojej platformie SaaS Foxapp.
Wersja źródłowa na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20211208005244/en/
Źródło: NielsenIQ
KONTAKT:
Obsługa mediów w USA i na świecie
Fernanda Paredes, fernanda.paredes@nielseniq.com, +1 917-291-1196
Alex Tekip, alexandra.tekip@nielseniq.com, +1 517-249-2588
-
Obsługa mediów w EU
Francja: Sebastien Monard, sebastien.monard@nielseniq.com, +33 6 85 32 94 61
Niemcy: Julia Mayer, julia.mayer@nielseniq.com
Hiszpania: Marta Correia da Silva, marta.correia@nielseniq.com
Włochy: Lara Clementi, lara.clementi@nielseniq.com, +39 344 0164721
Wielka Brytania: Mikolaj Piotrowski, mikolaj.piotrowski@nielseniq.com, +48661950246
Źródło informacji: Business Wire
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 08.12.2021, 15:41 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |