Pobierz materiał i Publikuj za darmo
- Kancelaria Prezesa Rady Ministrów informuje:
Chronimy rodziny, obniżamy podatki – rusza kampania społeczna na temat Rządowej Tarczy Antyinflacyjnej
Startujemy z kampanią Chronimy rodziny, obniżamy podatki, której celem jest przybliżenie rozwiązań wdrożonych w ramach Rządowej Tarczy Antyinflacyjnej. Informacje o działaniach rządu zapobiegających inflacji zostaną rozpowszechnione w mediach – w radiu, telewizji i internecie. Kampania społeczna pokaże, jak wprowadzone obniżki podatków oraz dodatek osłonowy wpłyną pozytywnie na sytuację finansową Polaków.
Założenia kampanii
Zawsze stoimy po stronie obywateli, dlatego chcemy złagodzić Polakom skutki inflacji wprowadzając Rządową Tarczę Antyinflacyjną. Głównym przekazem – wynikającym już z hasła kampanii – jest stwierdzenie, że Tarcza to ochrona polskich rodzin i wsparcie w sytuacji wzrostu cen. Cel ten osiągnięty zostanie dzięki obniżeniu podatków.
Kampania będzie informować o działaniach podjętych przez rząd:
· obniżeniu stawki VAT na gaz ziemny,
· zniesieniu akcyzy i obniżeniu stawki VAT na energię elektryczną,
· obniżeniu VAT na ciepło,
· obniżeniu cen paliw,
· wdrożeniu dodatku osłonowego.
Plan kampanii
Spoty radiowe i telewizyjne będą emitowane od 21 grudnia 2021 r. do 31 stycznia 2022 r. W tym samym czasie w outdorze dostępnych będzie ok. 650 tablic reklamowych wyklejonych w całej Polsce.
Kampania to również reklama w prasie ogólnopolskiej i lokalnej – w najważniejszych dziennikach do końca stycznia 2022 r. opublikowanych zostanie prawie 100 reklam informujących o działaniach Rządowej Tarczy Antyinflacyjnej.
Nie zapominamy również o przekazie internetowym – sponsorowane posty ze spotami i grafikami publikowane będą w portalach. Ruszy również reklama w sieci Google Display Network.
Utworzony został też specjalny portal internetowy https://chronimyrodziny.gov.pl/, zawierający szczegółowe informacje o Rządowej Tarczy Antyinflacyjnej.
Co Rządowa Tarcza Antyinflacyjna oznacza dla Polaków?
Oszczędności po każdym tankowaniu i przy opłacaniu rachunków, ale też brak obaw o możliwość ogrzania swojego mieszkania czy domu w zimowych miesiącach.
Przykładowe wyliczenia dla rodziny 2+2, mieszkającej w bloku, wskazują na sumaryczny zysk w wysokości 1076 zł, a dla rodziny 2+4, mieszkającej w domu ogrzewanym węglem – 1731 zł. Wynika to zarówno z obniżek podatków, jak i z otrzymywania dodatku osłonowego, którego wysokość sięga do prawie 1500 zł w zależności od liczebności rodziny.
Rozwiązania zawarte w Rządowej Tarczy Antyinflacyjne sprawią, że wzrost cen gazu dla gospodarstw będzie jednym z najniższych w Europie i obniżą prognozy dla naszego kraju o 20 punktów procentowych.
Spoty
· Spot „Chronimy rodziny, obniżamy podatki” – 30 s. można obejrzeć pod linkiem -> https://www.youtube.com/watch?v=vUC42_Ajyz4
· Spot „Obniżamy podatki na paliwo” – 15 s. można obejrzeć pod linkiem -> https://www.youtube.com/watch?v=kEAS-hs6RX0
· Spot „Obniżamy podatki na prąd” – 15 s. można obejrzeć pod linkiem -> https://www.youtube.com/watch?v=yodnZJxkTSg
· Spot „Obniżamy podatki na gaz i ogrzewanie” – 15 s. można obejrzeć pod linkiem -> https://www.youtube.com/watch?v=sxssKd7bzQE
· Spot „Dodatek osłonowy” – 15 s. można obejrzeć pod linkiem -> https://www.youtube.com/watch?v=sCi75P_E3h4
UWAGA: komunikaty publikowane są w serwisie PAP bez wprowadzania przez PAP SA jakichkolwiek zmian w ich treści, w formie dostarczonej przez nadawcę. Nadawca komunikatu ponosi odpowiedzialność za jego treść – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe.(PAP)
kom/ kmz/
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 21.12.2021, 10:24 |
Źródło informacji | KPRM |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |