Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Cykl bożonarodzeniowych atrakcji rozpoczął się w Pleszewie 5 grudnia i to bardzo spektakularnie, bo odpaleniem świątecznych iluminacji i gigantycznej choinki. Był też wjazd św. Mikołaja, animacje dla dzieci i wręczenie nagród w świątecznych konkursach.
Kolejne dwa weekendy to już zimowo-świąteczne szaleństwa od piątku do niedzieli. Były świąteczne spektakle – fireshow, przedstawienie z interaktywną bitwą na śnieżki oraz spektakl akrobatyczny. Był koncert kolęd, animacje dla dzieci, warsztaty robienia pierników, czytanie wigilijnych opowieści, karuzela oraz przejazdy świąteczną kolejką wąskotorową. Najwięcej emocji wzbudziły jednak żywe i oryginalne renifery, które przez kilka godzin polecały się do oglądania i fotografowania wspólnie ze św. Mikołajem.
Atrakcje fundował mieszkańcom burmistrz Pleszewa dzięki nagrodzie finansowej w ramach rządowego konkursu „Samorząd PRO FAMILIA”. Pleszew w kategorii gmin miejsko-wiejskich zajął w nim pierwsze miejsce jako samorząd przyjazny rodzinom. – Postanowiliśmy tę nagrodę w kwocie 50 tys. zł oddać mieszkańcom, bo bez nich Pleszew nie byłby miastem rodzinnym, w którym dobrze się żyje. W każdy weekend pleszewski Rynek był pełen dzieci i dorosłych. Wiać, że tego typu atrakcji w Pleszewie brakowało – podsumował świąteczne spotkania Arkadiusz Ptak, burmistrz Miasta i Gminy Pleszew.
Dodatkowo i tradycyjnie w drugi dzień Świąt Bożego Narodzenia w szopce betlejemskiej na pleszewskim rynku pojawią się żywe zwierzęta.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 21.12.2021, 08:31 |
Źródło informacji | Pleszew |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Blokees oficjalnie ogłasza rozpoczęcie drugiego sezonu III konkursu BFC: Breaking the Cocoon Season
- 01.04.2025, 15:31
- Kategoria: Polityka i społeczeństwo
- Źródło: PR Newswire
-
CIVIS Media Prize 2025 | 29 productions nominated, 6 podcasts for public voting
- 01.04.2025, 10:34
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: APA-OTS
-
Image
VII edycja Ogólnopolskiego Badania Podróżników - opowiedz, jak podróżowałeś w 2024 roku i wygraj wyprawę na Islandię
31 marca ruszyła VII edycja Ogólnopolskiego Badania Podróżników - największego badania podróżniczego w Polsce, organizowanego przez Soliści Adventure Club we współpracy z Instytutem Badawczym MANDS - Badania Rynku i Opinii. Celem inicjatywy jest stworzenie profilu polskiego podróżnika - jego stylu podróżowania, inspiracji i zwyczajów. Projekt pozwala branży turystycznej lepiej zrozumieć potrzeby klientów i trafniej odpowiadać na zmieniające się trendy.- 31.03.2025, 09:00
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Źródło informacji: GA Adventures Sp. z o.o.
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ