Newsletter

131. edycji Targów Kantońskich rozpoczęta

19.04.2022, 08:50aktualizacja: 19.04.2022, 08:53

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Canton Fair - Xu Bing, rzecznik Targów Kantońskich i zastępca dyrektora generalnego Chińskiego Centrum Handlu Zagranicznego
Canton Fair - Xu Bing, rzecznik Targów Kantońskich i zastępca dyrektora generalnego Chińskiego Centrum Handlu Zagranicznego

GUANGZHOU, Chiny, 19 kwietnia 2022 r. /PRNewswire/ -- 131. edycja online Chińskich Targów Importowo-Eksportowych (Canton Fair/Targi Kantońskie) rozpoczęta, a jej hasło przewodnie brzmi: „ Łączenie podwójnego obiegu: krajowego i międzynarodowego” („Connecting Domestic and International Dual Circulations”). W ramach tegorocznych Targów Kantońskich zgłoszono rekordową liczbę produktów ‒ ponad 2,9 mln, w tym ponad 900 tys. nowych produktów oraz 480 tys. eksponatów ekologicznych i niskoemisyjnych.

Jak zauważa Xu Bing, rzecznik Targów Kantońskich i zastępca dyrektora generalnego Chińskiego Centrum Handlu Zagranicznego, organizacja 131. Targów Kantońskich wpisuje się w nieustanne wysiłki i odzwierciedla pewność, z jaką Chiny kontynuują politykę otwarcia i współpracę międzynarodową, a także przyczynia się do budowania stabilności w obrębie łańcucha przemysłowego i dostaw, międzynarodowej współpracy handlowej i ożywienia gospodarczego na świecie.

Dziesięciodniowe wydarzenie zgromadzi około 25,5 tys. wystawców z kraju i zagranicy w ramach 50 bezpłatnych obszarów wystawienniczych w 16 kategoriach, w tym 402 międzynarodowe firmy z 32 krajów i regionów świata, które pojawią się w Pawilonie Międzynarodowym.

131. Targi Kantońskie skupiają się na poprawie doświadczenia kupujących w różnych perspektywach poprzez ukierunkowane działania. Organizatorzy Targów zaktualizowali oficjalną stronę internetową, aby zoptymalizować konfigurację globalnej sieci w celu poprawy szybkości dostępu transgranicznego i dokładności wyszukiwania. Unowocześniono również prezentację wystawców i eksponatów, dodając znaczniki dla wyspecjalizowanych, zaawansowanych technologicznie lub ugruntowanych chińskich marek i produktów ekologicznych lub inteligentnych, aby ułatwić ich identyfikację.

Kupujący zyskają nowe możliwości biznesowe dzięki różnorodnym wydarzeniom. Zorganizowana zostanie ponad setka wydarzeń premierowych, podczas których zaprezentowane zostaną nowe produkty, technologie, marki i usługi, odzwierciedlające najnowsze innowacje chińskich producentów. Kupujący mogą również wziąć udział w dziesięciu tematycznych forach internetowych poświęconych aktualnym zagadnieniom, takim jak: podwójny obieg, Regionalne Kompleksowe Partnerstwo Gospodarcze (RCEP) czy technologia „dual carbon”, które pomogą firmom lepiej zrozumieć sytuację na rynku. Dzięki unowocześnieniu flagowej nagrody Targów Kantońskich ‒ Canton Fair Design Awards, odwiedzający będą mogli dostosować doświadczenia zakupowe do indywidualnych potrzeb.

Ponadto dzięki 170 współpracującym partnerom globalnym, w tym 14 nowym relacjom partnerskim nawiązanym z instytucjami przemysłowymi i handlowymi z krajów członkowskich Inicjatywy Pasa i Drogi (BRI) i RCEP, takich jak Wietnam, Laos, Kuwejt i Irak, organizatorzy Targów zaplanowali szereg wydarzeń z zakresu matchmakingu i wydarzeń promocyjnych skierowanych do poszczególnych sektorów.

Aby zyskać nowe możliwości biznesowe prosimy rejestrować się za pośrednictwem strony: https://www.cantonfair.org.cn/en-US/register/index#/foreign-emai .

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/1797846/image_1.jpg

Źródło: Canton Fair

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 19.04.2022, 08:50
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ