Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Cykl bożonarodzeniowych atrakcji rozpoczął się w Pleszewie 5 grudnia i to bardzo spektakularnie, bo odpaleniem świątecznych iluminacji i gigantycznej choinki. Był też wjazd św. Mikołaja, animacje dla dzieci i wręczenie nagród w świątecznych konkursach.
Kolejne dwa weekendy to już zimowo-świąteczne szaleństwa od piątku do niedzieli. Były świąteczne spektakle – fireshow, przedstawienie z interaktywną bitwą na śnieżki oraz spektakl akrobatyczny. Był koncert kolęd, animacje dla dzieci, warsztaty robienia pierników, czytanie wigilijnych opowieści, karuzela oraz przejazdy świąteczną kolejką wąskotorową. Najwięcej emocji wzbudziły jednak żywe i oryginalne renifery, które przez kilka godzin polecały się do oglądania i fotografowania wspólnie ze św. Mikołajem.
Atrakcje fundował mieszkańcom burmistrz Pleszewa dzięki nagrodzie finansowej w ramach rządowego konkursu „Samorząd PRO FAMILIA”. Pleszew w kategorii gmin miejsko-wiejskich zajął w nim pierwsze miejsce jako samorząd przyjazny rodzinom. – Postanowiliśmy tę nagrodę w kwocie 50 tys. zł oddać mieszkańcom, bo bez nich Pleszew nie byłby miastem rodzinnym, w którym dobrze się żyje. W każdy weekend pleszewski Rynek był pełen dzieci i dorosłych. Wiać, że tego typu atrakcji w Pleszewie brakowało – podsumował świąteczne spotkania Arkadiusz Ptak, burmistrz Miasta i Gminy Pleszew.
Dodatkowo i tradycyjnie w drugi dzień Świąt Bożego Narodzenia w szopce betlejemskiej na pleszewskim rynku pojawią się żywe zwierzęta.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 21.12.2021, 08:31 |
Źródło informacji | Pleszew |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
„Played, Worn & Torn Auction” od Julien's powraca do miasta muzyki z legendarną aukcją 20-21 listopada 2024 r.
- 19.11.2024, 15:10
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Saudyjska Komisja Filmowa uroczyście zamyka drugą edycję Konferencji Krytyki Filmowej
- 15.11.2024, 09:08
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: Business Wire
-
Image
Te nietypowe znaleziska z lumpeksów zaskoczyły wszystkich
Branża tekstylna stoi w obliczu poważnych wyzwań środowiskowych. Szacuje się, że co roku produkuje się 100 miliardów sztuk odzieży, z czego ogromna część nigdy nie trafia do konsumentów lub jest noszona tylko kilka razy [1]. W ten sposób 92 miliony ton ubrań trafia każdego roku na wysypiska, tworząc toksyczne hałdy na pustyniach czy terenach wiejskich, przyczyniając się do rozwoju zjawiska zwanego „fast fashion”. To ilość, która mogłaby wypełnić… 1,5 miliona ciężarówek.- 14.11.2024, 08:00
- Kategoria: Ludzie i kultura
- Źródło: Semcore Sp. z o.o.