Pobierz materiał i Publikuj za darmo
LOS ANGELES, 28 marca 2022 r. /PRNewswire/ -- Míage Skincare, linia bezwodnych produktów do pielęgnacji skóry łącząca wiedzę o ludzkich komórkach macierzystych i izotoniczne dostarczanie składników odżywczych, ma zaszczyt poinformować, że cała linia jej produktów znajdzie się w oficjalnym saloniku upominkowym 64. edycji nagród GRAMMY® oraz w oficjalnych torbach upominkowych.
64. gala rozdania nagród GRAMMY, która odbędzie się w Las Vegas w MGM Grand Garden Arena, stanowi najważniejsze wyróżnienie i wyraz najwyższego uznania dla muzyki. Dodatkowo na prezenterów i wykonawców czeka szereg upominków od różnych marek.
Zaprezentowana zostanie cała linia kosmetyków do pielęgnacji skóry Míage, w tym następujące pełnowymiarowe produkty:
· Awakened, Izotoniczny eliksir pod oczy: skoncentrowana kuracja pod oczy mająca na celu pobudzenie głębokiego mikrokrążenia i stymulację komórek macierzystych,
· Invoke, Krem na noc: podwójnie działający krem na noc i intensywnie pielęgnująca maseczka, która pobudza uśpione komórki macierzyste do aktywności i prawidłowego rozwoju,
· Manifest, Balsam na dzień: bezwodna i pełna składników odżywczych formuła nawilżająca zapewniająca codzienne wsparcie komórkom.
· Bloom, Kuracja do ust La Milpa: Bloom to skuteczny preparat o działaniu leczniczym, który głęboko odżywia i przynosi ukojenie ustom,
· Clarity, Formuła oczyszczająca: tonizujący preparat do oczyszczania twarzy, który delikatnie usuwa zanieczyszczenia zatykające pory, tłuszcze i czynniki środowiskowe ze skóry.
Decydując się na wprowadzenie bogatszych i bardziej aktywnych formuł pielęgnacyjnych, firma Míage zastąpiła wodę zastrzeżonym ekstraktem z kaktusa La Milpa. Te izotoniczne roztwory charakteryzują się wyjątkową zdolnością do pracy w osmozie ze zdrowymi komórkami skóry, co pozwala mieszankom składników odżywczych aktywujących komórki macierzyste w naturalny i bardziej efektywny sposób przenikać przez skórę. Jednocześnie w celu wprowadzenia swojego kluczowego składnika regeneracyjnego do receptur Míage firma nawiązała współpracę z MEBO Technology, przedsiębiorstwem zajmującym się badaniami medycznymi nad technologią regeneracyjną dla ofiar poparzeń, właścicielem ponad 60 patentów, dzięki któremu wyleczono ponad 40 milionów pacjentów z poparzeniami w ponad 70 krajach.
Ceremonia wręczenia tegorocznych nagród GRAMMY odbędzie się w niedzielę 3 kwietnia 2022 r. i będzie transmitowana na żywo przez CBS Television Network o godz. 20:00 ET / 5:00 PT oraz będzie dostępna na żywo i na żądanie w Paramount+.
Więcej informacji na temat Míage Skincare można znaleźć na stronie https://miageskin.com
Míage
Na przeszłość należy patrzeć z wdzięcznością, ale nigdy z tęsknotą. Míage wprowadza nowoczesną kategorię transformujących kosmetyków do pielęgnacji skóry, które wykraczają poza koncepcję „zapobiegania starzeniu się” i przenoszą akcent na bycie obecnym. Míage to nie tylko nowoczesna filozofia, ale również nauka. Firma odkrywa pozbawione wody formuły odżywcze, które działają w osmozie i harmonii ze skórą na każdym etapie życia. Opatentowany izotoniczny roztwór z kaktusa La Milpa zastępuje hipotoniczne roztwory wody dejonizowanej, powszechnie stosowane w większości produktów do pielęgnacji skóry, dzięki czemu bogate mieszanki składników Míage skuteczniej dostarczają skórze leczniczych substancji odżywczych, białek i aminokwasów, powodując, że cera promienieje blaskiem i zdrowiem, pozwalając na pełne uznanie dla własnego obecnego piękna.
Zdjęcia - https://mma.prnewswire.com/media/1762615/Waterless_Skincare_Line.jpg
Źródło: Miage Skincare
KONTAKT:
Shirly Veng
e-mail: sveng@miageskin.com
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 28.03.2022, 14:02 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |