Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Organizację ubiegłorocznego plebiscytu mocno utrudniły restrykcje związane z pandemią i niestety nie można było się spotkać na uroczystej gali. Od czego jednak lotnicza wyobraźnia? Dzielna ekipa reporterska ruszyła w Polskę i odwiedziła wszystkich laureatów, wręczając im statuetki - Cumulusy, które już od pierwszej edycji tego wydarzenia zyskały miano „lotniczych Oscarów”. Efektem tej podróży po kraju był cykl filmowy pt. „Szlakiem Cumulusów” , który przedstawiał nieznane dotąd oblicza ludzi lotnictwa i cieszył się wielkim zainteresowaniem widzów.
Rok 2021, choć trudny dla nas wszystkich, okazał się o wiele lepszy od poprzedniego i podniebna rywalizacja sportowa odbyła się w wielu dyscyplinach, w których tradycyjnie Polacy często zdobywali najcenniejsze trofea i medale. Na terenie naszego kraju ustanowione zostały nowe rekordy, byliśmy też świadkami ekstremalnych, wręcz szalonych wyczynów lotniczych, odbywały się pokazy i pikniki lotnicze oraz zawody rangi mistrzostw świata czy pucharu świata, w tym te najstarsze i najbardziej prestiżowe, czyli 64. Puchar Gordona Bennetta.
Kto w bieżącej edycji plebiscytu otrzyma statuetki, dyplomy, wyróżnienia specjalne i nagrody? Zdecydują o tym osiągnięcia sportowców lotniczych, głosy członków Kapituły, władz aeroklubów, dziennikarzy i oczywiście wszystkich kibiców oraz sympatyków lotnictwa.
Na stronie internetowej www.cumulusy.pl dostępny jest formularz, za pomocą którego do końca roku można zgłaszać swoich kandydatów do wyróżnień. Na początku stycznia rozpocznie się pierwszy etap głosowania, po którym poznamy grono finalistów, a następnie rozpocznie się głosowanie finałowe, które ostatecznie wyłoni laureatów.
Wsparcie zarówno nowych, jak i dotychczasowych partnerów, patronów, sponsorów oraz sprzymierzeńców na pewno pozwoli pokonać wszelkie trudy organizacyjne i 26 lutego 2022 roku spotkamy się w hotelu Airport Hotel Okęcie w Warszawie na uroczystej gali CUMULUSY 2021, podczas której uhonorowani i wyróżnieni zostaną nie tylko sportowcy, ale też osoby oraz przedstawiciele firm i instytucji, dzięki którym można bezpiecznie latać, dzięki którym mamy tak przebogatą i piękną historię polskiego lotnictwa, dzięki którym te tradycje można dalej kultywować i rozwijać.
Organizatorzy: AIR SPORTS PROMOTION i Fundacja AVIATORNIA
Źródło informacji: AIR SPORTS PROMOTION
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 15.12.2021, 15:07 |
Źródło informacji | AIR SPORTS PROMOTION |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Midea zostanie nowym głównym partnerem FC Barcelony
Globalna marka numer 1 w dziedzinie inteligentnych artykułów gospodarstwa domowego podpisuje pięciosezonową umowę, w ramach której jej logo trafi na koszulki FC Barcelony od sezonu 2026/2027.- 03.09.2025, 08:49
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PR Newswire
-
Ponad 90% rodziców rezygnuje ze swoich potrzeb, by sfinansować edukację dzieci
- 03.09.2025, 08:00
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Smartney Grupa Oney
-
Image
DHL eCommerce Polska wspiera zdrowie psychiczne młodzieży. Start kampanii „Zatrzymaj hejt - nadawaj dobro” w ramach programu „Mów Do Mnie - #TokTuMi”
Początek roku szkolnego to doskonały moment, aby zwrócić uwagę na jedno z najpoważniejszych wyzwań młodego pokolenia - zdrowie psychiczne. DHL eCommerce Polska we współpracy ze Stowarzyszeniem Mentalnie Równi, organizatorem programu „Mów Do Mnie - #TokTuMi”, rozpoczyna ogólnopolską kampanię społeczną „Zatrzymaj hejt - nadawaj dobro”. W ramach programu firma obejmie patronatem lekcje poświęcone dwóm kluczowym obszarom: przeciwdziałaniu hejtowi rówieśniczemu oraz mądremu korzystaniu z nowych technologii. W akcji ma wziąć udział 38 000 uczniów ze szkół podstawowych i ponadpodstawowych oraz ich rodzice i nauczyciele.- 01.09.2025, 12:45
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: DHL
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ