Newsletter

Firma EcoFlow po raz drugi z rzędu potroiła sprzedaż w 2021 roku

10.01.2022, 09:17aktualizacja: 10.01.2022, 09:22

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/EcoFlow Inc.
PR Newswire/EcoFlow Inc.
Firma osiąga 200 milionów EUR rocznego przychodu i potwierdza swoje udziały w rynku

PARDUBICE, Republika Czeska, 10 stycznia 2021 r. /PRNewswire/ -- Spółka EcoFlow, zajmująca się rozwiązaniami w zakresie przenośnych źródeł zasilania i energii odnawialnej, ujawniła w tym tygodniu, że jej roczne przychody w 2021 r. osiągnęły 200 milionów EUR, wzrastając o 275% w porównaniu z rokiem poprzednim. W skali globalnej EcoFlow już drugi rok z rzędu potroiła swoją sprzedaż, wyprzedzając pod tym względem światowy rynek przenośnych elektrowni o 42% CAGR. Zwłaszcza w Europie sprzedaż EcoFlow wzrosła dziesięciokrotnie w porównaniu z rokiem poprzednim.

„Imponujący wzrost sprzedaży można przypisać kilku czynnikom – powiedział Allen Zheng, szef globalnej sprzedaży w EcoFlow. - Nasza ekspansja na ponad 100 rynków i kompletne wprowadzenie na rynek linii produktów RIVER i DELTA to główne przyczyny. Swoją rolę odegrało również rosnące zapotrzebowanie na energię elektryczną spowodowane coraz częstszymi przypadkami ekstremalnych przerw w dostawie prądu związanych z pogodą”.

Obok dynamicznego wzrostu sprzedaży, rok 2021 był dla EcoFlow okresem przełomowym. W czerwcu przedsiębiorstwo otrzymało inwestycję serii B w wysokości ponad 100 milionów dolarów od funduszu Sequoia w Chinach, Hillhouse i CICC. Ta runda finansowania wywindowała firmę na pozycję jednego z czołowych liderów branży i spowodowała, że została ona wyceniona na ponad 1 miliard dolarów. Miesiąc później EcoFlow zaprezentowała na Kickstarterze DELTA Pro, pierwszą w branży przenośną baterię domową. EcoFlow DELTA Pro pobiła rekord Kickstartera w kategorii najlepiej finansowanego projektu technicznego, zbierając ponad 10,6 mln EUR i została uznana za jeden ze 100 najlepszych wynalazków 2021 roku według TIME.

Również w 2021 roku EcoFlow przejęła bardziej aktywną rolę w kwestiach ochrony środowiska i gotowości na wypadek sytuacji kryzysowych. W marcu spółka zainicjowała długoterminową kampanię pozyskiwania funduszy na zalesianie w ramach Planu Miliona Lasów, ekologicznego projektu zainicjowanego wspólnie przez Program Ochrony Środowiska Narodów Zjednoczonych, Organizację Klimatyczną i China Green Foundation. We wrześniu spółka rozpoczęła kampanię edukacyjną „Peace of Mind”, która miała na celu informowanie osób o znaczeniu gotowości na wypadek klęsk żywiołowych poprzez influencerów i ekspertów tematycznych.

„Darzymy 2022 rok wielkim zaufaniem, ponieważ to, co osiągnęliśmy w minionym okresie stanowi pozytywny wskaźnik. EcoFlow będzie nadal rozwijać się w sposób społecznie odpowiedzialny, zapewniając jednocześnie zasilanie dla nowego świata” – powiedział Zheng.

EcoFlow

EcoFlow jest firmą dostarczającą rozwiązania obejmujące przenośne systemy zasilania i odnawialne źródła energii. Od założenia w 2017 r. EcoFlow zapewnia bezproblemowe korzystanie z energii elektrycznej klientom na ponad 85 rynkach dzięki seriom przenośnych stacji zasilania DELTA i RIVER oraz przyjaznym dla środowiska akcesoriom. Misją EcoFlow jest przekształcenie sposobu dostarczania energii stosowanego przez świat poprzez wprowadzanie innowacji obejmujących lżejsze, trwalsze, ekologiczne i ciche urządzenia do magazynowania energii ze źródeł odnawialnych. Produkty EcoFlow są już dostępne w 35 krajach i regionach w Europie za pośrednictwem sieci ponad 300 lokalnych punktów sprzedaży detalicznej.

Dodatkowe informacje znajdują się na stronie internetowej EcoFlow.

Fotografia - https://mma.prnewswire.com/media/1719254/EcoFlow_Portable_Power_Stations.jpg 

Źródło: EcoFlow Inc.

KONTAKT:
EcoFlow Greater Europe PR
e-mail: donna.ding@ecoflow.com 

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 10.01.2022, 09:17
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ