Newsletter

Kierownik ds. analiz konsumenckich w Apple obejmie kierownictwo nad globalnymi działaniami marketingowymi w National Research Group, spółce należącej do Stagwell (STGW)

23.03.2022, 08:41aktualizacja: 23.03.2022, 08:45

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire
PR Newswire

LOS ANGELES, 23 marca 2022 r. /PRNewswire / -- Firma National Research Group (NRG), uznawana za lidera w dziedzinie obserwacji na granicy technologii, treści i kultury, poinformowała dzisiaj, że Grady Miller, kierujący działem obserwacji konsumenckich w Apple TV+, został mianowany jej dyrektorem ds. marketingu. Będzie on kierował obszarem światowego marketingu, komunikacji strategicznej oraz funkcji związanych z przywództwem w myśleniu. National Research Group jest spółką należącą do Stagwell (NASDAQ: STGW), międzynarodowej sieci przedsiębiorstw stworzonej w celu przekształcenia marketingu.

Tym samym, Miller powraca do NRG, gdzie w 2019 roku sprawował funkcję wiceprezesa ds. strategii. Wówczas przyczynił się do rozwoju firmy i prowadził projekty dla czołowych producentów treści, technologii i mediów. W swojej nowej roli Miller będzie nadzorował kierunki rozwoju współpracy z klientami, marketingu treści i kontaktów z mediami w NRG. Będzie również nadzorował strategię przywództwa myślowego spółki, odpowiadając na pytania, które mają największe znaczenie dla światowej klasy twórców, wschodzących innowatorów i największych spółek technologicznych.

„Wyjątkowe kompetencje NRG nigdy nie były tak istotne, aby zrozumieć, jakie są najnowsze trendy w kulturze. Z tego właśnie powodu jestem niezmiernie podekscytowany, że dołączam do firmy w tym decydującym momencie. Poprzez wykorzystanie olbrzymiej wiedzy na temat konsumentów, NRG jeszcze wyraźniej wpływa na kształt rozmów na temat przyszłości treści, technologii i mediów – stwierdził Miller. – Nasze rozszerzające się raportowanie oparte na danych będzie stanowiło unikalną wartość dla klientów, która może stymulować ich innowacyjność i kreatywność”.

Miller jest kierownikiem ds. analiz i obserwacji, który przychodzi do NRG po pełnieniu funkcji globalnego lidera ds. badań dla Apple TV+ od momentu uruchomienia tej usługi strumieniowego przesyłania wideo w 2019 roku. Tam, zapoczątkował i zbudował grupę odpowiedzialną za wykorzystanie wiedzy o konsumentach, natomiast jego zespół uczestniczył w rozwoju platformy, programowaniu i marketingu.

„Z ogromną radością witamy naszego przyjaciela Grady’ego z powrotem w NRG – powiedział Jon Penn, dyrektor generalny National Research Group. – Grady jest wyjątkowym liderem, który jest w równej mierze twórcą, doradcą i badaczem. Jego wizja przyszłości rozwoju kultury w połączeniu z niesamowitym zrozumieniem trendów w treści i technologii wywinduje marketing na niebotyczne wyżyny”.

Miller rozpoczął pracę w NRG w 2016 r. zajmując się rozwojem i produkcją filmów w Sony Pictures Entertainment oraz w agencji badawczej Penn Schoen Berland. Zasiada w zarządzie Los Angeles World Affairs Council oraz American Jewish World Service. Uzyskał licencjata (Bachelor of Arts) na Uniwersytecie Południowej Kalifornii w School of Cinematic Arts oraz tytuł Master of Business Administration na Uniwersytecie Południowej Kalifornii w Marshall School of Business. Jego siedzibą będzie biuro NRG w Los Angeles.

National Research Group (NRG): NRG to jedna z najważniejszych międzynarodowych firm zajmujących się analizą i strategią na styku rozrywki i technologii. Dzięki czterem dekadom doświadczenia w branży, wiodący światowi marketerzy zwracają się do niej po wskazówki dotyczące wzrostu i strategii dla dowolnej treści, w dowolnym miejscu i na dowolnym urządzeniu. Działając na styku treści, kultury i technologii, NRG oferuje rozwiązania dla odważnych twórców na całym świecie.

Stagwell

Stagwell to sieć ambitnych przedsiębiorstw stworzona w celu przekształcenia marketingu. Oferuje skalowalne wyniki kreatywne dla najbardziej ambitnych marek na świecie, łącząc poruszającą kulturę kreatywność z wiodącą technologią, harmonizując sztukę i wiedzę z zakresu marketingu. Pod przewodnictwem przedsiębiorców, grupa ponad 10 tys. specjalistów w ponad 34 krajach ma jeden cel: zwiększać skuteczność i poprawiać wyniki biznesowe swoich klientów. Zapraszamy na www.stagwellglobal.com.

Zdjęcia - https://mma.prnewswire.com/media/1770387/Stagwell_Inc_Research.jpg 
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1770388/Stagwell_Inc_Logo.jpg 
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1586110/Stagwell_Logo.jpg 

Źródło: Stagwell Inc.

KONTAKT:
Jordan Yates
tel. 818-388-7924
e-mail: jordan@globalsitroom.com 

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 23.03.2022, 08:41
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ