Pobierz materiał i Publikuj za darmo
![Nest Bank (1)](/sites/default/files/styles/open_article_750/public/attachments/202112/DOC.20211215.41115873.1.jpg?itok=fs8Q2q4o)
Nowy wygląd i sprawdzona strategia
W 2019 roku Nest Bank zaktualizował swoją strategię biznesową i skoncentrował się na segmencie mikro- i małych firm. Utrzymując jednocześnie atrakcyjną i nowoczesną ofertę dla klientów indywidualnych.
„Przez 2 lata przeszliśmy prawdziwą transformację cyfrową - od banku tradycyjnego do banku, w którym wygodny dostęp do produktów przez internet stanowi filar działalności. Naszym marzeniem jest, aby wszystkie usługi pod marką Nest stanowiły część biznesu przedsiębiorcy. Do tej pory koncentrowaliśmy się na udoskonaleniu procesów, wprowadzaniu nowych technologii informatycznych, przebudowaniu zespołów i nadaniu im interdyscyplinarnego charakteru. Konsekwentnie realizowaliśmy też strategię biznesową opartą na całkowitej specjalizacji na segmencie mikro- i małych firm. Przyszedł czas na to, aby zmienić się także wizualnie. Nowa identyfikacja wizualna jest odzwierciedleniem naszej strategii biznesowej” - mówi Piotr Kowynia, prezes zarządu Nest Banku. „W Nest Banku przedsiębiorca jest zawsze na pierwszym miejscu. Z myślą o jego firmie tworzymy nowoczesne usługi finansowe, które stają się częścią jej procesu biznesowego. Pracując nad konkretnymi rozwiązaniami, często zadajemy sobie pytanie, czy tak postąpiłby nasz przedsiębiorca, rozwijając swój biznes? Jesteśmy bankiem, który pracuje z przedsiębiorcami nad osiągnieciem wspólnego sukcesu” - dodaje Piotr Kowynia.
Nest Bank zamierza kontynuować dotychczasową strategię biznesową, co znalazło odzwierciedlenie w nowym pozycjonowaniu marki.
„Nest Bank to bank, który ceni i podziwia siłę przedsiębiorców. Imponuje nam ich odwaga i determinacja w dążeniu do celu. Dla nas każdy przedsiębiorca jest współczesnym bohaterem polskiej gospodarki. Jesteśmy dla tych, którzy szukają banku partnera realnie wspierającego ich działania poprzez nowoczesne usługi finansowe” - mówi Bartosz Dziendziel dyrektor Departamentu Marketingu Nest Banku. „Wyrazem nowego pozycjonowania jest mocne hasło marki >>Siła Przedsiębiorców<<, a także nowoczesna i dynamiczna identyfikacja wizualna. Postawiliśmy na wyraziste i zdecydowane kolory, które podkreślają energię i gotowość do działania. Całość tworzy identyfikację unikalną na tle zarówno rynku bankowego, jak i innych firm z sektora finansowego, tzw. >>fintechów<<” - dodaje Bartosz Dziendziel, dyrektor Departamentu Marketingu Nest Banku.
Jak będzie wyglądał Nest Bank i co się zmieni?
Bank zmieni swoje logo, stronę internetową, bankowość internetową i aplikację mobilną, wizerunki kart płatniczych (zarówno plastikowych, jak i w portfelach mobilnych), placówki, wygląd profili w social mediach i innych materiałów marketingowych. Za przygotowanie materiałów odpowiada warszawskie biuro międzynarodowej agencji brandingowej Dragon Rouge. Jego dyrektor kreatywny Viktor Konovalov tak podsumowuje projekt:
„Pracując nad identyfikacją wizualną dla Nest Banku, szukaliśmy odpowiednich środków, by wyrazić energię, nowoczesność, otwartość i szczerość marki w relacjach z klientami. W warstwie językowej postawiliśmy na transparentne informowanie o benefitach i hasło wprost wyrażające respekt dla grupy docelowej banku. W warstwie wizualnej zaś idea bezpośredniej relacji z klientami znajduje odzwierciedlenie w postaci własnych, niepowtarzalnych ilustracji, wymownej ikonografii i charakterystycznej typografii. Ta ostatnia jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych i mocnych wizualnie atutów naszego rozwiązania dla marki Nest Bank. Całość dopełniliśmy odważną, kontrastową i świeżą kolorystyką, kojarzącą się bardziej ze światem tzw. >>fintechów<< niż tradycyjną bankowością”.
Kiedy klienci powinni spodziewać się zmian?
Bank zapowiada, że pierwsze zmiany wprowadzi pod koniec I kwartału 2022 roku. Jednak o dokładnej dacie klienci zostaną poinformowani na początku przyszłego roku. W I kwartale 2022 roku ma zmienić się wygląd strony internetowej, bankowości internetowej i aplikacji mobilnej, a także profili banku w social mediach. Zmieni się również wygląd kart płatniczych, ale najwcześniej w II kwartale 2022 roku. W trosce o ekologię bank nie zamierza wymieniać kart płatniczych, które nie straciły ważności. W drugiej połowie 2022 roku bank planuje także zmienić wygląd placówek.
Bank przygotował dla klientów pakiet informacji na temat planowanych zmian: https://www.nestbank.pl/zmieniamy-sie.
Źródło informacji: Nest Bank
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 15.12.2021, 10:09 |
Źródło informacji | Nest Bank |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Poczuj miętę do latania – PLL LOT z wyjątkową ofertą promocyjną, nie tylko dla zakochanych
- Polskie Linie Lotnicze LOT przygotowały walentynkową promocję, która zaprasza do odkrywania Polski i Europy.
- Narodowy przewoźnik uruchomił akcję promocyjną, w ramach której podróżni będą mogli skorzystać ze specjalnego kodu zniżkowego, obejmującego wszystkie loty krótkodystansowe oraz krajowe z regularnej siatki połączeń LOT-u.
- Oferta będzie dostępna dla podróżnych w okresie 12-14 lutego 2024 r., dla wszystkich rezerwacji założonych na minimum dwie dorosłe osoby.- 12.02.2025, 15:10
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PLL LOT
-
Image
5 milionów ton ropy naftowej z podmorskiego złoża ORLEN Petrobaltic
W lutym 2025 roku wydobycie ropy naftowej z polskiego złoża B3 przekroczyło 5 mln ton. ORLEN Petrobaltic eksploatuje je nieprzerwanie od 31 lat na potrzeby energetyczne naszego kraju. Ropa znajduje się tam na głębokości 1450 m pod dnem Bałtyku, a głębokość morza sięga 80 m.- 12.02.2025, 14:56
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: ORLEN
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ