Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Dlaczego właśnie sport? Pasja, która zaowocowała projektem na europejską skalę
Tarczyński to jedna z nielicznych firm prywatnych w Polsce, która tak mocno inwestuje w sponsoring sportu.
„Zaangażowanie to wynika z rodzinnej pasji do sportów amerykańskich, od których zaczęła się nasza przygoda, ale i przekonania, że w przedsiębiorstwach takich jak nasze liczy się nie tylko biznes. Kluczowe jest także nierozerwalne połączenie aktywności fizycznej ze zrównoważonym odżywianiem, a tym samym z produktami spożywczymi, które są naszą domeną – tłumaczy Jacek Tarczyński, prezes zarządu Tarczyński S.A. - Z roku na rok rozwijamy nasze działania sponsoringowe, ponieważ to m.in. dzięki nim możemy jeszcze szerzej realizować naszą misję inspirowania do mądrego odżywiania, żeby zmieniać życie na lepsze. Pozwala nam to osiągać wyznaczone cele biznesowe, ale jednocześnie spełniać założenia społecznej odpowiedzialności biznesu” - dodaje.
Zaangażowanie sportowe marki realizowane jest obecnie w czterech kluczowych obszarach obejmujących: sporty amerykańskie, wspieranie lokalnych sportowców i wydarzeń o charakterze sportowym, sponsoring tytularny Tarczyński Arena Wrocław oraz e-sport.
Współprace, które piszą spektakularne historie
Producent popularnych wędlin, kabanosów, parówek i przekąsek białkowych od lat jest głównym sponsorem futbolistów Panthers Wrocław oraz klubu sportów amerykańskich o tej samej nazwie. Wspiera ich zarówno w rozwoju, jak i działaniach promocyjnych, wspólnie z nimi pisząc historię tej dyscypliny w Polsce. To m.in. dzięki zaangażowaniu sponsorskiemu drużyna futbolistów Panthers jest dzisiaj najlepszą w Polsce i jedną z najlepszych w Europie. Potwierdzeniem jest chociażby to, że Pantery jako jedyny zespół biało-czerwonych toczą zmagania w European League of Football, będącej odpowiednikiem piłkarskiej Ligi Mistrzów. W 2021 roku dotarli do półfinału rozgrywek. O najważniejsze futbolowe trofeum na Starym Kontynencie Panthers powalczą również w tym sezonie, bijąc zapewne ubiegłoroczne rekordy oglądalności, kiedy to ligowe zmagania na wrocławskim Stadionie Olimpijskim na trybunach oglądało blisko 15 tys. osób, a telewizyjne transmisje śledziło średnio ok. 250 tys. widzów. W tym roku po raz pierwszy rozgrywki będą dostępne na żywo również w polskiej telewizji.
Tarczyński wspiera też lokalnych sportowców i wydarzenia sportowe – Runmageddon, zimowy Bieg Piastów czy turniej Giganci Siatkówki to tylko kilka z inicjatyw, z którymi wiąże się marka. Pod jej skrzydłami znajduje m.in. Marcel Kozaczkiewicz (wicemistrz Polski w Ogólnopolskiej Olimpiadzie Młodzieży w Triathlonie) czy LKS Barycz Sułów (lokalna drużyna piłkarska). Do niedawna producent sponsorował także trzykrotnego indywidualnego mistrza świata w żużlu – Taia Woffindena. To oczywiście nie jedyni sportowcy, za którymi stoi rodzinna firma z Ujeźdźca Małego.
Od 2021 roku marka została również wieloletnim sponsorem tytularnym wrocławskiego stadionu – Tarczyński Arena Wrocław. To wyraz przywiązania do regionu i wspierania lokalnych społeczności Dolnego Śląska, której właściciele sami są częścią.
Tarczyński stawia również na rewolucję w świecie e-sportu, w którym aktywnie działa od 2020 roku. Do tej pory zaangażowanie to opierało się na dwóch flagowych projektach, które przyniosły sukces marce w tym obszarze. Mowa o własnym studiu streamingowym na platformie Twitch – Tarczyński Studio Live oraz drużynie Tarczyński Protein Team. Przed producentem na pewno kolejne e-sportowe wyzwania realizowane w przyszłości.
Co znajdziemy w raporcie?
Najnowsza publikacja firmy łączy wszystkie przedsięwzięcia realizowane w obszarze marketingu sportowego. W raporcie znajdziemy szeroki opis zaangażowania w ramach każdej z czterech kluczowych kategorii, a także komentarze eksperckie, statystyki oraz dalsze sportowe aspiracje firmy.
Raport można pobrać na: https://grupatarczynski.pl/sponsoring-sportu
KONTAKT:
Jakub Głogowski
Communication Manager
tel. kom. +48 605 971 135
e-mail: jglogowski@tarczynski.pl
Źródło informacji: Tarczyński
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 05.04.2022, 11:40 |
Źródło informacji | Tarczyński |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Main sponsor Schüco thrilled by sporting success. Schüco dresses Germany's tallest statue in a football jersey of Arminia Bielefeld
Bielefeld. Schüco, the specialist in windows, doors and façades, has kitted out the tallest statue in Germany in the football jersey of DSC Arminia Bielefeld. It is the long-time sponsor's way of giving a gift to all the fans upon the team reaching the final of the German Cup. In fact, Arminia Bielefeld has reached the final of the German Cup for the first time in the club's 120-year history - and has done so as a third division team.- 19.05.2025, 13:39
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
-
Image
W ramach współpracy z Meteomatics KISTERS wprowadza sprawdzony w USA system wykrywania gradu do Europy
- 19.05.2025, 10:50
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Huawei prezentuje rozwiązanie dla centrów danych AI, wprowadzając branżę w nową erę inteligentnego przetwarzania danych
- 19.05.2025, 10:12
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ