Pobierz materiał i Publikuj za darmo

FoxESS Polska współpracuje z KENO od pierwszych dni funkcjonowania na polskim rynku. Dobre relacje, solidne urządzenia FoxESS docenione przez instalatorów, najdłuższa na rynku gwarancja, polskie wsparcie techniczne i przemyślana gama produktów odpowiadająca bieżącym potrzebom rynku – to główne czynniki, które zdecydowały o rozwoju współpracy obu spółek.
Dodowem udanego partnerstwa firm jest rekordowa w 2021 roku sprzedaż urządzeń FoxESS o łącznej mocy ok. 140 MW. W 2022 roku KENO postawiło sobie szczególnie ambitne plany, które wiąże ze sprzedażą falowników hybrydowych ALL-IN-ONE produkcji FoxESS. Nowoczesne i innowacyjne urządzenia w oczach dystrybutora zapewnią wolumen sprzedaży szacowany na 5000 sztuk w omawianym roku.
„Cieszymy się, że tak rzetelny i uznany partner na rynku polskiej fotowoltaiki jakim jest KENO wybiera FoxESS. Liczymy na dalszą, satysfakcjonującą współpracę” – mówi Tomasz Walczyk, Country Manager FoxESS Polska.
W związku z rozwojem KENO i ekspansją na rynki europejskie, firma planuje także sprzedaż urządzeń FoxESS na rynku niemieckim i węgierskim.
Źródło informacji: FoxESS Polska Sp. z o.o.
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 10.02.2022, 09:02 |
Źródło informacji | FoxESS Polska Sp. z o.o. |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Engineered for Whatever: nowa, odważna platforma marki Columbia Sportswear przedstawia ekstremalne przygody na świeżym powietrzu
Nowa kampania odświeża wizerunek marki, a także przywraca niekonwencjonalność i humor, charakterystyczne dla Columbia Sportswear. Kampania będzie prowadzona w kanałach cyfrowych, outdoorowych, sprzedaży detalicznej i innych.- 17.09.2025, 11:07
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Columbia Sportswear
-
Image
Gwiazda koszykówki Marcin Gortat ambasadorem marki LOTTO PAP
Marcin Gortat, łodzianin i najsłynniejszy polski koszykarz, utytułowany zawodnik ligi NBA, dołączył do grona ambasadorów marki LOTTO. Będzie promował zdrowy styl życia, aktywność fizyczną i produkty Totalizatora Sportowego, który od 70 lat hojnie wspiera sport i kulturę - powiedział Szymon Gawryszczak, członek zarządu Totalizatora Sportowego.- 17.09.2025, 10:27
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Gwiazda koszykówki Marcin Gortat ambasadorem marki LOTTO PAP
Marcin Gortat, łodzianin i najsłynniejszy polski koszykarz, utytułowany zawodnik ligi NBA, dołączył do grona ambasadorów marki LOTTO. Będzie promował zdrowy styl życia, aktywność fizyczną i produkty Totalizatora Sportowego, który od 70 lat hojnie wspiera sport i kulturę - powiedział Szymon Gawryszczak, członek zarządu Totalizatora Sportowego.- 17.09.2025, 10:27
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ