Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Kolonia. 08.02.2022 – Światowy sprzedawca butów sneakersów i odzieży streetwear SNIPES otwiera swój polski sklep internetowy i tym samym oficjalnie wchodzi na rynek Europy Środkowo-Wschodniej. Po udanym przejęciu Distance S.A. zeszłej jesieni, SNIPES nabył również 31 sklepów polskiego detalisty, aby otworzyć wszystkie ważne lokalizacje w kraju. Rebranding już się rozpoczął. Pierwsze sklepy w Katowicach, Opolu i Bielsku-Białej zyskały już nową aranżację. Kolejne sklepy pojawią się w najbliższych tygodniach. Firma planuje również otwarcie sklepu w obecnej aranżacji SNIPES 2.0 w Łodzi.
Z siecią ponad 600 sklepów w Europie i Stanach Zjednoczonych, SNIPES jest jednym z najważniejszych sprzedawców sneakersów i odzieży streetwear na całym świecie. Firma działająca w modelu omnichannel głęboko zakorzeniła się w kulturze hip-hopowej i podejściu zorientowanym na społeczność, które opiera się na promowaniu i celebrowaniu kultury ulicznej. SNIPES ma swoje korzenie w kulturze miejskiej i jest szczególnie zaangażowany w taniec, hip-hop i koszykówkę.
„Bardzo się cieszymy, że w końcu możemy wystartować w Polsce, dzięki czemu możemy zdobyć przyczółek także w Europie Wschodniej. Nasz wyjątkowy asortyment stanowi ofertę dla polskiej społeczności, która nie jest jeszcze reprezentowana w Europie Wschodniej jako wspólnota. Naszym celem jest dalszy rozwój polskiej kultury ulicznej” – Simon Bus, Head of Communications w SNIPES.
„Otwarcie naszego pierwszego sklepu internetowego w regionie Europy Środkowo-Wschodniej stanowi pierwszy kamień milowy w naszej strategii wejścia na rynek. Kładziemy duży nacisk na naszą cyfrową działalność, więc naszym wyraźnym celem jest znaczne przekroczenie wydajności dawnego sklepu internetowego Distance. Jesteśmy bardzo zadowoleni ze startu i obecnie planujemy terminowe wdrożenie naszej aplikacji SNIPES. Następnie przeniesiemy do Polski również nasz program lojalnościowy, SNIPES Clique, co pozwoli nam być w jeszcze bliższym kontakcie z naszą społecznością”, Jeanine Schneider, Sr. Head of Digital SNIPES.
Sklep internetowy: www.snipes.com
WE ARE SNIPES!
Otwarcie pierwszego sklepu SNIPES w 1998 roku zainspirowanego hip-hopem, streetballem, tańcem i sportami akcji położyło podwaliny pod ruch, który teraz łączy młodych ludzi na całym świecie. Zgodnie z zasadą outfitter, sklep internetowy SNIPES oraz ponad 600 sklepów SNIPES w Europie i USA oferują najnowsze modele odzieży streetwear i sneakersów, a także klasyczne, ponadczasowe stylizacje takich marek jak adidas, Jordan, Karl Kani, Nike, Reebok i Samochody dostawcze. Własne kolekcje SNIPES i udana współpraca z innymi markami streetwear, a także ekskluzywne modele sneakersów stanowią unikalne cechy oferty stanowiącej asortyment. Ponadto SNIPES głęboko zakorzeniony w globalnej społeczności kultury ulicznej, ściśle współpracuje z kluczowymi postaciami ze sceny i wspiera utalentowanych sportowców lub kreatywnych artystów.
KONTAKT:
Katharina Scharf
e-mail: katharina.scharf@snipes.com
tel. +49 173 636 0289
Źródło informacji: APA-OTS
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 08.02.2022, 11:00 |
Źródło informacji | APA-OTS |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Prof. Jacek Sierak z SGH: miasta nie wiedzą, jakich usług zdrowotnych będą potrzebować w przyszłości PAP
Władze miast powiatowych mają ograniczoną wiedzę, jeśli chodzi o to, jakie usługo zdrowotne będą u nich realizowane w przyszłości - wskazuje prof. Jacek Sierak, kierownik Katedry Ekonomiki i Finansów Samorządu Terytorialnego Szkoły Głównej Handlowej. „Są to inwestycje bezpośrednio miejskie, jak i innych podmiotów. W ostatnich latach duże miasta funkcjonowały w warunkach bardzo dużej niepewności finansowej. Trudno jest też zidentyfikować prawdziwą liczbę mieszkańców tych miast” - mówi ekspert.- 22.11.2024, 15:32
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Projekt Baltica 2 przechodzi z fazy przygotowania inwestycji do realizacji PAP
„Trwają przygotowania lądowej części projektu. Rok 2027 to etap instalacji morskich turbin wiatrowych i oddanie całego przedsięwzięcia do eksploatacji. A późnej kilkadziesiąt lat efektywnej produkcji zielonej energii dla polskich odbiorców” – mówił Bartosz Fedurek, prezes zarządu PGE Baltica, podczas konferencji Offshore Wind Poland 2024. Baltica 2 jest wspólnym projektem PGE i Ørsted.- 22.11.2024, 14:04
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Kraj kontrastów. Kazachstan stawia na rozwój turystyki i zaprasza do odwiedzin
Od kosmopolitycznej stolicy Astany przez spokojny region Ałmaty z malowniczymi górami, rwącymi rzekami i krystalicznie czystymi jeziorami po mistyczne pustynie Mangystau oraz starożytne miasta Jedwabnego Szlaku - Kazachstan ma wiele do zaoferowania. I doskonale zdaje sobie z tego sprawę.- 22.11.2024, 13:16
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Ambasada Kazachstanu