Pobierz materiał i Publikuj za darmo
W tym roku w akcję zaangażowały się firmy: Aereco, AMA-BUD, Archicom, ARIA Development, Dantex, Eco-Classic, Fortis Development, Immobart, Interparking, Mak Dom, Marvipol Development, Matexi, Novisa Development, Robyg, Sedno Dom, SGI, Spravia, Unidevelopment, UNIQA, Yareal Polska oraz Ewa Radojewska. Akcja powstała z inicjatywy Fundacji Pamięci o Bohaterach Powstania Warszawskiego.
„Rokrocznie wspieramy Powstańców Warszawskich, zarówno w dniach obchodów rocznicy wybuchu powstania, jak i w okresie świątecznym, w którym wsparcie to jest niezwykle potrzebne. Nasi bohaterowie wielokrotnie podkreślają, że największą przyjemność sprawia im rozmowa, czas, w którym mogą podzielić się z nami swoimi doświadczeniami. Dla nas to nie tylko okazja do poznania Bohaterów naszego miasta, ale przede wszystkim wspaniałych, mądrych i odważnych ludzi” – powiedział Grzegorz Kiełpsz, prezes Polskiego Związku Firm Deweloperskich.
„Od prawie dwóch lat żyjemy w innej rzeczywistości niż ta, którą znaliśmy do tej pory. Nasze kontakty są w większości wirtualne, brakuje nam spotkań i rozmów na żywo. Jeśli dla niektórych z nas jest to trudne, to co mają powiedzieć osoby starsze? Wyłączmy się zatem choć na chwilę w te święta i poświęćmy nasz czas najbliższym. To najcenniejsze, co możemy podarować – siebie i czas. Cieszę się, że chociaż w symboliczny sposób mogę pomóc i umilić celebrację Świąt Bożego Narodzenia osobom, których odwaga mnie samą onieśmiela” – powiedziała Ewa Radojewska, przedstawicielka firmy Volumetric Polska, która co roku wspiera Powstańców Warszawskich.
„W imieniu Powstańców Warszawskich dziękuję dziesiątkom wolontariuszy i wielu przedsiębiorstwom, które tak licznie o nas pamiętają. To dla wielu z nas nie tylko paczki świąteczne, ale i możliwość rozmowy, kontaktu z innymi osobami” – dodaje Jerzy Mindziukiewicz ps. Jur, wiceprezes Związku Powstańców Warszawskich.
Źródło informacji: Polski Związek Firm Deweloperskich
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 17.12.2021, 13:31 |
Źródło informacji | Polski Związek Firm Deweloperskich |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
„Played, Worn & Torn Auction” od Julien's powraca do miasta muzyki z legendarną aukcją 20-21 listopada 2024 r.
- 19.11.2024, 15:10
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Saudyjska Komisja Filmowa uroczyście zamyka drugą edycję Konferencji Krytyki Filmowej
- 15.11.2024, 09:08
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: Business Wire
-
Image
Te nietypowe znaleziska z lumpeksów zaskoczyły wszystkich
Branża tekstylna stoi w obliczu poważnych wyzwań środowiskowych. Szacuje się, że co roku produkuje się 100 miliardów sztuk odzieży, z czego ogromna część nigdy nie trafia do konsumentów lub jest noszona tylko kilka razy [1]. W ten sposób 92 miliony ton ubrań trafia każdego roku na wysypiska, tworząc toksyczne hałdy na pustyniach czy terenach wiejskich, przyczyniając się do rozwoju zjawiska zwanego „fast fashion”. To ilość, która mogłaby wypełnić… 1,5 miliona ciężarówek.- 14.11.2024, 08:00
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: Semcore Sp. z o.o.