Newsletter

Clé De Peau Beauté ogłasza laureatkę nagrody Power Of Radiance 2022

22.03.2022, 08:45aktualizacja: 22.03.2022, 09:00

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire
PR Newswire
Nagroda stanowi wyróżnienie za wkład w upodmiotowianie i poprawę losu dziewcząt i kobiet poprzez edukację w dziedzinach nauki, technologii, inżynierii i matematyki.

TOKIO, 22 marca 2022 r. /PRNewswire/ -- Clé de Peau Beauté, globalna marka luksusowych kosmetyków do pielęgnacji skóry i makijażu, ma zaszczyt ogłosić laureatkę przyznanej już po raz czwarty nagrody Power of Radiance. Tym razem wyróżnienie przypadło Amandzie Simandjuntak z indonezyjskiej Dżakarty - wyjątkowej kobiecie, która poświęca się działaniom na rzecz upodmiotowienia dziewcząt z jej lokalnej społeczności poprzez edukację w dziedzinach nauki, technologii, inżynierii i matematyki (STEM). Inicjatywa Power of Radiance Awards wpisuje się w długofalowe działania filantropijne marki Clé de Peau Beauté, w tym nawiązane w 2019 r. wieloletnie partnerstwo z UNICEF [1] na rzecz wsparcia programu równouprawnienia płci (Gender Equality Program). Realizując adresowane do dziewcząt programy z zakresu edukacji STEM i upodmiotowienia, Clé de Peau Beauté dąży do uwolnienia ich prawdziwego potencjału i sprawienia, by świat był lepszym miejscem.

W sytuacji, gdy świat dąży do zdefiniowania postpandemicznej rzeczywistości poprzez poszukiwanie naukowych i technologicznych rozwiązań, należy dostrzec nieprzebrany potencjał, jaki drzemie w dziewczętach i kobietach - a stanowią one połowę populacji globu. Na braki w edukacji STEM szczególnie narażone są dziewczęta z biedniejszych regionów świata. Wraz z rosnącym zapotrzebowaniem na kompetencje w obszarze technologii informacyjno-komunikacyjnych (ICT), szczególnie jeśli chodzi o rozumienie działania programów komputerowych i ich zastosowanie, pogłębiają się nierówności pomiędzy mężczyznami i kobietami ze względu na ograniczoną obecność tych drugich we wspomnianych branżach. Wczesne zawarcie małżeństwa, ciąża czy presja ze strony rodziny to częsty problem dla młodych kobiet w Indonezji, który utrudnia im zdobycie wykształcenia, w praktyce blokując im dostęp do rynku pracy. Amanda Simandjuntak z determinacją dąży do zmiany tego stanu rzeczy poprzez oferowanie edukacji STEM dla marginalizowanych grup dziewcząt i kobiet w Indonezji, by i one miały możliwość odnaleźć się w tych kluczowych dziedzinach i przyczyniać się do ich rozwoju.

Według danych UNICEF pandemia pogorszyła już i tak głęboki kryzys edukacji w Indonezji. Poziom bezrobocia wśród młodych Indonezyjek wynosi ok. 15,62% [2]. Ze szkoleń w dziedzinie innowacji i technologii - w tym kursów kodowania, projektowania UI/UX czy rozwoju produktu - organizowanych przez Amandę Simandjuntak, dyrektor generalną i współzałożycielkę Markoding, jak dotąd skorzystało ok. 10 tys. dziewcząt i kobiet. Do jej zasług w inspirowaniu Indonezyjek do rozpoczęcia kariery w zawodach związanych ze STEM można zaliczyć też program stypendiów dla dziewcząt uczących się kodowania („Girls Can Code Scholarship Program”) czy serię adresowanych do młodych kobiet webinarów z kodowania („Girls Can Code Webinar Series”). „Nagroda Power of Radiance przyzna została już po raz czwarty. Firma Clé de Peau Beauté czuje się zaszczycona możliwością udziału w zaprowadzaniu pozytywnych zmian poprzez edukację i upodmiotowienie młodych kobiet poprzez wspieranie działań pani Simandjuntak, stanowiących źródło inspiracji dla nas wszystkich. Jej energia i dorobek doskonale odzwierciedlają ducha naszych dążeń do zmiany świata poprzez pozytywne i aktywne działania” - powiedziała Mizuki Hashimoto, dyrektor marketingu (CBO) w Clé de Peau Beauté.

Od listopada 2019 Markoding współpracuje z indonezyjskim oddziałem UNICEFU przy realizacji programu „Digital Innovation Challenge”, który ma pomóc nastoletnim dziewczętom w nabyciu kluczowych kompetencji XXI w., w tym kompetencji cyfrowych i biznesowych. Ze szkoleń w ramach inicjatywy skorzystało już 526 nastolatek ze 126 szkół.

„Moją misją jest upodmiotowienie marginalizowanych grup indonezyjskich dziewcząt i kobiet, tak by mogły one wnosić czynny wkład w rozwiązywanie globalnych problemów poprzez innowacje i technologie. Umożliwiając im zdobycie i rozwinięcie kluczowych w XXI w. umiejętności i cech, takich jak zdolność krytycznego myślenia, kreatywność, komunikatywność, umiejętność współpracy czy empatia, wydobywamy drzemiący w nich nadzwyczajny potencjał, który mogą pożytkować w sposób sprawiający, że świat staje się lepszym, sprawiedliwszym i bezpieczniejszym miejscem” - powiedziała Simandjuntak.

Zdobywczyni nagrody Power of Radiance 2022 otrzyma grant, który przekazany zostanie na finansowanie programu „Digital Innvation Challenge” w celu wsparcia edukacji STEM dla dziewcząt i poprawy ich sytuacji na rynku pracy. U źródeł podjętej przez Clé de Peau Beauté misji orędowania na rzecz edukacji leżało marzenie o lepszym świecie. Moc wyzwalania wewnętrznego blasku, która może dokonać prawdziwej i pozytywnej zmiany, tkwi w każdym człowieku, a poprzez nagrody Power of Radiance Clé de Peau Beauté wspiera dziewczęta i kobiety na całej kuli ziemskiej, gdy zmieniają świat dla siebie, swoich rodzin i całych społeczności.

Każdy z nas może uwolnić w sobie wewnętrzny blask, który pozwoli zaprowadzić realną, pozytywną zmianę. Nagroda Power of Radiance to wyraz sojuszniczej postawy Clé de Peau Beauté wobec dziewcząt i kobiet na całym świecie oraz ich dążeń do przeobrażania świata dla siebie, swoich rodzin i lokalnych społeczności.

[1] UNICEF nie udziela poparcia żadnym firmom, markom, produktom czy usługom.

[2] Źródło informacji: Study on skills for the future in Indonesia.

Amanda Simandjuntak

Amanda Simandjuntak jest dyrektorką generalną i współzałożycielką Markoding, organizacji non-profit realizującej misję upodmiotowiania młodzieży z uboższych środowisk w Indonezji poprzez innowacje i technologie. Organizacja zakwalifikowała się m.in. do finału konkursu MIT Solve Challenge: Youth, Skills and the Workforce of the Future, a także reprezentowała Indonezję podczas organizowanej przez UNICEF i Stowarzyszenie Narodów Azji Południowo-Wschodniej konferencji pt. „Kompetencje XXI w. a partycypacja młodzieży”, która odbyła się w Singapurze. Amanda Simandjuntak została również zaliczona do grona Młodych Liderów Społecznych podczas szczytu w Singapurze w 2019 r. Od 2019 r. Markoding jest partnerem indonezyjskiego oddziału UNICEFU, wspólnie z nim realizując program „Digital Innovation Challenge”, który ma pomóc nastoletnim dziewczętom i chłopcom w nabyciu kluczowych kompetencji XXI w., w tym kompetencji cyfrowych i biznesowych, aby łatwiej radzili sobie z napotykanymi problemami współczesnego świata. W pierwszej fazie programu z inicjatywy skorzystało 482 pochodzących z uboższych środowisk nastoletnich uczniów 21 szkół i lokalnych ośrodków edukacyjnych w Dżakarcie. Od czasu jego uruchomienia program rozrósł się i obecnie obejmuje również Semerang. Jak dotąd wsparcie w jego ramach otrzymało 5256 nastolatków (z czego 55% to dziewczęta) ze 126 szkół na terenie Indonezji.

Clé de Peau Beauté

Clé de Peau Beauté, międzynarodowa marka luksusowa należąca do Shiseido Co. Ltd., powstała w 1982 r. jako najwyższa forma połączenia elegancji z nauką. Nazwa Clé de Peau Beauté oznacza klucz do piękna skóry. Filozofia marki polega na wyzwalaniu mocy blasku kobiet przez wykorzystanie innowacyjnych technologii kosmetyków do pielęgnacji skóry i makijażu z całego świata. Marka, niezmiennie kierując się duchem rozwagi i inteligencji estetycznej, naznacza swoje produkty nowoczesnością, czarem i dynamizmem. Dzięki temu Clé de Peau Beauté jawi się jako lider branży pod względem zapewniania wyjątkowego blasku, który pochodzi z wnętrza. Kosmetyki marki dostępne są w 23 krajach i regionach na świecie.

Oficjalna strona internetowa Clé de Peau Beauté: https://www.cledepeau-beaute.com/int/powerofradiance-2022.html 
Oficjalny profil Clé de Peau Beauté na Instagramie: https://www.instagram.com/cledepeaubeaute/ 
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1739705/CPB_2022_PoR_Amanda_Portrait1_CMYK.jpg 
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1739706/CDP_POR_LOGO_BLACK_hires__square___1.jpg 
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1740205/cpb_logo_set_bold_Logo.jpg 

Źródło: Clé de Peau Beauté

KONTAKT:
e-mail: CPBGlobalPR@shiseido.com 
tel. +81 (0)3 6218 5833

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 22.03.2022, 08:45
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii