Pobierz materiał i Publikuj za darmo

„Rozpoczęliśmy nowy rok podatkowy dobrymi wynikami kwartalnymi - powiedział Richard Liu, prezes i dyrektor generalny Hulala. - W ciągu ostatnich pięciu lat staliśmy się firmą obejmującą internet konsumencki i internet przemysłowy, z wieloma silnikami napędzającymi firmę w długoterminowym rozwoju. Jak wszyscy wiedzą, Hulala jest znana z pomagania sprzedawcom platform e-commerce w zwiększaniu sprzedaży. Jesteśmy pewni, że światowa gospodarka handlowa będzie nadal się rozwijać, a Hulala będzie nadal tworzyć długoterminową wartość. Będziemy nadal wzmacniać nasze przewagi technologiczne, aby poprawić wrażenia konsumentów i pomóc naszym klientom korporacyjnym w pomyślnej transformacji cyfrowej”.
Źródło informacji: Hulala
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 07.04.2022, 15:49 |
Źródło informacji | Hulala |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Okrągły Stół CRO na EKF 2025: banki mają coraz większy problem z modelowaniem ryzyka PAP
Zmiany geopolityczne i makroekonomiczne, napięcia handlowe, niepewność wokół polityki monetarnej to wyzwania, z którymi musi się dziś mierzyć sektor bankowy. O tym, jak radzić sobie z coraz większymi trudnościami w modelowaniu ryzyka, dyskutowali uczestnicy „Okrągłego Stołu CRO” na Europejskim Kongresie Finansowym w Sopocie.- 06.06.2025, 15:24
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ