Newsletter

131. edycji Targów Kantońskich rozpoczęta

19.04.2022, 08:50aktualizacja: 19.04.2022, 08:53

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Canton Fair - Xu Bing, rzecznik Targów Kantońskich i zastępca dyrektora generalnego Chińskiego Centrum Handlu Zagranicznego
Canton Fair - Xu Bing, rzecznik Targów Kantońskich i zastępca dyrektora generalnego Chińskiego Centrum Handlu Zagranicznego

GUANGZHOU, Chiny, 19 kwietnia 2022 r. /PRNewswire/ -- 131. edycja online Chińskich Targów Importowo-Eksportowych (Canton Fair/Targi Kantońskie) rozpoczęta, a jej hasło przewodnie brzmi: „ Łączenie podwójnego obiegu: krajowego i międzynarodowego” („Connecting Domestic and International Dual Circulations”). W ramach tegorocznych Targów Kantońskich zgłoszono rekordową liczbę produktów ‒ ponad 2,9 mln, w tym ponad 900 tys. nowych produktów oraz 480 tys. eksponatów ekologicznych i niskoemisyjnych.

Jak zauważa Xu Bing, rzecznik Targów Kantońskich i zastępca dyrektora generalnego Chińskiego Centrum Handlu Zagranicznego, organizacja 131. Targów Kantońskich wpisuje się w nieustanne wysiłki i odzwierciedla pewność, z jaką Chiny kontynuują politykę otwarcia i współpracę międzynarodową, a także przyczynia się do budowania stabilności w obrębie łańcucha przemysłowego i dostaw, międzynarodowej współpracy handlowej i ożywienia gospodarczego na świecie.

Dziesięciodniowe wydarzenie zgromadzi około 25,5 tys. wystawców z kraju i zagranicy w ramach 50 bezpłatnych obszarów wystawienniczych w 16 kategoriach, w tym 402 międzynarodowe firmy z 32 krajów i regionów świata, które pojawią się w Pawilonie Międzynarodowym.

131. Targi Kantońskie skupiają się na poprawie doświadczenia kupujących w różnych perspektywach poprzez ukierunkowane działania. Organizatorzy Targów zaktualizowali oficjalną stronę internetową, aby zoptymalizować konfigurację globalnej sieci w celu poprawy szybkości dostępu transgranicznego i dokładności wyszukiwania. Unowocześniono również prezentację wystawców i eksponatów, dodając znaczniki dla wyspecjalizowanych, zaawansowanych technologicznie lub ugruntowanych chińskich marek i produktów ekologicznych lub inteligentnych, aby ułatwić ich identyfikację.

Kupujący zyskają nowe możliwości biznesowe dzięki różnorodnym wydarzeniom. Zorganizowana zostanie ponad setka wydarzeń premierowych, podczas których zaprezentowane zostaną nowe produkty, technologie, marki i usługi, odzwierciedlające najnowsze innowacje chińskich producentów. Kupujący mogą również wziąć udział w dziesięciu tematycznych forach internetowych poświęconych aktualnym zagadnieniom, takim jak: podwójny obieg, Regionalne Kompleksowe Partnerstwo Gospodarcze (RCEP) czy technologia „dual carbon”, które pomogą firmom lepiej zrozumieć sytuację na rynku. Dzięki unowocześnieniu flagowej nagrody Targów Kantońskich ‒ Canton Fair Design Awards, odwiedzający będą mogli dostosować doświadczenia zakupowe do indywidualnych potrzeb.

Ponadto dzięki 170 współpracującym partnerom globalnym, w tym 14 nowym relacjom partnerskim nawiązanym z instytucjami przemysłowymi i handlowymi z krajów członkowskich Inicjatywy Pasa i Drogi (BRI) i RCEP, takich jak Wietnam, Laos, Kuwejt i Irak, organizatorzy Targów zaplanowali szereg wydarzeń z zakresu matchmakingu i wydarzeń promocyjnych skierowanych do poszczególnych sektorów.

Aby zyskać nowe możliwości biznesowe prosimy rejestrować się za pośrednictwem strony: https://www.cantonfair.org.cn/en-US/register/index#/foreign-emai .

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1797846/image_1.jpg

Źródło: Canton Fair

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 19.04.2022, 08:50
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ