Newsletter

Nowy rekord GWM w 2021 roku - 15% wzrost sprzedaży

18.01.2022, 12:43aktualizacja: 18.01.2022, 12:47

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

BAODING, Chiny, 18 stycznia 2022 r. /PRNewswire/ -- W dniu 6 stycznia, koncern GWM opublikował najnowsze dane handlowe, z których wynika, że w 2021 r. firma zarejestrowała sprzedaż prawie 1,3 miliona pojazdów, co oznacza wzrost o 15,2% rok do roku, czyli nowy rekord, w którym sprzedaż przekroczyła milion egzemplarzy przez sześć kolejnych lat.

Pomimo niesprzyjających warunków światowej pandemii, GWM nadal odnotowuje gwałtowny wzrost w tej dziedzinie. Oficjalne dane mówią, że w ubiegłym miesiącu (grudniu) sprzedanych zostało 162 369 nowych pojazdów, co oznacza wzrost miesiąc do miesiąca o 32,5%.

Jako samodzielna marka, HAVAL, w 2021 roku pozostawał nadal bestsellerem GWM, z roczną sprzedażą ponad 770 000 sztuk i łączną światową sprzedażą wynoszącą ponad 7 milionów egzemplarzy.

Nowoczesny HAVAL JOLION, wysokowyspecjalizowany HAVAL H6 HEV i szereg innych nowych modeli przyciągnęły zainteresowanie użytkowników na całym świecie, stając się prawdziwymi gwiazdami w segmencie SUV. Jak wykazują statystyki, HAVAL H6 HEV przez pięć kolejnych miesięcy zdobywał dwa pierwsze miejsca na tajlandzkim rynku SUV-ów klasy C.

Znakomite rezultaty osiągnął również pickup GWM, którego sprzedaż wyniosła łącznie 233 006 sztuk, do czego przyczyniła się przede wszystkim jego popularność w ponad 50 krajach i regionach, w tym w Australii, Chile, RPA i Egipcie. GWM POER i WINGLE stały się współautorami sukcesu sprzedaży w tym segmencie, obejmując na całym świecie 2 miliony sztuk.

GWM POER, będący światowej klasy inteligentnym i bezpiecznym pickupem najnowszej generacji, uzyskał w Australii najbardziej rygorystyczne pięciogwiazdkowe oceny bezpieczeństwa A-NCAP, które okazały się nowym punktem odniesienia w całej branży. To osiągnięcie sprawiło, że model ten stał się „jedną z trzech najbezpieczniejszych marek pickupów w Australii”.

Pod względem wydajności pojazdu, GWM POER charakteryzuje się siłą uciągu 3,5T oraz mocnymi osiągami w terenie. Biorąc pod uwagę zarówno cechy użytkowe, jak i rekreacyjne, stał się on ulubieńcem użytkowników, idealnie komponującym się z różnorodnymi pasjami, takimi jak wędkarstwo czy kemping. Również w corocznym rankingu modeli przeprowadzanym przez Autocar, GWM POER został wyróżniony, jako „Najlepszy model roku”.

Wraz z popularyzacją pojazdów elektrycznych oraz dzięki wieloletniemu planowaniu badań i rozwoju, koncern GWM postawił na nowe drogi energetyczne, w tym technologie hybrydowe i całkowicie elektryczne oraz wprowadził na rynek różnorodne nowoczesne modele energetyczne.

W 2021 roku GWM zaprezentował na rynkach zagranicznych modele HAVAL H6 HEV, HAVAL JOLION HEV, ORA GOODCAT i WEY Mocha PHEV, zaznaczając swoją obecność w międzynarodowym segmencie pojazdów nowych energii w imieniu chińskich marek. Według statystyk, firma sprzedała 136 953 egzemplarze tego typu, co odpowiada 10,7% jej całkowitej sprzedaży.

Na portalu Seeking Alpha, oferującym treści społecznościowe dla usług finansowych, w rankingu sprzedaży światowych producentów pojazdów elektrycznych GWM zajął 13. miejsce z udziałem w rynku wynoszącym 2,1%.

Uwzględniając tak znakomite wyniki handlowe, w 2022 roku, należące do GWM marki HAVAL, ORA, TANK jak również inne, będą nadal wprowadzać na rynek produkty charakteryzujące się różnorodnością stylów, co pozwoli na nieprzerwane utrzymanie tempa wzrostu sprzedaży.

Materiał zdjęciowy - https://mma.prnewswire.com/media/1726565/GWM_Hit_a_New_Record_in_2021_with_15__Sales_Growth.jpg

Źródło: GWM

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 18.01.2022, 12:43
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii