Pobierz materiał i Publikuj za darmo
LOS ANGELES, 31 stycznia 2022 r. /PRNewswire/ -- Film krótkometrażowy pt. „Time is Eternal” jest debiutancką produkcją Berite Labelle, zamieszkałej w Los Angeles modelki i aktorki, która oprócz odegrania w nim głównych ról jest również autorką i producentką tego dzieła, które powstało przy współpracy z filmowcem Danielem Lirem. Lir jest współautorem scenariusza i wyreżyserował ten film krótkometrażowy wspólnie ze swoją żoną i partnerką biznesową, Bayou Bennett, w ramach ich projektu Dream Team Directors.
https://www.dreamteamdirectors.com/filmc343928d
Ten piętnastominutowy film pozwala nam się zagłębić w umysł uznanej pisarki żyjącej we współczesnym Los Angeles, która pracuje nad swoją najnowszą powieścią opisującą fikcyjne spotkanie dwóch legendarnych kobiet. Kleopatra VIII, królowa Egiptu w 1 r. p.n.e. staje oko w oko z angielską pisarką i aktywistką walczącą o prawa kobiet, Mary Wollstonecraft oraz matką Mary Shelley, twórczyni „Frankensteina”. Jako przejmująca oda do kobiecej siły, film jest zapisem przepełnionej uczuciami dyskusji pomiędzy tymi dwiema pionierskimi kobietami. Obydwie znane z roli kochanek i wojowniczek o wielką sprawę, waleczna władczyni i pisarka rozważają swoje różne podejścia do przywództwa, które łączy pasja przewijająca się przez wieki.
Labelle zręcznie odgrywa cztery role w swoim debiutanckim filmie - grając pisarkę, Kleopatrę, panią Wollstonecraft i syrenę, która symbolizuje podróż do innego wymiaru czasowego.
Zdjęcia do filmu odbyły się w Paramour Estate, w dzielnicy Los Angeles Sileverlake, z bogatym wystrojem wnętrz charakterystycznym dla początków XX wieku, przy czym surrealistyczne i oniryczne przedmioty mają ścisłe powiązania z modą. Hollywoodzki stylista Wilford Lenov (który współpracował z Saweetie, Bebe Rexhą i Iggy Azaleą) był autorem kostiumów, opartych głównie na odzieży w stylu vintage. Francie Tomalonis, malarka, która zajęła się wizażem i makijażystka April Garcia stworzyły odpowiednio wizerunek Kleopatry i Mary Wollstonecraft, podczas gdy stylistka fryzur Derrika Mayweather przygotowała specjalne peruki Kleopatry i syreny.
Od października 2021, Labelle była na okładkach czterech międzynarodowych wydań czasopisma „Vogue”, „Glamour” i „Harper’s Bazaar”, jak również na okładce magazynu „Bold”. Obecnie kształci się w New York Film Academy w Los Angeles, gdzie chce uzyskać tytuł Associate of Fine Arts (AFA) na kierunku aktorstwa filmowego.
Zespół Dream Team Directors współpracował z takimi utalentowanymi ludźmi jak Mark Ruffalo, Anthony Mackie, Juliette Lewis, Lea Michele, zespół Coldplay, Paris Hilton i Bella Hadid oraz ze znanymi markami, w tym Adidas, Smashbox Cosmeticls, Atlantic Records i Chrome Hearts. Ich krótkometrażowy film z 2019 r., „Tombstone Pillow”, cieszył się szerokim uznaniem i zdobył 33 nagrody.
Link do zapowiedzi filmu: https://vimeo.com/647101977/93b38e9197
Fotografie: CHRISTOPHER SCOTT
https://www.cscottcreative.com
https://instagram.com/cscott_creative?utm_medium=copy_link\
Fotografia - https://mma.prnewswire.com/media/1735716/TIME_IS_ETERNAL_Poster.jpg
Fotografia - https://mma.prnewswire.com/media/1735715/TIME_IS_ETERNAL_Set_Still.jpg
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1735714/TIME_IS_ETERNAL_Berite_Labelle.jpg
Linki do materiałów wideo i obrazów dostępne są ramach wniosku o przeprowadzenie relacji. Berite Labelle chętnie udzieli wywiadu.
Źródło: Berite Labelle
KONTAKT:
agencją Tracy Paul & Company
e-mail: tracy@tracypaul.com
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 01.02.2022, 08:34 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |