Newsletter

Together Group tworzy czołową w branży grupę agencji specjalizujących się w segmencie dóbr luksusowych i stylu życia

23.02.2022, 12:07aktualizacja: 23.02.2022, 12:13

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Together Group
PR Newswire/Together Group
Pierwotna grupa obejmująca pięć agencji należących do jej założycieli, oferująca dynamiczne, kompleksowe usługi dla klientów.

LONDYN i NOWY JORK, 23 lutego 2022 r. /PRNewswire/ -- Together Group, międzynarodowa organizacja skupiająca czołowe w branży agencje działające w sektorze dóbr luksusowych i stylu życia, poinformowała dzisiaj o nabyciu znacznej ilości udziałów w pięciu firmach prowadzonych przez jej założycieli w celu zabezpieczenia swojej pozycji kompleksowego rozwiązania w zakresie projektowania, technologii, marketingu i komunikacji dla międzynarodowych, regionalnych i lokalnych klientów.

Wykorzystując swoją kreatywność, skalę i zasięg do opracowywania koncepcji, transformacji i rozwoju wyjątkowych marek, Together Group dysponuje najlepszą w swojej klasie praktyką w zakresie strategii, kreowania marki, projektowania, handlu elektronicznego, rozwiązań cyfrowych i marketingu cyfrowego, jak również w zakresie komunikacji i tworzenia treści.

Główne agencje przedstawione dzisiaj przez Together Group obsługują szereg światowej klasy marek. Należą do nich:

  • PURPLE - wielokrotnie nagradzana agencja komunikacyjna, specjalizująca się w modzie, urodzie, luksusowym stylu życia, posiadająca oddziały w Londynie, Nowym Jorku, Los Angeles, Miami i Hong Kongu. Do jej klientów należą BOSS, MESSIKA, LVMH, Richemont, DSQUARED2 i Maison Francis Kurkdjian, ILIA, fresh, EDITION Hotels oraz PUBLIC Hotels.
  • King & Partners - agencja świadcząca usługi w zakresie strategii, kreowania marki, usług kreatywnych, marketingu i handlu elektronicznego na rzecz wyjątkowych marek, takich jak Neuehouse, Fotografiska, The Boca Raton, Brady Brand, SKIMS i Auberge Resorts Collection. Siedziba firmy znajduje się w Nowym Jorku, zaś oddziały w Los Angeles i Miami.
  • Noë & Associates - agencja zajmująca się strategią marki, wzornictwem, treścią i produkcją, skoncentrowana na architekturze, wzornictwie i środowisku architektonicznym. Jej oddziały znajdują się w Londynie i Nowym Jorku. Do grona klientów należą Mareterra, Related, Waldorf Astoria, Neom i Rolex.
  • Construct - prowadzona przez kobiety kreatywna spółka konsultingowa i agencja znana z tworzenia kultowych marek, takich jak Aman, Claridges i Frette oraz z trwałej, transformatywnej współpracy z takimi partnerami jak Harrods.

Ponadto, aby wspierać marki w wejściu i rozwoju na znaczącym rynku chińskim, Together Group nabyła Hot Pot China, specjalistę w zakresie marketingu cyfrowego, który posiada oddziały w Londynie i Szanghaju, opracowującego i realizującego strategie rynkowe dla klientów w Chinach, m.in. dla Liberty, Fortnum and Mason oraz La Perla.

Strategia Together Group przewiduje w tym roku dalszą rozbudowę luksusowej platformy oraz pozyskanie agencji kreatywnych, cyfrowych i marketingowych, ze szczególnym uwzględnieniem obszaru danych i technologii, treści oraz aktywacji.

Dr Christian Kurtzke, dyrektor generalny Together Group, powiedział dzisiaj:

„Zbudowaliśmy prawdziwie zróżnicowaną grupę agencji działających w sektorze dóbr luksusowych i stylu życia, która promuje dynamiczne podejście polegające na łączeniu synergicznych jednostek pracujących jednomyślnie w celu dostarczenia doskonałych usług na wielu poziomach. Nasz model łączy korzyści wiodących, prowadzonych przez założycieli agencji z zaletami większej międzynarodowej organizacji”.

W ramach pierwotnego zespołu ponad 300 pracowników i 14 oddziałów agencje grupy zachowają swoją tożsamość, kulturę i zespoły kierownicze. W pełni zjednoczone jako udziałowcy Together Group będą one motywować do współpracy w całej grupie, zapewniając tym samym jeszcze bardziej zintegrowane i kreatywne rozwiązania dla klientów.

„Dysponujemy wszystkimi składnikami niezbędnymi do znacznego wzrostu organicznego, jak również do przyciągnięcia kolejnych renomowanych agencji w celu selektywnego budowania komplementarnych linii usługowych” - dodał dr Kurtzke, były prezes Porsche Design, a wcześniej dyrektor The Boston Consulting Group.

„Razem, jako grupa stanowimy wyjątkowe połączenie sił we wdrażaniu, wprowadzaniu i rozwoju marek w zakresie mody, hotelarstwa i stylu życia” - twierdzi Tony King, dyrektor generalny King & Partners.

„Wszyscy założyciele agencji i ich zespoły są długofalowo zaangażowani w Together Group i jej zespołowy sposób pracy - mówi Fergus Lawlor, dyrektor generalny PURPLE. - Dla nas nie jest to sposób na wyjście z inwestycji. Postrzegamy go raczej jako wsparcie dla PURPLE niż sprzedaż - wprowadziliśmy naszą agencję do grupy i jesteśmy ogromnie podekscytowani, że będziemy dalej wpływać na jej wzrost”.

„Zbudowaliśmy nową, satysfakcjonującą alternatywę dla założycieli agencji, która wykracza poza tradycyjny model sprzedaży i umożliwia właścicielom zachowanie kontroli” - wyjaśnia Paul Sheehy, przedsiębiorca z branży agencji kreatywnych, który założył Together Group wraz z Bradem Fry, partnerem zarządzającym MatCap.

„Równocześnie nasz model zapewnia inwestorom wyjątkowe możliwości uczestniczenia w wielu najbardziej efektywnych międzynarodowych agencjach odnotowujących szybkie tempo wzrostu” - podsumowuje Brad Fry.

Materiał zdjęciowy - https://mma.prnewswire.com/media/1750839/Together_Group_Founders.jpg  

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1750807/Together_Group_Logo.jpg

Źródło: Together Group

KONTAKT:

Grupa Together

Andrew Lister

e-mail: andrew.lister@purplepr.com

tel. +15165905855

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 23.02.2022, 12:07
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ