Pobierz materiał i Publikuj za darmo
AMSTERDAM--(BUSINESS WIRE)-- Tommy Hilfiger, marka należąca do PVH Corp. [NYSE: PVH], z przyjemnością ogłasza sześciu finalistów tegorocznej edycji wyzwania Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge, których wyłoniono spośród ponad 430 zgłoszeń złożonych przez firmy z całego świata na etapie start-up i scale-up. W myśl idei, jaka przyświeca marce Tommy Hilfiger: „Niczego nie marnuj, otwórz się na różnorodność”, trzecia edycja wyzwania ma służyć dalszemu wzmacnianiu i wspieraniu „czarnych, rdzennych i kolorowych” przedsiębiorców (BIPOC), którzy działają na rzecz rozwoju swoich społeczności, jednocześnie promując wizję mody opartej w większym stopniu na zasadzie włączenia. W związku z tym, że potrzeba wywierania wpływu na branżę jest teraz ważniejsza niż kiedykolwiek, tegoroczna edycja Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge została przeprowadzona w całości wirtualnie, aby pokonać przedłużające się ograniczenia i wyzwania związane z pandemią koronawirusa.
Niniejszy komunikat prasowy zawiera materiały multimedialne. Pełna wersja dostępna jest pod adresem: https://www.businesswire.com/news/home/20211213005214/en/.
Wszystkie zgłoszenia zostały wnikliwie przeanalizowane przez wewnętrznych i zewnętrznych ekspertów w ramach wieloetapowego, trwającego cały rok procesu. W tym celu wykorzystano dedykowany zestaw kryteriów dotyczących m.in. potencjalnego oddziaływania na społeczeństwo i wzrostu rynkowego. Wyłoniono sześciu finalistów, którzy zaprezentują swoje pomysły biznesowe przed jury złożonym z liderów w obszarach biznesu i zrównoważonego rozwoju, podczas wirtualnej, ogólnoświatowej gali finałowej Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge, która odbędzie się w dniach 12-13 stycznia 2022 r.
„Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge odzwierciedla naszą wieloletnią misję, jaką jest wykorzystanie potęgi świata mody do promowania zasady włączenia, przedstawicielstwa i zmian - powiedział Tommy Hilfiger. - Nasza branża idzie do przodu wyłącznie dzięki nowym, świeżym pomysłom, które stanowią wyzwanie dla naszego sposobu myślenia, budowania i tworzenia. Dla nas, jako marki, ważne jest wykorzystywanie stworzonej przez nas platformy w taki sposób, aby oddać głos przedsiębiorcom, w tym naszym finalistom, i stworzyć im możliwość wywierania realnego i długotrwałego wpływu”.
Wśród sześciu finalistów znaleźli się:
- Clothes to Good: przedsiębiorstwo społeczne z siedzibą w RPA, które poprzez recykling tekstyliów tworzy nowe możliwości w obszarze mikroprzedsiębiorczości oraz miejsca pracy dla osób niepełnosprawnych i ich rodzin, zwłaszcza matek;
- Haelixa: szwajcarska technologia śledzenia produktów, która ma na celu przyspieszenie globalnej transformacji w kierunku bardziej przejrzystych łańcuchów dostaw towarów konsumenckich;
- MAFI MAFI: etiopska marka odzieżowa oparta na zasadzie zrównoważenia, która tworzy kolekcje ubrań gotowych do noszenia, zachowując pradawne tradycje i wzmacniając pozycję niszowych twórców;
- Lalaland: holenderska platforma wykorzystująca sztuczną inteligencję do tworzenia zindywidualizowanych i opartych na zasadzie włączenia modeli syntetycznych o różnym pochodzeniu etnicznym, wieku i rozmiarach, z ponad 35 wariantami prezentacji;
- SOKO: firma jubilerska z Kenii wykorzystująca technologię mobilną, aby zapewnić niszowym kenijskim twórcom dostęp do globalnego rynku za pośrednictwem platformy mobilnej;
- UZURI K&Y: rwandyjska marka ekologicznego obuwia wykorzystująca w procesie produkcyjnym opony samochodowe pochodzące z recyklingu, zatrudniająca młode osoby z terenów Afryki Subsaharyjskiej, wyposażając je w umiejętności i zapewniając niezależność finansową.
W skład jury podczas gali finałowej wejdą:
- Tommy Hilfiger;
- Martijn Hagman, dyrektor generalny Tommy Hilfiger Global i PVH Europe;
- Yara Shahidi, wielokrotnie nagradzana aktorka, producentka i agentka zmiany;
- Esther Verburg, specjalistka ds. propozycji wartości pracowniczych, zrównoważonego biznesu i innowacji w Tommy Hilfiger Global i PVH Europe;
- Adrian Johnson, przedsiębiorca, adiunkt przedsiębiorczości, technologii i mediów w INSEAD;
- Katrin Ley, dyrektor zarządzająca Fashion for Good i założycielka społeczności Amsterdam Global Shapers Hub.
- Yvonne Bajela, członek założycielski i dyrektor firmy inwestycyjnej Impact X Capital.
Przy wsparciu Tommy’ego Hilfigera i ekspertów INSEAD sześciu finalistów stworzyło i dopracowało swoje biznesplany, które zostaną zaprezentowane podczas finałowej gali. Arooj Aftab, twórca treści, ilustrator, pisarz i założyciel #DonewithDiversity, będzie gospodarzem gali, w trakcie której jury wyłoni dwóch zwycięzców. Pomiędzy nimi rozdysponowana zostanie kwota 200000 euro na realizację przedsięwzięć. Zwycięzcy będą mogli również przez cały rok korzystać z opieki mentorskiej Tommy’ego Hilfigera i ekspertów INSEAD, a także wziąć udział w programie INSEAD Social Entrepreneurship Program (ISEP). Dodatkowe 15000 euro zostanie przyznane finaliście, którego współpracownicy firmy Tommy Hilfiger wyłonią w ramach głosowania na „Nagrodę Publiczności”.
„Jako kluczowi gracze w branży modowej mamy obowiązek wspierania, wzmacniania i promowania idei włączenia. Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge jest wyrazem naszego zaangażowania na rzecz wnoszenia znaczącego i trwałego wkładu w kształtowanie wyższej jakości branży modowej - powiedział Martijn Hagman, dyrektor generalny Tommy Hilfiger Global i PVH Europe. - W naszej naturze leży napędzanie zmian, nawet w najbardziej wymagających czasach. Jesteśmy dumni, że możemy kontynuować wzmacnianie pomysłów przedsiębiorców, którzy tworzą krajobraz świata mody, jaki chcemy i mamy potrzebę oglądać”.
Misją Tommy Hilfiger jest wypracowanie czołowej pozycji w dziedzinie zrównoważonego projektowania i stylu życia - w myśl idei: „Niczego nie marnuj, otwórz się na różnorodność” - dzięki stosowaniu określonych metod tworzenia produktów, zarządzania działalnością i utrzymywania kontaktu ze społecznościami i podmiotami zainteresowanymi. Więcej informacji o podejściu marki Tommy Hilfiger do zrównoważonego rozwoju, wspieranym przez strategię PVH Forward Fashion można znaleźć na: https://global.tommy.com/en_int/about-us-corporate-responsibility.
Więcej informacji o Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge oraz o tym, jak wziąć udział w wyzwaniu, można znaleźć na: https://responsibility.pvh.com/tommy/fashion-frontier-challenge/. Wszyscy fani marki i osoby ją śledzące mogą uczestniczyć w dyskusjach na profilach Tommy Hilfiger w mediach społecznościowych: #TommyHilfiger i @TommyHilfiger.
Tommy Hilfiger
Tommy Hilfiger to jedna z największych na świecie firm z branży odzieżowej i lifestyle’owej w segmencie premium, która w swoim portfelu posiada takie marki jak TOMMY HILFIGER czy TOMMY JEANS. Firma zajmuje się głównie projektowaniem i sprzedażą wysokiej jakości odzieży męskiej szytej na miarę, a także odzieży sportowej, kolekcji odzieży i strojów sportowych dla kobiet, ubrań dla dzieci, kolekcji odzieży dżinsowej, bielizny (w tym szlafroków, bielizny nocnej i strojów domowych) oraz obuwia i dodatków. Za pośrednictwem starannie wybranych licencjobiorców Tommy Hilfiger oferuje również uzupełniające produkty lifestyle’owe, takie jak okulary, zegarki, perfumy, kostiumy kąpielowe, skarpetki, galanteria skórzana, artykuły gospodarstwa domowego i walizki. Linia produktów TOMMY JEANS obejmuje odzież dżinsową i obuwie dla kobiet i mężczyzn, dodatki i perfumy. Towary marki TOMMY HILFIGER i TOMMY JEANS można kupić na całym świecie za pośrednictwem rozbudowanej sieci sklepów detalicznych TOMMY HILFIGER i TOMMY JEANS, w czołowych butikach i domach towarowych, u wybranych sprzedawców internetowych, a także na stronie tommy.com.
PVH Corp.
PVH jest jedną z największych i najbardziej podziwianych firm odzieżowych na świecie, która łączy konsumentów z ponad 40 krajów. Wśród jej legendarnych marek znajdują się Calvin Klein oraz TOMMY HILFIGER. 140-letnia historia firmy budowana jest na sile jej marek, zespołu i zaangażowania, by kształtować modę w dobrych kierunkach. To jest jej siła. To jest siła PVH.
Firma zachęca do obserwowania jej profili w mediach społecznościowych Facebook, Instagram, Twitter i LinkedIn.
Wersja źródłowa dostępna na stronie businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20211213005214/en/.
Źródło: Tommy Hilfiger
KONTAKT:
Tommy Hilfiger Media
Virginia Ritchie
wiceprezes ds. komunikacji globalnej
e-mail: virginia.ritchie@tommy.com
tel. +31 6 4318 4870
Źródło informacji: Business Wire
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 14.12.2021, 10:55 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |