Newsletter

Firma Changhong, chiński producent artykułów AGD i RTV, prezentuje swoją całą ofertę podczas edycji online 131. Targów Kantońskich

19.04.2022, 08:57aktualizacja: 19.04.2022, 08:59

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Changhong
Changhong

GUANGHZOU, Chiny, 19 kwietnia 2022 r. /PRNewswire/ -- 15 kwietnia 2022 r. oficjalnie rozpoczęły się 131. Targi Kantońskie. Firma Changhong, chiński producent artykułów AGD i RTV, jest obecna na tym wydarzeniu, prezentując na swoim stanowisku pełną gamę produktów, w tym serię ekologicznych urządzeń łączących się z siecią 5G, telewizor z serii M8, klimatyzator Eva oraz lodówkę i pralkę Space Pro.

Odwiedź halę wystawienniczą Changhong online: https://www.cantonfair.org.cn/en-US/shops/451692550933632?keyword=&_t=T8x&_t=7jl#/

Obok premier produktów i wydarzeń transmitowanych na żywo Changhong zaprezentuje aktualną ofertę w kilku halach wystawienniczych VR i na wirtualnych stanowiskach, dzięki czemu zainteresowani nabywcy będą mogli szczegółowo zapoznać się z każdym produktem. Ponieważ wydarzenie odbywa się online, można liczyć na całodobową dostępność wszystkich wystawców i wszystkich wystawianych produktów. Nabywcy mogą oglądać produkty, negocjować ze sprzedawcami i składać zamówienia o każdej porze bez względu na region świata i strefę czasową.

Bazując na swojej wiedzy z zakresu internetu rzeczy (IoT), dużych zbiorów danych (big data) i 5G, firma Changhong prowadzi prace badawczo-rozwojowe i produkcję sprzętu, który wyznacza nowe trendy i standardy jakości, w tym telewizorów smart TV z serii M8, pierwszego w swoim rodzaju klimatyzatora Eva, który reaguje na komendy głosowe w kilku językach bez konieczności połączenia z urządzeniem online, a także lodówki i pralki Space Pro, które wyposażone są w wiodące na świecie technologie ultracienkich elementów.

Mimo powszechnej niepewności na rynkach całego świata Changhong radzi sobie z wyzwaniami, jakie stawiają przed nią zagraniczne rynki poza Chinami. W 2021 r. producent pobił wszystkie swoje dotychczasowe rekordy – jeśli chodzi o działalność zagraniczną, zwiększył przychody ze sprzedaży artykułów AGD i RTV poza Chinami o przeszło 10% rok do roku, odnotowując także blisko 20% wzrost sprzedaży produktów marki CHiQ .

Firma Changkong zoptymalizowała swoje kanały sprzedażowe online i offline oraz przyspieszyła prace związane z uruchomieniem dodatkowych kanałów na rynkach zagranicznych, a także cały czas dostosowuje swoją ofertę do trendów demograficznych na czołowych platformach e-commerce na całym świecie.

Na koniec roku 2021 r. należąca do Changhong marka ChiQ, pod którą powstaje szersza i bardziej konkurencyjna grupa produktów, obecna była w ponad 20 państwach/regionach oraz na 40 platformach e-commerce. W ujęciu rok do roku odnotowała ona ponad 40% wzrost przychodów. Telewizory i lodówki marki CHiQ zaliczają się do czołówki najpopularniejszych produktów na europejskiej platformie Amazon, jak również na platformach Shopee i Lazada w Azji Południowo-Wschodniej.

Zdjęcie – https://mma.prnewswire.com/media/1798046/K.jpg

Źródło: Changhong

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 19.04.2022, 08:57
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ